Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki nem próbált 190es gumit teljesen véletlenül
Kiveszed a katalizátort nem történik semmi. A teljesítmény pedig csak esetleg mérhető mértékben fog növekedni.
Sajnos a Yamaha szervízben is csak az alapjárati keveréket lehet állítani, ezt engedi az ECU.
A Power Commander pedig a teljes fordulatszám tartományban. Ez azért nem kis különbség. Annyival lesz jobb tőle a motor, mint amennyivel rossz volt, a gyári térkép.
nézz meg egy pár tesztet, milyen "teljesitmény növekedés" van néhol,
átlagban inkább csökken a lóerő,
majd beszélek vele hogy őszerinte hogy is van ez...gondolkodtam egy sima összekötő csövön,állítólag teljesítményben is dob nem csak hangban...és persze egy yamaha szervizben beállítani a motort,nem hiszem h kellene power commander ez miatt...

kozmax elvtárs ha erre jár,akkor majd kihallgatjuk mint szakértőt...
de olvass bele a power commander topicba és olvashatsz ilyenekről...
Karunak nincs, neki össze kötő csöve van,
de ha bontóbol veszel egy katalizátort akkor kiütöd a belsejét és kész,
de szerintem nem árt ha bent van, mert a nagy okosok azt mondják hogy ha van egy nyitott rendszered akkor nem árt injektortérképet változtatni, ami ciraka 120ezer ( ez a power commander)
katalizátort kilőtte már közületek valaki?

érdekelne a téma...mit,hogy,miért...
kéne kéne, sok minden kéne
talán jövőre , ha elvégzem a sulit és lesz valami normális munkám, addig örülök ha tudok motorozni és fent tudom tartani, és néha még kijutok kakucsra is ha már ez megy, akkor boldog vagyok

gumi csere megtörtént
Kéne neked is egykis hang nem peti.
kabbe . .


Gyerekek, még most is potyognak a könnyeim, olyan jó hangja lett a Vasnak! Szerintem még az Olivérét is túlszárnyalja (azért, mert az enyém )

És most bocs, de mennem kell Vele

Üdv:Jim-X
Valami louis cucc
Baromi nagyra bővíthető
2 részes de csak az alsó volt használva. Ha van a felső is, akkor szerintem a kijelző nem látszik jól, illetve nem látható. de nem tudom
miylen tank táskát vettél
Hát igen, nem lenne rossz.

Legalább a táskaszett megvan... nagyon faszányos. Tank+nyereg+hengertáska a hátsó ülésre. Kb 120 liter
jah és a legfontosabb, egy életbiztosítás ami garantálja hogy nem történik velem semmi baleset
ha már igy kifakadtál kisbocs nekem is kéne pár dolog:
olaj+szűrő,gumi, lánc, fogaskerkek, egy kis fényezés ide-oda, kifogyhatatlan benzinkut, meg egy kis zsebpénz hogy tudjak jókat túrázni, pályázni,
inkább nem folytatom
Üdv!

Horváttal kapcsolatban, egyenlőre gyűjtögetem a campingek elérhetőségét, nézem az útvonalakat.
Meg persze elültettem a pénzmagokat és locsolom őket rendesen, hogy minden patent legyen.
Kéne egy 15ezres szervíz meg egy pár guma...... Had ne folytassam.
ide inkább Botominak kellett volna elmennie
annak aztán van hangja
137 az már szép, vagy inkább fül süketítő
Idén 128,8dB CBR 1000, tavaly 137dB KTM
menyi volt a max
Csak hogy tudd 116dB a hangereje a dobomnak, múlthéten bemérettem. (A gyárival 109dB.)
sok mindent akarok de idén nem lesz nagy túrám
Olyanra kértem mint az Olivéré, tehát mega

Te akarsz jönni horvátba?

Üdv:Jim-X
Jim! majd meghallgatnám élőben is
milyen verzio lesz? csendes, vagy über brutál