Nem tudom, hogy volt-e különbség a hideg és meleg állapot között, nekem egy kicsit fura mert se a CBR se a Ninja nem mutatott hasonlót. Állítólag a karburátorok szinkronizálása megoldhatja. Ez a jelenség általános ennél a típusnál?
segítséget szeretnék kérni tőletek mint tapasztalt Fazer tulajdonosoktól. Szeretnék egy FZ1S-t vásárolni. Megnéztem és kipróbáltam egy párat és azt hiszem megtaláltam a megfelelőt. Ez egy 2004-es 24000km-rel, a műszaki és esztétikai állapota nekem megfelelt csak egyvalami nem tetszett, alapjáraton a fordulatszám ingadozik. Mi erről a véleményetek?
pont ezek miatt nem érdemes tul széleset venni, de valamennyit engednek, elektromos vezetékek többet, mig a fékcső és kuplung bowden kevesebbet
illetve nálad figyelni kell a fejidomra, nehogy valami ütközés legyen
pazzaz , lsl , rizoma, accel, rethal,lucas ezek a nevek jutnak szembe,
érdemes nézni a falvastágokat, ill szerintem nem érdemes túl széleset venni, superbike kormányokat keress.
jaja én nézegettem, akkoriba összegyüjtögettem a márka neveket,
de mondjuk pazzazt sokat látok lsl -t , de majd utána nézek még! rizoma...
áruk az 9-14 ezer van amelyiknek a középső része erősített, azok már huzosabbak és ehhez hozzá megy a kormánysuly,
Peti, te akrtál régebben szélesebb kormányt, vagy nem? Most én is akarok venni rá, kipróbáltam egy szélesebbel, hát ég és föld, főleg hosszútávon lehet nagy előnye.
Kozmax válaszábol is kiderül, már az is késő lenne ha a szerviz ajtaja előtt állnál , igaz szombaton nincs sok szerviz nyitva
én mondjuk egy használt motor esetén egyből ezzel inditottam volna, nem lehet nagyon hinni a szervizkönyveknek, már csak abbol kiindulva hogy én 8ezernél vittem szervizbe és lazán 10ezresnek irták be ez még nem nagy dolog, de azért ettől nagyobb trükköket is bedobnak néha
Gyári előírás:
10ezrenként olajcsere
20ezrenként olaj+szűrő
Ha 10ezrenként olajat+szűrőt cserélsz, és félidőben csak olajat akkor mindent lefeleztél, az szerintem több mint elegendő.
A sajátomon is így csinálom, igaz ott 12ezer az intervallum.
na azééé
de motorozni is fogok pár km-t...elvégre a motorért megyek haza
Nem otthon vagyok sajnos,este megyek haza,aztán megyek is el ismét...
Harmadszorra csak sikerül.
te nem mentél Karuékkel motorozni
Nagy klasszikus lett:
http://www.youtube.com/watch?v...
ájm szorrrrii
de hátha betéved egy fz1es tulaj, vagy Kozmax és mond valamit rá,,,
segítséget szeretnék kérni tőletek mint tapasztalt Fazer tulajdonosoktól. Szeretnék egy FZ1S-t vásárolni. Megnéztem és kipróbáltam egy párat és azt hiszem megtaláltam a megfelelőt. Ez egy 2004-es 24000km-rel, a műszaki és esztétikai állapota nekem megfelelt csak egyvalami nem tetszett, alapjáraton a fordulatszám ingadozik. Mi erről a véleményetek?
Hozzászólásokat előre is köszönöm.
illetve nálad figyelni kell a fejidomra, nehogy valami ütközés legyen
érdemes nézni a falvastágokat, ill szerintem nem érdemes túl széleset venni, superbike kormányokat keress.
de mondjuk pazzazt sokat látok lsl -t , de majd utána nézek még! rizoma...
áruk az 9-14 ezer van amelyiknek a középső része erősített, azok már huzosabbak és ehhez hozzá megy a kormánysuly,
Megint járhatok bicajjal
én mondjuk egy használt motor esetén egyből ezzel inditottam volna, nem lehet nagyon hinni a szervizkönyveknek, már csak abbol kiindulva hogy én 8ezernél vittem szervizbe és lazán 10ezresnek irták be ez még nem nagy dolog, de azért ettől nagyobb trükköket is bedobnak néha
10ezrenként olajcsere
20ezrenként olaj+szűrő
Ha 10ezrenként olajat+szűrőt cserélsz, és félidőben csak olajat akkor mindent lefeleztél, az szerintem több mint elegendő.
A sajátomon is így csinálom, igaz ott 12ezer az intervallum.