no, ma átlépte a motorom a 30 ezredik km ert
azt kell hogy mondjam megvagyok vele elégedve, jol teljesit
komolyabb gondja nem volt, egy kormánycsapágy cserét kellett rajta orvosolni, emellett csak a szokásosak: motorolaj cserék, telo olaj , fék olaj , légszűrő , gyertya és fékbetét csere történt a motoron
nah persze megevett egy rakat gumit meg benzint
télen még vár rá egy lánc csere, egy pár uj gumi és ha futja akkor egy superbike kormánnyal is gazdagabb lesz a felszereltség!
semmi ilyesmivel nem foglalkozom, csak humorizálni próbáltam
Szumma szummárum csak annyit akartam hozzáfűzni olajügyben, hogy biztos, hogy van összefüggés a váltás milyensége és az olaj sűrűsége között, de én még nem találtam abszolút befutót. Kb. 10 ezrenként cserélek olajat, ami kb másfél év. Valamint jobbára városban használom, ami ugye komolyabb igénybevétel az olajnak.
Ha kevésbé csattanós hatást akar bárki elérni, szerintem a "vastagabb" olaj a befutó. A vastagabb olaj meg előfordulhat, hogy nem annyira "sportos", mint a vékony. Na de kitugyja...
Mondjuk én bízok a hivatalos műhelyben és nem én viszem az olajat, hanem az van, amit beletesznek...
A régi olaj meg csak 5000km-es volt... És már a csere óta darabosabb volt a váltás... Szerintem...
Most yamalube-ot vettem, előtte motult, amiről azt olvastam, hogy szoftabb lesz a 2-es fokozat csattanása. Hozzáteszem így is volt, de mint ítram előbbiekben egy használt olajon nem szeretnék pálcát törni egy vadiúj 0km-es olajjal. Most meg egyszerűen nem emlékszem, hogy hogyan csattant 2 éve. Bántom is magam eleget emiatt... Viszont az elhasználódott motulhoz képest semmi változás. Illetve meg is szokhattam a csattanást, meg ilyesmi...
Ezek hatására adtam fel a olajtesztelést és a hozzá fűzött magasröptű tapasztalataimat. A 2000 oldalas szakkönyv kéziaratot amit az olajokról írtam összetéptem, majd felgyújtottam használt olajjal.
Lenne egy olyan kérdésem hogy FZ1 és FZS1000 tulajoknak ha gurulnak 6ban 100al és elengedik a gázt erős a motorfék?
Gyorsan lassul a motor vagy nem lehet túlzottan érezni a féket?
mennyi mostanság egy hajlított vascső,azaz kormány?