Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most már legalább jó lett

köszike Petike!
majd a vendégem leszel egy...narancs dzsúszra
neked menyni bajod van
meg,viszont:

Óriáslevél nem található!

* A hiba okai lehetnek:
1. - a fájl érvényességi ideje lejárt,
2. - a letöltések száma elérte a maximumot,
3. - a feladó törölte a fájlt.

-felezd el a képeket...hátha...azért kössz
"3M fehér kupakos polir amit a fényezők használnak és 3M Scoch Brite szürke szinü dörzsi csiszoló"

de más polír paszta is jó lehet, egy mosogató szivacs használatával(durvábbik felével)

mindezek előtt takarítsd le rendesen, vagy féktisztitóval menj rajta végig vagy ha az se hozza le akkor hideg zsíroldó, azzal meg óvatosan bánj
Hogy rohadjon meg a Jimx.....

Moci fénylik, lepolírozva várja a jóidőt...
Már csak a leömlőket kéne rendbevágni....? Ötlet?
kicsit "vastag" az olaj és hidegben nehezen folyik vissza a karterba,
talán tovább melegítsd indulás előtt,vagy cseréld hígabbra.
Helllo!

Bocs hogy ennyi ido elteltevel kerdezek ra, de volt mar a prakszisodban ilyen hogy kiakadtak az ekek a szelepnel?
Azert azok a beszurasok a ekeknek a vegetol par millimeterre vannak a szelepszaron. Szerintem ennyire eleg nehez szetverni, ennel komolyabb terhelest is elviselnek ezek az acelok, vagy esetleg berepedezik a vege, es letoredezik? A nagy hezag ellenere viszont hiaba ut ra a szelepszarra ugy nem nyilik ki a kotes , ahhoz a rugo tanyerjara kene rautnie, hogy a szelepszar lemaradva a tanyertol az ekek kiessenek.

Es egy masik kerdes , de nincs enek a YZF generacios blokknak valami olajzasi problemaja, vagyis tokeletlensege, mert minap a dan baratomnak munchenen Probaltam meg talpra allitani egy 96-os YZF 1000est mert ette literszam az olajat , pedig harminc par ezer volt benne, es a dugok a meresem szerint is csak feluton voltak a kopashatarhoz kepest. Persze ovalis volt ahogy a nagykonyvben van.
A bontott hasonlo futasteljesitmenyu henger dugo sett ugyan jobb kepet mutatott, es talan kisebb lesz az olajfogyasztasa es atmegy majd a TUV izsgan, de mindezek mellett mindegyik motor csapszegein beragodasok voltak, e mienken persze a hajtokaron is...lehet hogy ezt idokozben megoldotak, csak most meg a vezermu lett a gyenge lancszem?
nézegettem én de sajnos csak a tuono-t tudnám felajánlani érte..
én a hasznaltauton néztem nem régiben, 1-1,5 milláig találtam
de Kozmax is ajánlt valakinek a yamahaworld ből...
Szevasztok!
Nem tudtok egy jó fzs1000-et eladóba vagy cserébe?2004-05-ös érdekelne..
megkaptad
Szerintetek miért van az a 2003-as Fazeremen, hogy miután lehűlt a levegő, meg fél évvel az olajcsere után néha indítás után pár kilométerrel felgyullad az olaj lámpa (van benne elég olaj), aztán egy nagyobb fékezés után kialszik. Az út során általában többször nem is gyullad fel a visszajelző.
egye fene,elég ha péntekig itt van...addig úgy sem megyek sehová
hamarosan oda ér, csak egy régi ikarusz busszal tudtam elküldeni, elég lassan ér oda
Ha már ennyire frappáns vagy,kattints rá az adatlapomra,és ott megtalálod az e-mail címem.Voala.
Jelentem Jim jól van!
valószínű megnyerte a multkori poker versenyt mert franciaországbol irt,,,
állítása szerint két ku,,,,va kényeszteti,,,,
remélem nem haragszik meg hogy közzé tettem
Szerbusz rég látott embör ,
mikor teszel fel uj képeket a mocidrol
le van már takarítva
Mi van itt semmiŰ?

Jimx? Tényleg lelépett mint kurva a sezlonyról?
Ákos a mákos!
hol vagy merre jársz! email cím kéne mert sokat foglalnak a képek,,,,
Új Givi termékek a legkedvezőbb áron!

Ha szükséged lenne valamire vagy csak érdeklődnél keress bátran! Mindenben állok rendelkezésedre és 24 órán belül válaszolok!

Érd: givishop@gmail.com
ok meglesz,,,,,
türelemből keveset kaptam...de pénteken is ráér akkor.

minél több kép,annál faszább gyerek vagy,már mondtam
türelem rózsát terem!
a héten valamikor csinálok, de nem igérem a hét elején mert futkosok mint pók a falon,,,

mi kell pontosan hogy hova fogatódik fel
legszebb hang,ne kössél bele,leverlek.

nem szereztem,rád várok!