Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így látatlanban és nem hallva akár egy szinkron megoldhatja a dolgot.
sajnálod tőlem?

na azééé

de motorozni is fogok pár km-t...elvégre a motorért megyek haza
csajozol mi fene a jó dolgodat!
Másodszorra maradtam le erről a túráról...de ez van...
Nem otthon vagyok sajnos,este megyek haza,aztán megyek is el ismét...

Harmadszorra csak sikerül.
nah mi van kemény legény?!
te nem mentél Karuékkel motorozni
jajj de butaaaaaaaaaaaaaa szegénykém . . .
Eltérek a témától...de csak a hangulat miatt
Nagy klasszikus lett:

http://www.youtube.com/watch?v...


ájm szorrrrii
szerintem nem sok, bár látni kéne meg hallani,
de hátha betéved egy fz1es tulaj, vagy Kozmax és mond valamit rá,,,
Bocs kimaradt, hogy az alapjárat túl alacsony volt és miután feljebb állítottam akkor is visszaesett az ingadozás miatt. Kb 200 f/perc az ingadozás.
Nem tudom, hogy volt-e különbség a hideg és meleg állapot között, nekem egy kicsit fura mert se a CBR se a Ninja nem mutatott hasonlót. Állítólag a karburátorok szinkronizálása megoldhatja. Ez a jelenség általános ennél a típusnál?
tul alacsony az alapjárat? vagy menynire ingadozik, hidegen enyém is jobban ingadozik , de üzemi hőfokon is ingadozik mindegyik egy kicsit,
Megtörtént, kösz a tanácsot.
Renben
Snow, légyszives töltsd ki az adatlapod. Itt ez alapszabály, addig nem válaszol neked senki!
Sziasztok,

segítséget szeretnék kérni tőletek mint tapasztalt Fazer tulajdonosoktól. Szeretnék egy FZ1S-t vásárolni. Megnéztem és kipróbáltam egy párat és azt hiszem megtaláltam a megfelelőt. Ez egy 2004-es 24000km-rel, a műszaki és esztétikai állapota nekem megfelelt csak egyvalami nem tetszett, alapjáraton a fordulatszám ingadozik. Mi erről a véleményetek?

Hozzászólásokat előre is köszönöm.
pont ezek miatt nem érdemes tul széleset venni, de valamennyit engednek, elektromos vezetékek többet, mig a fékcső és kuplung bowden kevesebbet
illetve nálad figyelni kell a fejidomra, nehogy valami ütközés legyen
pazzaz , lsl , rizoma, accel, rethal,lucas ezek a nevek jutnak szembe,
érdemes nézni a falvastágokat, ill szerintem nem érdemes túl széleset venni, superbike kormányokat keress.
A kábelek nem lesznek rövidek? Fékcsövek? Érdekelne a "gyűjteményed"!
meg az sem mindegy milyen kormány sulyt veszel, azért a gyárinak van súlya,,, és befolyásolja a kanyarodást is
jaja én nézegettem, akkoriba összegyüjtögettem a márka neveket,
de mondjuk pazzazt sokat látok lsl -t , de majd utána nézek még! rizoma...
áruk az 9-14 ezer van amelyiknek a középső része erősített, azok már huzosabbak és ehhez hozzá megy a kormánysuly,
Peti, te akrtál régebben szélesebb kormányt, vagy nem? Most én is akarok venni rá, kipróbáltam egy szélesebbel, hát ég és föld, főleg hosszútávon lehet nagy előnye.
Igazi motorozós idő van,én meg megint csonkán vagyok :( Most a gyújtásomban romlott el valami
Megint járhatok bicajjal
tisztelet a kivételnek!
Kozmax válaszábol is kiderül, már az is késő lenne ha a szerviz ajtaja előtt állnál , igaz szombaton nincs sok szerviz nyitva

én mondjuk egy használt motor esetén egyből ezzel inditottam volna, nem lehet nagyon hinni a szervizkönyveknek, már csak abbol kiindulva hogy én 8ezernél vittem szervizbe és lazán 10ezresnek irták be ez még nem nagy dolog, de azért ettől nagyobb trükköket is bedobnak néha
Gyári előírás:
10ezrenként olajcsere
20ezrenként olaj+szűrő
Ha 10ezrenként olajat+szűrőt cserélsz, és félidőben csak olajat akkor mindent lefeleztél, az szerintem több mint elegendő.
A sajátomon is így csinálom, igaz ott 12ezer az intervallum.