1.számtanilag ha elöl 15 ös van hátul 46 os akkor az áttétel:3,066666
2.ha 16 és 48as akkor 3
3.a 15 éss 48 akkor 3,2
nah most az 1. eset van jelenleg a 2. esetben attétel kicsivel nőni fog de ha befér a lánc akkor a tengelytávom meg csökkenni, ami előny
a 3 eset meg utcára durva, én meg nem akarom cserélgetni egyfolytába a hátsó lánckereket
ezek csak elméletek majd télen kiderül mi lesz de vagy ez marad vagy a 2. eset
video nem is tudtam készült lehet akkor a héten kiugrok valamikor,
nekem is bevágott valaki, csak pislogtam de szerencsére nem lett belőle baj, azt hiszem az is 125 ös lehetett, elég agresszivak voltak
mondjuk akkor már nekem is suli lesz
amikor a nőcit kérdeztem azt mondta max 55 ember mehet fel, aztán hogy mennyire tartják be , azt már nem tudom,
anniy van változtatva hogy elöl 1el kisebb lánckerekem van,
lassacskán láncot is kell vennem, akkor ugy szeretném hogy elöl gyári marad ás hátra 2vel nagyobbat csak nem vagyok benne biztos hogy befér
mindig rájövök valami ujdonságra hogy melyik kanyart hogy kéne bevenni de igy is van amit mindig elbaszok, pontosan az utolso elöttinél mindig nagyon kisodrodok, emellett még mélyembre kéne mernem dönteni, dehát nem megy minden egyszerre talán jövőre többször kijutok, és akkor lehet nyakorolni,
csak akkor már kéne egy másik gép nehogy ezt zúzzam le sajnálnám...
Én nyár elején voltam Aprilia esten, de akkor kb 70-en lehettünk fent a pályán. Úgy látszik bevezettek itt is létszámkorlátot, amit nagyon jól tettek. Cél végén mennyit mutatott az órád? Van áttétel cserélve a gépen? Köridőt nem mértél?
Szept 7-én kezdődik pont az egyetem, aznap délután órám van, így sajna ez az időpont nem jó nekem
nagyon jol éreztem magam volt toló erő is
ez a aprillias pályanap volt, elég sok ember volt beharangozva, azt hiszem max létszám, de első 15 percben elég kevesen voltak, aztán jött egy boly, akkor le is jöttem pihenni, 10perc után vissza mentem de nem voltak sokan fönt, legalább is engem nem zavartak,
aki gyors volt megelőzött , aki lassu azt meg én, volt 1-2 emberke akivel kicsit küzdöttem
ezen kivül volt talán 1-2 esés de emiatt nem maradt félbe,
valami agressziv 125 ös vágott be egy gsxr es srác elé és elbicskázott
most elöl szük 2 volt, hátul 1,9 hidegen, gumikkal nem volt gond, egyszer sem csusztak meg,
szeptember 7 én tervezem hogy kimegyek Kakucsra, remélem össze jön, ha lesz időd gyere, többiekre is vonatkozik!
Úgy látom tetszett a Ringezés Én most itthon vagyok, így nem tudtam tegnap kimenni, majd hétfőn megyek pestre, kedden ha jó az idő kinézek az esti MERSZ-re, de nem hiszem hogy felmegyek pályára. HUMOK est volt tegnap? Hányan voltatok kb? Milyen volt a társaság?
Valóban szépen kopott a gumi, az enyémnek(Mich. Pilot Road) is hasonló a képe ringezés után.
Milyen guminyomással mentél? Egyébként főleg a rosszul beállított futőmű szaggatja a gumit, ahogy pályázós fórumokon olvasgattam.
a d208 ad nem cafatokban jöhetett le mert akkor már rég elfikáztál volna .Elér egy bizonyos hőfokot és felszedi a pályáról a gumit, van olyan hogy kigyorsításnál megrágja a gumit de az a rossz gumi nyomástól van.Annó az utcai gumim lila és zöld színű volt és ezután kezdte felszedni a gumi darabokat
Függ, de ahogy a képet nézem nem mész 2.30-nál jobbat, így ott teljesen mellékes, a guminyomással játszani. Azzal majd 2.10 környékén kell foglalkozni.
tényleg csak munka járásra kell érdemesebb más gépet választani ( szerintem) ami kevesebbet eszik, könnyebb városi gép
Valami konkrét alternatívát tudsz mondani 7-800 ezer huf környékén.
Robogó nem kell.
nekem ebben az evben eddig, volt 2 szer motorolaj cserélve , fék olaj, telo olaj, 1 pár gumi plusz most hátsó, egy kormány csapágy csere,plusz biztositás , meg telj ado és eddig mentem kb 10ezer km ert ha finoman számolok már 200 ezer felett vagyok .
valaki meg egy tura alkalmával többet megy mint 10ezer km er
szoval nem olcso a motorozás, ha tényleg csak munka járásra kell érdemesebb más gépet választani ( szerintem) ami kevesebbet eszik, könnyebb városi gép
2.ha 16 és 48as akkor 3
3.a 15 éss 48 akkor 3,2
nah most az 1. eset van jelenleg a 2. esetben attétel kicsivel nőni fog de ha befér a lánc akkor a tengelytávom meg csökkenni, ami előny
a 3 eset meg utcára durva, én meg nem akarom cserélgetni egyfolytába a hátsó lánckereket
ezek csak elméletek majd télen kiderül mi lesz de vagy ez marad vagy a 2. eset