Ez a válasz azért megakadt a torkomon.Hogy melyik a jobb azt az idő dönti el(a motort meg én)Hogy melyik a szebb,a tejfölös doboz készítőknek biztos egy olyan tetszik jobban ami müanyagból van de az én számomra a motor vasból van. Van rajta lámpa két kerék tank meg egy blokk ez vaskeretben oszt kész,a többi csak rázkódó zörgő bazári vacak
megpróbáltam, de nem tudom freemail-on. sajna:(
csatolás közben leáll olyan 96% nál.. :( pff
Skyp-on meg kellene próbálnunk, több ötletem nincs.
kellene egy elérhetőség.
köszi.
Vagányabbul néz ki, az biztos, a designerek többet foglalkoztak vele mint egy (akár) fazerrel, vagy bármely tömeg japán motorral, de azért hosszabb távon a megbízhatóságára kíváncsi lennék. Én személy szerint nem vennék olasz motort, még robogót sem, de jól néznek ki, az biztos!
Legyen nektek úgy pupákok,de csak a rend kedvéért megkérdeztem,mi a BRUATÁLIS egy gyári motoron?Semmi herót nem volt benne.Ha herótozni akarok azt azért észr veszitek. Szövegértésből mindenki egyes leülni!
De volt Yamaha Fazeres! És nagyon szerette. Sztem nem szánalmas, mert erről szól egy fórum, hogy megdumáljuk az ilyeneket. Arról meg felesleges beszélni hogy brutális-e a Tuono mert az.
:D
Milyen szánalmas már ez az egész......
Én csak tegnap este megdícsértem a Famaha Fazer fórumon egy nem Yamaha Fazer-es srác mociját.
:)
Azt mertem rá monddani, hogy brutális :) (persze jó értelemben)
És azóta ezt taglalgatjuk, hogy valóban brutális-e az Aprilia Touno :)
Én szinte csak jót olvastam és hallottam a Tuono-ról. Amikor kipróbáltam nem is kellett más, pedig próbáltam 1250es Banditot is, de az más ligában játszott. Ez egy igazi tökös, fingós motor, van benne karakter bőven. Fiatalon erre van szükségem, 10 év múlva lehet már csak nyugodtan túrázgatnék, bár sokan 30 fölött hülyülnek meg. Na mind1 majd lesz ami lesz.
Próbáltam freemail-en csatolt file-kén a könyvet elküldeni, de sajna nem sikerűlt.
13mega, és PDF fileként van.
egyébként úgy scennelték be.
ma még teszek egy próbálkozást.
Az okosokat jobban zavarja szerintem ha nincs reakció. Irigyek.
Nagyon jól áll ez a szín a mocinak.
Ja ja GTR 1400, az idén próbáltam,tuti a késöbbiekben lesz egy ilyenem,évek múlva!
A haver pont egy Tuonot próbált akkor,montam is neki milyen jó feelengje volt az Apriliának,akkor ott a lámpánál.(Ducatis de tetszet neki)!
Igen vártam, hogy ez lesz, de hidd el, hogy a legtöbb ember aki szidja a nem japó motorokat vagy a V2őt, az sosem ment ilyennel. Meg sokszor dühít, hogy azért mert 20 éve szarok voltak azt hiszik most is azok. Na de bocs, hogy beírtam. Mindenkinek más a fontos, lehet 5 év múlva azt mondom nem kell többet ilyen. Bár köv motor nyilván vmi VFR1200 vagy GTR1400 lesz. De az még nagyon soká lesz!
Brutus mióta megvan a géped csak érvelsz mellette (itt és a Tuono forumon is). Felkészülhettél volna,hogy ez lesz és rábeszélhetted volna magad arra,hogy ne reagálj! Örök téma lesz a japó-olasz okoskodás. Egyen emberek nem mernek változtatni,csak egyen motort mernek venni! Valakinek elsődleges a precizitás-megbízhatóság(ha a japó olyanok !?) valakinek a feeling az egyediség a lényeg.
Dehogy én nem rád írtam. Hanem amit rosajblee irt, hogy mi szép meg jó ezen. Leírtam h kb mi. Az lejött, hogy neked tetszik, örülök neki, mert nekem is nagyon. A megbízhatóságról szinte csak jókat olvastam és hallottam akiknek évek óta Apriliájuk van, én normálisan használom így remélem nálam sem lesz vele baj.
fusztráltnak tűnsz brutusz....nyugi!
egy kurva szóval nem hordtam le én a te motorodat...
csak tettem egy szimpla megjegyzést milyen szépen is sikerűlt az Apriliának a Touno.
Bocs, hogy a 2 hónapos motoromat nem dobáltam össze-vissza minden szarral. Nem 100%ban gyári, ha nem tudod hogy néz ki gyárilag ne szólj bele. Van rajta felnicsík, kormányvég bukógomba, kisebb rendszámtartó... Majd lesz rajta kipufogó ne aggódj. Nem hiszem, hogy sokkal szarabb lenne megbízhatóságban, mint egy japán gép, de majd idővel kiderül. Én sosem fikáztam más motorját, ha rosszabb ha jobb volt mint az enyém.
Most nem írom le, hogy hogy megy 1-2-3-4ben, mert semmi értelme. Azt sem írom le, milyen a futóműve, hogy úgy megyek át az úthibákon, mintha ott sem lenne, hogy majd beszarok a hangjától még gyári dobbal is, hogy az emberek úgy nézik mintha nem láttak volna még motort, hogy olyat fékez, hogy kiesnek a szemeim. És ami a legfontosabb, hogy olyan biztonságérzetem van, ami a Fazeren (amit amúgy imádtam mert elvitt mindenhova és sosem volt vele bajom) 50 fölött eltűnt...
Hogy mi a brutális ?
Hát tudod nekem volt olasz motorom és tudod az olaszok nem spúrok amikor arról van szó, hogy gyárilag milyen alkatrészekből rakják össze a vasat. (nem feltételn a motorblokk megbízhatóságára gondolok mert szerintem úgyis lenne belőle vita.)
Arra céloztam, hogy amikor te a japán motorodra extrát veszel az lehet, hogy a Tounon már alapból ott van.
Szerintem ez a motor széria állapotában is brutális, főleg ha a hangját hallanád....
csatolás közben leáll olyan 96% nál.. :( pff
Skyp-on meg kellene próbálnunk, több ötletem nincs.
kellene egy elérhetőség.
köszi.
...de csak fazerre futotta :D
video
Milyen szánalmas már ez az egész......
Én csak tegnap este megdícsértem a Famaha Fazer fórumon egy nem Yamaha Fazer-es srác mociját.
:)
Azt mertem rá monddani, hogy brutális :) (persze jó értelemben)
És azóta ezt taglalgatjuk, hogy valóban brutális-e az Aprilia Touno :)
13mega, és PDF fileként van.
egyébként úgy scennelték be.
ma még teszek egy próbálkozást.
Nagyon jól áll ez a szín a mocinak.
Ja ja GTR 1400, az idén próbáltam,tuti a késöbbiekben lesz egy ilyenem,évek múlva!
A haver pont egy Tuonot próbált akkor,montam is neki milyen jó feelengje volt az Apriliának,akkor ott a lámpánál.(Ducatis de tetszet neki)!
egy kurva szóval nem hordtam le én a te motorodat...
csak tettem egy szimpla megjegyzést milyen szépen is sikerűlt az Apriliának a Touno.
Most nem írom le, hogy hogy megy 1-2-3-4ben, mert semmi értelme. Azt sem írom le, milyen a futóműve, hogy úgy megyek át az úthibákon, mintha ott sem lenne, hogy majd beszarok a hangjától még gyári dobbal is, hogy az emberek úgy nézik mintha nem láttak volna még motort, hogy olyat fékez, hogy kiesnek a szemeim. És ami a legfontosabb, hogy olyan biztonságérzetem van, ami a Fazeren (amit amúgy imádtam mert elvitt mindenhova és sosem volt vele bajom) 50 fölött eltűnt...
Hát tudod nekem volt olasz motorom és tudod az olaszok nem spúrok amikor arról van szó, hogy gyárilag milyen alkatrészekből rakják össze a vasat. (nem feltételn a motorblokk megbízhatóságára gondolok mert szerintem úgyis lenne belőle vita.)
Arra céloztam, hogy amikor te a japán motorodra extrát veszel az lehet, hogy a Tounon már alapból ott van.
Szerintem ez a motor széria állapotában is brutális, főleg ha a hangját hallanád....