Jó reggelt mindenkinek.
Nem én hoztam be a mocit, a sztori kicsit hosszú lenne, a lényeg: Aki behozta, megvot rá a vevője itthon, s a vevő kérésére nem hirdette.
A vevőnek nem jött össze rá a pénze, és a srác feltette netre. Aznap láttam én meg a neten. Jó áron hirdette, (3gyári kulcs, szervízkönyv, 5400km!)kételkedtem, de belement abba, hogy a szerelőmhöz levigyük(150km-t), és átnézhesse. mindezt az ő költségén!-ritka az ilyen ember, szerintem.
A szerelő nem talált hibát, de majd a használat eldönti jó vétel volt e.
Nekem is furcsa volt a fekete váz, mert a magyar-papiros fazerek általában szürke vázasak voltak a hirdetési oldalakon.
Gondolom Olaszba volt ilyen széria is 2005ben.
Amúgy a motorszám alapján a yamahában azt mondták, hogy nekik ezen a számon az N-es változat szerepel, de hozzátették: van aki megveszi rá 2-300ezerért a teljes idomzatot.
elviekben, ahogy nézegettem meg sejtettem is ez a kék szín szürke vázhoz volt, szürke blokkal, szürke hátsó lengővillával,
de pl ez a kék és a yamahanak a bordó szine is sokkal jobban néz ki fekete vázzal ,blokkal
Hirdetnek a neten 32.000ért színre fújva. Állítólag az eredeti 80.000 körül van. Én 20.000 ért vettem, akciósan Yamaha kereskedésből, de csak korlátozott színekben volt(fekete, szürke)
Amúgy szoktak hirdetni ha jól láttam carbon szálasat is, azt nemtom mennyiért.
tul sok motorosrol nem hallottam aki a LIQUI MOLI t használta volna,
ha félszintetikust akarsz akkor tényleg motult, 5100 ast, talán annak a legjobb a minősítése,
full szintetikusok közül meg lehet választani, castrol, motul, silkolene,repsol, stb
És még valami: Gyári yamaha FAZER, FZ6, tankpadok akciósak a yamaha pest-nél. 6000-7000ft közt vannak, szerintem megéri mert a pro grip, és a harri's 4-5 rongy és elég gagyik.
Üdv.
Köszi a segítő hozzászólásokat. Én azért kérdeztem rá az olajfogy.ra, mert a suzukim az csipegette. igaz olajléghűtéses volt(1000km/3dl)és nem ártott néha utántölteni, vagy eleve nagyobb kiszerelést venni.
A telóolajt viszont figyelni, és cserélni fogom.
Amúgy ajánlottak LIQUI MOLI motorolajat kedvezményesen,de nem ismeren igazán milyen lehet a motorba. A Yamahások pedig a MOTUL-t ajánlják.
elég baj lenne ha kellene olyan gyakran ellenőrizni,,,
nekem nem gyári van benne, de szintetikus olaj, 6000km eres csere intervallum mellet max 3 szor nézem meg, és eddig sose vettem észre olaj fogyást...
Teljesen szintetikus gyári olaj használati útmutatójában felhívják a figyelmet a gyakoribb olajszint ellenőrzésre. Gondolom azért, mert előfordulhat olajfogyasztás.
nah vazze azt hittem én írok be legkésőbb
van 1-2ember aki elég sokat pályázik , tőlük se hallottam még ilyet
inkább a zsírt hiányolták ki a kis japok a motorbol
összes helyet érdemes átzsirozni, tűgörgőket, csapágyakat, egyéb helyeket... nah meg a 2évenként teló olaj csere se hülyeség!
a szürke váz-szürke blokk a legszebb,trallala.
A fekete fényezésről már ne is beszéljünk.
Olaszban nincs szerepe a motorszámnak,jogilag,okmányilag (ha jól tudom) tehát (a vastag pénztárca miatt is )úgy cserélgetik mint mi az olajat!