Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2esbe alapjáraton , 2személyel is
akkor még dobjál hátra kettővel nagyobbat,
ne félj fog az menni
Én is 4-6 ezer között használom, de azért nem akkora fordulaton előzök amikor látom, hogy jönnek szembe! Főleg nem hegynek felfele kocsisornál.... Otthonra lehet elég lenne, de ide kell az 1000res!
Nekem 600asom van nem 1000resem, elhiszem, hogy a tiédet nem kell. De a régebbi nekem több okból sem jöhet számításába... Lehet, hogy ezt a Tuono-t is odaverné a tied, de engem az sem izgat! Én mentem itt kinn 1250es bandittal, aminek 350nál több mint 110 nm a nyomatéka és nem lett tele a gatyám. Nem nagy vmi az a gép! De azt ne felejtsd el, hogy a te Fazered kb 30 kilóval nehezebb mint a Tuono, amit azért lehet érezni! Amúgy otthonra bőven elég lenne a 600as, de itt kinn amikor a hágókra kell felmásznom, van hogy 2 személlyel, már nem nagyon tetszik neki a buli... Igaz kisebb lánckerékkel jobb, de azért nem egy rakéta!
ezzel a pörgetéssel mondjuk én se értek egyet 3-4-5 ezernél váltogatok, huzom neki, érzem hogy megy, dinamikusan megy,, biztos van motor amik jobban megy,még dinamikusabban, de én megvagyok elégedve ezzel és nem pörgetem hogy érezzem hogy megy e , kis fordulaton is megy, nem értem ezeket a pörgetős embereket
ha meg azt akarja az ember hogy menjen mint a golyó a maxot akarjuk belőle kihozni, akkor húzni kell neki , de az 1000esnek is, meg a v blokk nak is, meg az egyhengeresnek is,
ez teljesen normális ha huzzuk neki pörög, de a többi is,,,,
"Nekem meg már rohadt unalmas a sor 4, egyszerűen utálom pörgetni, olyan mintha szenvedne! Na kb ennyi!"

Ha megkérdezhetem milyen FZS el mentél amit pörgetni kell hogy menjen?Mert nekem az 2003as Fazeremet még kicsikét sem kell pörgetni hogy az erő megjelenjen,alapjárat fölött egyből jelentkezik az erő,annyira hogy 40nél 6ban gázra keményen reagál,mindez 1500-2000fordulattól rendelkezésre áll 6ban,pillanatok alatt 200km/h.100-140 kevesebb mint 4sec 6ban.Nemrég mentem SV1000el full sportrendszeressel,cseréltünk ő ment az enyémmel én az övével,és mit is mondjak sehogy nem tudtam lépést tartani a Fazeremmel.Pedig ódákat zengtek a nyomatékosságáról meg hogy mennyire kemény gép,mégis nagyon vékonyka a Fazerhez.Az tény hogy a 2006-tól kiadott új szériás Fazereket jobban kell pörgetni hogy menjenek,talán ezért nem is vennék újabbat.A Tounot nem ismerem de ha hasonló mint az SV1000 akkor én maradnék a 4hengeres gépek mellett.Vegyél GSX1400at ha nem akarod pörgetni a motorodat,na majd ott meg tudod mi az hogy nyomaték.
Szép az,biza'.
Ez a narancs-fekete is teszik.
ezek pancserok! megcsinálnak egy gépet, tudják eszi az olajat, és nem fejlesztenek, nincs mérnökük elég?

talán ha 1000kmeren enne fél litert talán hozzá nyulnának, vagy nem .
Én nem hiszem, hogy mind1ik enné, majd kiderül. Ha mondjuk a blokk állna be vagy a váltó az már jobban izgatna!
Genya bácsi !
az enyém nem szép . . .
töltsd már ki az adatlapod , hagy tudjuk már kivel trécselünk
"mi a fasztol eszi az olajat"
Ezt a sógoréktól kérdezd(Rotax)
készisd magad! .
csak azt nem értem , meg csinálnak egy szép, uj motort, mi a fasztol eszi az olajat .
ez valami konstrukcios hiba lehet, de miért nem javitják ki . .
nem értem
Szép a géped
S4?
V2?
Na majd jövőre szétcsap köztetek az RSV4 Tuono
Ja és mondtam, az enyémet viheted egy tesztkörre majd... Ezen ne múljon!
Hát, hogy a kormányt nem lehet rajta elforditani annyira sztem nem nagy dráma, én észre sem vettem, may kicsit többet kell vele ügyeskedni. Egy liter olaj kb 3000 ft. Próbálok annyit dolgozni, hogy leszarhassam, hogy mennyit fogyaszt! Inkább meghagyom a gyári kupuffot egy darabig és motorzok az árából. Én is örülnék neki, hogy ha nem fogyasztana ennyit. Sőt ha termelné a benzint annak még jobban, de tudtommal ilyen motor nincs. Peti ha bebizonyitod, hogy van beszarok. Már látom is, hogy pötyögöd a google-be, motor ami termeli a benzint......
én szivesen vitatkoznék vele amugy hozzáteszem nekem si tetszik amotor, de nem mentem vele és nem is ismerem,,,,
csak 1-2 alap dolog ami nekem nem teteszik:
-aki hajtosabban használja egy tuono tulaj szerint fél és háromnegyed liter olajat megeszik ,ujkorátol!
-kormány "játéka" koptol kopig elég kicsi,
- és a fogyasztás, amit Brutus barátunk leszar
de jol teszi , ill jo ha megteheti hogy leszarja
igy ismeretlenül nekem ezek nem jönnek be rajta, motorhoz nem volt szerencsém, pedig probáltam volna már 2szer is keszin, de azok egy igazi pancserok!
Nehéz vitatkozni az érveiddel
De biztos lesz aki megteszi (Nem én)
Na úgy látszik kicsit felrázódott a topik! Ha már itt tartunk az összes japán 1000rest veri a Tuono futóműben is, kinézetről meg ne is beszéljünk, egyedül egy fehér FZ1es mérhető hozzá! A CB 1000R-t párszor már elrakta, az egyik tesztben azért nem, mert a Tuono-nak túl erős a blokkja, túl jó a futóműve és túl jó anyagokból van összerakva ezért nem. Menjenek már a pi..ába! Én ültem CB1000R-en. Az a kormány olyan, mint egy 1 milliós motoron, a kormánybefogó meg egy vicc a Tuono-jáéhoz képest! A Tuono még igy 4 évesen is szép, a CB meg már sztem most sem nagy vmi azzal a gázálarcos fejidommal! Az FZ1-gyel az a baj, hogy sok van belőle, alul nem megy olyan jól, és pufók a kinézete. Ja meg hogy 3,1 milla.
Arról, hogy egy V2-nek komolytalan érzetre a blokkja meg sztem baromság. Abban legalább érezni az erőt és van karaktere. Az összes sor 4es irigykedik a V2es hangjára, de olyat nem hallottam hogy fordítva lenne. Nekem meg már rohadt unalmas a sor 4, egyszerűen utálom pörgetni, olyan mintha szenvedne! Na kb ennyi!
Félreértettél.
Az FZ1 kontra FZ6,Z750 összehasonlítást nehezményeztük.
Meg szerintem külsőre is jobban néz ki, szerintem a legszebb japán naked. Én is kipróbálnék egyet hogy milyen. Na majd ha lesz 2010-ben új Fazer arra kiváncsi leszek. Remélem lesz, bár amig nincs új, addig még ér valamit a mostani használtan (nem mintha el akarnám adni).
szerintem a z750 max a teljesitményben veri oda a kis fazert én mentem a régi és az uj z750 el is, kényelemben egyértelműen visza a pálmát a fazer de szerintem futomű meg fék terén se rosszabb a fazer
Vagy a HancsákG által említett motorok.
Az FZ6 és a Z750 más ligában játszik.
Neki pl. a CB1000R és Z1000 az ellenfél.
A fékek rendben is vannak,ugyan azok mint amik már a 2002es változaton is voltak.
De te miért egy FZ6 és Z750es motorral hasonlítod össze a futóművét,talán a többi kategóriatárssal Nakeddel kellene nem?(Speed Triple,Monster 1100,Benelli TnT,stb)