Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aki így sem tudja kezelni az úgy sem fogja tudni ha lesz 8cm +....nem kell magadra venni persze
mennyi mostanság egy hajlított vascső,azaz kormány?
azt mondják az okosok hogy kezelhetőbb lesz
aztán meglátjuk,,, csak pínzz legyen,,,,,
supermotyó fíling?
hali

ja egy kicsivel szélesebbet, azt hiszem 8 cm errel
grat emberke.
szélesebb kormányt akarsz? vagy milyen is az pontosan?
no, ma átlépte a motorom a 30 ezredik km ert
azt kell hogy mondjam megvagyok vele elégedve, jol teljesit
komolyabb gondja nem volt, egy kormánycsapágy cserét kellett rajta orvosolni, emellett csak a szokásosak: motorolaj cserék, telo olaj , fék olaj , légszűrő , gyertya és fékbetét csere történt a motoron
nah persze megevett egy rakat gumit meg benzint
télen még vár rá egy lánc csere, egy pár uj gumi és ha futja akkor egy superbike kormánnyal is gazdagabb lesz a felszereltség!
FZS 1000 Fazer hátsósárvédő '01-'05 Fehér színben !Üvegszálas!
10000 Ft
most mit használsz
2. olajcserémnél én is erősen megéreztem az uj olajat, ugyhogy azóta inkább 6000 km erenként cserélem,,,,
semmi ilyesmivel nem foglalkozom, csak humorizálni próbáltam

Szumma szummárum csak annyit akartam hozzáfűzni olajügyben, hogy biztos, hogy van összefüggés a váltás milyensége és az olaj sűrűsége között, de én még nem találtam abszolút befutót. Kb. 10 ezrenként cserélek olajat, ami kb másfél év. Valamint jobbára városban használom, ami ugye komolyabb igénybevétel az olajnak.

Ha kevésbé csattanós hatást akar bárki elérni, szerintem a "vastagabb" olaj a befutó. A vastagabb olaj meg előfordulhat, hogy nem annyira "sportos", mint a vékony. Na de kitugyja...
én meg sose bizok senkiben! még néha a szemem is csal!
Mondjuk én bízok a hivatalos műhelyben és nem én viszem az olajat, hanem az van, amit beletesznek...
A régi olaj meg csak 5000km-es volt... És már a csere óta darabosabb volt a váltás... Szerintem...
he he .
ez már régóta meg van nekem is, én is jót röhögtem rajta
"A 2000 oldalas szakkönyv kéziaratot amit az olajokról írtam összetéptem, majd felgyújtottam használt olajjal."

hóhóóóóó!
te irtad mivel foglalkozol te hogy ilyen affinításaid vannak
amugy menniy km erenként cseréled
Most yamalube-ot vettem, előtte motult, amiről azt olvastam, hogy szoftabb lesz a 2-es fokozat csattanása. Hozzáteszem így is volt, de mint ítram előbbiekben egy használt olajon nem szeretnék pálcát törni egy vadiúj 0km-es olajjal. Most meg egyszerűen nem emlékszem, hogy hogyan csattant 2 éve. Bántom is magam eleget emiatt... Viszont az elhasználódott motulhoz képest semmi változás. Illetve meg is szokhattam a csattanást, meg ilyesmi...
Ezek hatására adtam fel a olajtesztelést és a hozzá fűzött magasröptű tapasztalataimat. A 2000 oldalas szakkönyv kéziaratot amit az olajokról írtam összetéptem, majd felgyújtottam használt olajjal.
Ez mekkora
sicc ...mivel ebben a k...ott utcában nincs aszfalt,ezért eső után elég kellemetlen.
Gtomi, én is erre jutottam, bőrnadrág. Farmerban lehetetlen heresütés nélkül motrolni a Fz1 S GT-én ... sajnos
Lenne egy olyan kérdésem hogy FZ1 és FZS1000 tulajoknak ha gurulnak 6ban 100al és elengedik a gázt erős a motorfék?
Gyorsan lassul a motor vagy nem lehet túlzottan érezni a féket?
jajj te láma bekented előtte disznózsírral a lábtartód hogy lecsúszott
ha még rákerülnének Saboto nyul tükrei akkor tiszta megalázkodott nyúl formája lenne!
Ilyet láttatok már?
Szia! Te mit használsz most, és előzőekben?
MOTUL-ból 7100, vagy 7100 MA2? Szerintetek melyik legyen?
ma kicsit leperkeltem a csizmán a koptatót...jó gumi,fasza út,fasza kanyar,csak lecsúszott a lábam...de nem vészes,azért van

fasza gumma ez,jó választás volt....emberkedés volt ma vele