Ezért vettem FZ1-N-t.
Túramotornak ezexerint ez nem annyira jó... Arra ott a BMW vagy a GoldWing
Amúgy az enyém is melegszik a dugóban araszolva, a víz állandóan felmegy 104 fokig de bekapcsol a ventillátor és visszamegy 90-92-re.
Ergo nem kell dugóban menni...
pontosítok ! he he he
van valakinek Fz1 S- GT (full-idomos) motorja ?
érdeklődnéjk, hogy nem "főzi"-e a tojásait az egyenest odairányított meleglevegő a hűtőről,blokkról .
nyáron borzalom a poroszkálás
meg a lábamat is "leforráza
kár a trágyajellegű GT verzós idomokért (made in Rom Mánia )
kár a vizeletgyűjtőkacsa méretű tankért (minden 200km ben tankolás
kár, hogy városban nem hallom a motor hangját
mert a két propellerventillátor állandóan muzsikál
kár nincs egy árva tárolórekesz,box, a papíroknak, aprónak pedig ez túramotor
egyébbként egy Attila kardja a motor
futómű, blokk,fékek: álom
Tudtam,hogy rád számíthatok pajtás!Nagyon szépen köszi!
3ért oda adom egye fene...és még így is jól járok!Köszi hogy kisegítesz!Szólok a futárnak,hogy rossz címre hozta.
nah figyu Ákos! azt a jobb oldali gumit átveszem egy 5ösért!
de csak azért mert szines! meg hát spanok vagyunk!
jobb lesz neked is ha megszabadulsz ettől a fekete vacaktol , csak rondítja a kerteteket! .
van valakinek Fz1 S (idomos) motorja ?
érdeklődnéjk, hogy nem "főzi"-e a tojásait az egyenest odairányított meleglevegő a hűtőről,blokkról .
nyáron borzalom a poroszkálás
meg a lábamat is "leforráza"
Túramotornak ezexerint ez nem annyira jó... Arra ott a BMW vagy a GoldWing
Amúgy az enyém is melegszik a dugóban araszolva, a víz állandóan felmegy 104 fokig de bekapcsol a ventillátor és visszamegy 90-92-re.
Ergo nem kell dugóban menni...