Kiveszed a katalizátort nem történik semmi. A teljesítmény pedig csak esetleg mérhető mértékben fog növekedni.
Sajnos a Yamaha szervízben is csak az alapjárati keveréket lehet állítani, ezt engedi az ECU.
A Power Commander pedig a teljes fordulatszám tartományban. Ez azért nem kis különbség. Annyival lesz jobb tőle a motor, mint amennyivel rossz volt, a gyári térkép.
majd beszélek vele hogy őszerinte hogy is van ez...gondolkodtam egy sima összekötő csövön,állítólag teljesítményben is dob nem csak hangban...és persze egy yamaha szervizben beállítani a motort,nem hiszem h kellene power commander ez miatt...
kozmax elvtárs ha erre jár,akkor majd kihallgatjuk mint szakértőt...
Karunak nincs, neki össze kötő csöve van,
de ha bontóbol veszel egy katalizátort akkor kiütöd a belsejét és kész,
de szerintem nem árt ha bent van, mert a nagy okosok azt mondják hogy ha van egy nyitott rendszered akkor nem árt injektortérképet változtatni, ami ciraka 120ezer ( ez a power commander)
kéne kéne, sok minden kéne
talán jövőre , ha elvégzem a sulit és lesz valami normális munkám, addig örülök ha tudok motorozni és fent tudom tartani, és néha még kijutok kakucsra is ha már ez megy, akkor boldog vagyok
Valami louis cucc
Baromi nagyra bővíthető
2 részes de csak az alsó volt használva. Ha van a felső is, akkor szerintem a kijelző nem látszik jól, illetve nem látható. de nem tudom
ha már igy kifakadtál kisbocs nekem is kéne pár dolog:
olaj+szűrő,gumi, lánc, fogaskerkek, egy kis fényezés ide-oda, kifogyhatatlan benzinkut, meg egy kis zsebpénz hogy tudjak jókat túrázni, pályázni,
inkább nem folytatom
Horváttal kapcsolatban, egyenlőre gyűjtögetem a campingek elérhetőségét, nézem az útvonalakat.
Meg persze elültettem a pénzmagokat és locsolom őket rendesen, hogy minden patent legyen.
Kéne egy 15ezres szervíz meg egy pár guma...... Had ne folytassam.
Sajnos a Yamaha szervízben is csak az alapjárati keveréket lehet állítani, ezt engedi az ECU.
A Power Commander pedig a teljes fordulatszám tartományban. Ez azért nem kis különbség. Annyival lesz jobb tőle a motor, mint amennyivel rossz volt, a gyári térkép.
átlagban inkább csökken a lóerő,
kozmax elvtárs ha erre jár,akkor majd kihallgatjuk mint szakértőt...
de ha bontóbol veszel egy katalizátort akkor kiütöd a belsejét és kész,
de szerintem nem árt ha bent van, mert a nagy okosok azt mondják hogy ha van egy nyitott rendszered akkor nem árt injektortérképet változtatni, ami ciraka 120ezer ( ez a power commander)
érdekelne a téma...mit,hogy,miért...
talán jövőre , ha elvégzem a sulit és lesz valami normális munkám, addig örülök ha tudok motorozni és fent tudom tartani, és néha még kijutok kakucsra is ha már ez megy, akkor boldog vagyok
gumi csere megtörtént
Gyerekek, még most is potyognak a könnyeim, olyan jó hangja lett a Vasnak! Szerintem még az Olivérét is túlszárnyalja (azért, mert az enyém )
És most bocs, de mennem kell Vele
Üdv:Jim-X
Baromi nagyra bővíthető
2 részes de csak az alsó volt használva. Ha van a felső is, akkor szerintem a kijelző nem látszik jól, illetve nem látható. de nem tudom
Legalább a táskaszett megvan... nagyon faszányos. Tank+nyereg+hengertáska a hátsó ülésre. Kb 120 liter
olaj+szűrő,gumi, lánc, fogaskerkek, egy kis fényezés ide-oda, kifogyhatatlan benzinkut, meg egy kis zsebpénz hogy tudjak jókat túrázni, pályázni,
inkább nem folytatom
Horváttal kapcsolatban, egyenlőre gyűjtögetem a campingek elérhetőségét, nézem az útvonalakat.
Meg persze elültettem a pénzmagokat és locsolom őket rendesen, hogy minden patent legyen.
Kéne egy 15ezres szervíz meg egy pár guma...... Had ne folytassam.
annak aztán van hangja
Te akarsz jönni horvátba?
Üdv:Jim-X
milyen verzio lesz? csendes, vagy über brutál