"Az hogy a 2006 FZ1et elverte abban nincs semmi meglepő,mivel ott a Yamaha nagyon elcseszett valamit a befecskendesésnél és a futóművel."
Amit 2007-ben kijavítottak. Nekem 2008-as van és semmi bajom vele. A futóműve sokkal jobb, mint a FZ6-é, de még a Z750-nél is. (nem csak szeritnem, hanem a Z750 tulaj szerint is). A fékekről nem is beszélve...
Tuonon még nem ültem, így azzal nem tudom összehasonlítani...
Amúgy meg igazad van Brutus,olyat vegyél ami megdobogtatja a szívedet!(Én Tuonot még nem,de KTM s.duke-t próbáltam,elment egynek,de semmi extra,nekem komolytalan a feelengje egy sornégyes után)
Szerintem az a gond az Apriliával:
-nincs még presztizse,nagyon esik az ára,nehéz eladni(bár ma mit nem az.)
-az importőr pik-pak leakciózza félmillával(bár a 2,4 jó ár),persze csak azután mikor az ember már megvette.
-primitiv hibákkal szöszmötölnek évekig(f.munkahenger=hővédő lemez)
Bár az új teszteken elájult mindenki az RSV V4 től! (5 mihály )
Az tényleg elég gáz mert ott előzni csak 1-2 helyen lehet,különben rizikós bevállalni az éles,beláthatatlan kanyarok végett.
Tényleg lenne egy olyan kérdésem,karbiszinkront csináltak a motoromon meg a ki is takarították és valamit úgy elcsesztek hogy motorfékem alig van,mellette a motor gyengébb lett.Azt mondta a szerelő hogy nagyon el volt állítódva a szinkron de érdekes módon úgy erősebb volt és állati motorfékekkel rendelkezett.Mi a fenét állíthattak el hogy ennyivel gyengébb lett és tényleg alig fogja vissza a motorfék a gépet?
Azt nem tudom hogy mennyire lesz szervízigényes,nekem volt már új Apriliám igaz nem ilyen stílusban,RXV550 de annyit tudok hogy azzal szívtam rendesen,és nem csak a blokk végett,elektronika,telók,szóval volt vele gond rendesen.Örültem hogy megszabadultam tőle,én elbizonytalanodtam az Apriliával kapcsolatban.Persze ez nem azt jelenti hogy a többi típus is ilyen gánya motor mint amilyen nekem volt.Az hogy a 2006 FZ1et elverte abban nincs semmi meglepő,mivel ott a Yamaha nagyon elcseszett valamit a befecskendesésnél és a futóművel.Akárhol kérdezem hogy milyenek a 2006tól kiadott FZ1 és FZS1000 és hogy lenne e értelme a cserének mindenki azt mondja maradjak csak a réginél.Ráadásul ezt a Yamaha Márkakereskedésben is tudtomra adták pedig nekik nem az lenne az érdekük.
Na szóval! Érdről veszem a motort az Autósarok nevű kereskedéstől! A bajom csak annyi, hogy tök sok mindent kérdezek aztán kapok 1-2 mondat választ amiben nem is nagyon válaszolnak arra amit kérdeztem. A motorról a képeket már 2 hete várom, de holnap tuti felhivom már őket, kicsit rájuk pirítok.
AZ meg egy nagy hülyeség, hogy Apriliát ne. Elég sokat olvastam róla, ár érték arányban magasan veri a kategóriatársakat, az FZ1-et 2006-ban nem kicsit elverte..... A beszarásról meg annyit, hogy nem hiszem, hogy sűrűbben járok majd vele szervizbe, mint mással. Lehet van 1-2 tipushiba, mint a hátsó fék levegősödése meg ilyenek, de nem igazán érdekel. És az sem érdekel ha alapből 7-8at eszik, sosemnézem. Kifogy, megtankolom. Ez egy szerelem... Nem akartam már tömeg vasat és nem is fogott meg ezen kívül semmi. Mióta voltam tesztvezetésen azt is tudom, hogy más nem is kéne! Hát kb ennyi! Azért majd kicsit sajnálom a Fazert, de sztem fél óra után el is múlik majd!
Bizony, és az út minőségi is rendben, leszámítva egy két rövidebb szakaszt.
Habár sajnos (már motoros szempontból) vadveszély az van - én is most vasárnap hajnalban közelről megnéztem egy őzikét, de mázlink volt, mert bár féktávon belül jött, de mire odaértem átment előttem - hát kb mire átért, addigra kapcsoltam, hogy akkor most tenni kéne valamit.....
Meg persze az autósok is ott vannak, naja hamár 82-es és nem mondjuk 82xy - mint pl Bakonybél környékén.
Na pesze a daewo matizt hajnalban (6-7-között jártam arra) persze, hogy a szerpentin közepén érem utol...
Valaki csütörtökön kakucs?
Majd a naked, ami jövőre jön, na az lesz az igazi!
Amit 2007-ben kijavítottak. Nekem 2008-as van és semmi bajom vele. A futóműve sokkal jobb, mint a FZ6-é, de még a Z750-nél is. (nem csak szeritnem, hanem a Z750 tulaj szerint is). A fékekről nem is beszélve...
Tuonon még nem ültem, így azzal nem tudom összehasonlítani...
Szerintem az a gond az Apriliával:
-nincs még presztizse,nagyon esik az ára,nehéz eladni(bár ma mit nem az.)
-az importőr pik-pak leakciózza félmillával(bár a 2,4 jó ár),persze csak azután mikor az ember már megvette.
-primitiv hibákkal szöszmötölnek évekig(f.munkahenger=hővédő lemez)
Bár az új teszteken elájult mindenki az RSV V4 től! (5 mihály )
Tényleg lenne egy olyan kérdésem,karbiszinkront csináltak a motoromon meg a ki is takarították és valamit úgy elcsesztek hogy motorfékem alig van,mellette a motor gyengébb lett.Azt mondta a szerelő hogy nagyon el volt állítódva a szinkron de érdekes módon úgy erősebb volt és állati motorfékekkel rendelkezett.Mi a fenét állíthattak el hogy ennyivel gyengébb lett és tényleg alig fogja vissza a motorfék a gépet?
Üdv:Jim-X
ui.: Részesedés? Egye fene a Fazer évadzárón meghívlak egy kajára
AZ meg egy nagy hülyeség, hogy Apriliát ne. Elég sokat olvastam róla, ár érték arányban magasan veri a kategóriatársakat, az FZ1-et 2006-ban nem kicsit elverte..... A beszarásról meg annyit, hogy nem hiszem, hogy sűrűbben járok majd vele szervizbe, mint mással. Lehet van 1-2 tipushiba, mint a hátsó fék levegősödése meg ilyenek, de nem igazán érdekel. És az sem érdekel ha alapből 7-8at eszik, sosemnézem. Kifogy, megtankolom. Ez egy szerelem... Nem akartam már tömeg vasat és nem is fogott meg ezen kívül semmi. Mióta voltam tesztvezetésen azt is tudom, hogy más nem is kéne! Hát kb ennyi! Azért majd kicsit sajnálom a Fazert, de sztem fél óra után el is múlik majd!
hanem hogy menniy a mi részesedésünk! vagyis az én részesedésem
Habár sajnos (már motoros szempontból) vadveszély az van - én is most vasárnap hajnalban közelről megnéztem egy őzikét, de mázlink volt, mert bár féktávon belül jött, de mire odaértem átment előttem - hát kb mire átért, addigra kapcsoltam, hogy akkor most tenni kéne valamit.....
Meg persze az autósok is ott vannak, naja hamár 82-es és nem mondjuk 82xy - mint pl Bakonybél környékén.
Na pesze a daewo matizt hajnalban (6-7-között jártam arra) persze, hogy a szerpentin közepén érem utol...
Ott ál a polcon kb 2éve.