nekem is gatya volt a kcsapágyam, még se egy kerekeztem,
azt hogy pályázott e, mondjuk a hringen vagy pringen volt azt egyérteműen tudni lehet a gumiról, ha meg kakucsra vagy hasonló kisebb gokartpályára járt az meg lófitty egy ilyen motornak, de még a hring is, gondolom nem pálya motor volt
meg sok mindent lelehet szűrni a tulajrol , ha láttad hogy vezet esetleg vagy maga a stilusárol ,ahogy beszél a motorrol, esetleg
fényezéshez én értek annyit amennyi kell, eddig arra jutottam hogy a kormánycsapágy az kuka ha volt egykerék márpedig ezek.. telók ne legyenek gatyák, viszont nem tudom hogy derítsem ki hogy pályázott volt e..
szerintem
vigyél magaddal egy jo szerelőt, aki ért hozzá,
azok tudják mit kell nézni, esetleg még a fényezéshez is értenek valamit akkor meg nyerő vagy,
konkrétan erről a példányról lenne szó, erősen előrehaladott állapotban van a csere. Én főleg a megbízhatósága miatt veszem.
van ezeknek valami azonnal kiszúrható, vagy tipikus meghibásodása?
vagy valami ami miatt szó sem lehet a megvételről..
kicsit szarul fogalmaztam..
Köszke, bocs de nem figyeltem....
Írtam is neki, mibe fájna ez nekem:D
Még akarok egy túraplexit, meg egy fém fékcső szettet elölre.
Télen meg ki akarom cserélni a telóolajat, meg átnézni a csapágyakat.
+ fejidom, meg tank fújás.....
Kéne valami jó grafika a mocira, hogy kicsit egyedi legyen...
vasárnap haza fele menet lehet benézek Kakucsra és ha nem lesznek sokan, vagy tul nagy vadállatok akkor felmegyek,
ez még sok mindentől függ,,
főleg az időjárástol
Lentebb írtam egy e-mail címet.Tőle olcsóbbak a Givi cuccok (platni 7.500,konzol 16.500).Persze dobozt is tud hozni,olcsóbban...de használtban is vannak szépek.
Dobozt hol veszel?
Már én is nagyon pályázok egy 2 sisakos dobozra, de boltba elég húzós áron vannal.
Konzol,platni,doboz....
Esetleg valakinek egy olcsó forrása?
nekem 32 literes van, 46os bőven jó, két sityakos,,,
annál nagyobb nem is kell, felesleges, az enyémet is néha ugy megterheltem, pfff azt hittem leszakad a tartó kar
Nekem viszont segítettek, azonnal, ingyen.
A YamahaWordben volt szervizen még a FZ6-om. Rendben megcsinálták, de mikor elindultam, 80 fölött fura hang jött alulról és a sebességgel erősödött. Mentem vagy 100km-t, nem múlt el. Visszamentem. Kérdezem a szerelő gyerektől, hogy nem lehet, hogy egy kicsit feszesre húzta a láncot. Azt mondta annak ilyennek kell lenni. De mondom eddig nem volt hangja. Mondja azért mert laza volt.
Sajnos Kozmax nem dolgozott aznap...
Aztán úgy alakult, hogy Budaörs felé vettem az irányt és Harmati még épp nyitva volt. Bementem, azonnal megnézték és megerősítették a gyanúmat, hogy qrva feszes a lánc. A gyerek hozott egy kulcsot és ott előttem beállította. Egy fillért nem fogadott el. Ez kb. egy éve volt. Nem tudom a gyerek nevét...
Hali!
Jól mondtad. Én bementem hátra, kijött egy szerelő, elmondtam mi a bajom, majd bement a házba. Elszívtam fél doboz cigit, de elfelejtette hogy ott várok.
Másik: egy alkatrészt rendeltem meg. Egy hónap múlva mondtam, hogy már nem aktuális.
En 6ezrenkent csereltem eddig, de marha gyorsan jonnek az olajcserek, ugyhogy en is 8ezrenkent cserelem mostmar. Sztem ssenki nem vereti innen annyira, hogy indokolt legyen a surubb olajcsere. Legalabbis en igy gondolom.
Olajszurot en is mindig cserelem, a legszurot meg takaritom.
2-3. alkalomnal fogom csak kicserelni.
En az olaj minosegere figyelek, ilyen castrol meg mittom en milyen markaju BP manufakturalt cuccot nem hasznalok.
De mindenki maga dont. Olajcsere 1xu, ha mar nem garis, en nem vinnem be.
Cseréld 8 ezrenként, az egy optimális megoldás. Én is igy szoktam. Ha nem sokat pályázol, bőven elég szerintem. Pláne, hogy a gyár 10 ezrenként irja. Viszont én minden alkalommal kicserélem az olajszűrőt is, szerintem alapvető dolog.
Használt motor (autó) vásárlásakor rögtön lecserélem mindig az olajat, az a biztos. Nem lehet hinni az előző tulajoknak........
A szervizkönyv néha egy kicsit túloz egy-két dologban (szerintem), én ugyan szét nem szedném a kétéves mocin a fékmunkahengereket karmantyú csere miatt. De lehet én gondolom rosszul. Ha minden előirást betartasz, amit előir a használati utasitás, legalább annyit fogsz szerelni amennyit motorozni.....
azt hogy pályázott e, mondjuk a hringen vagy pringen volt azt egyérteműen tudni lehet a gumiról, ha meg kakucsra vagy hasonló kisebb gokartpályára járt az meg lófitty egy ilyen motornak, de még a hring is, gondolom nem pálya motor volt
meg sok mindent lelehet szűrni a tulajrol , ha láttad hogy vezet esetleg vagy maga a stilusárol ,ahogy beszél a motorrol, esetleg
vigyél magaddal egy jo szerelőt, aki ért hozzá,
azok tudják mit kell nézni, esetleg még a fényezéshez is értenek valamit akkor meg nyerő vagy,
konkrétan erről a példányról lenne szó, erősen előrehaladott állapotban van a csere. Én főleg a megbízhatósága miatt veszem.
van ezeknek valami azonnal kiszúrható, vagy tipikus meghibásodása?
vagy valami ami miatt szó sem lehet a megvételről..
kicsit szarul fogalmaztam..
Írtam is neki, mibe fájna ez nekem:D
Még akarok egy túraplexit, meg egy fém fékcső szettet elölre.
Télen meg ki akarom cserélni a telóolajat, meg átnézni a csapágyakat.
+ fejidom, meg tank fújás.....
Kéne valami jó grafika a mocira, hogy kicsit egyedi legyen...
ez még sok mindentől függ,,
főleg az időjárástol
legyen 5-6 vagy 7ezer , ezt te dönsd el !
Már én is nagyon pályázok egy 2 sisakos dobozra, de boltba elég húzós áron vannal.
Konzol,platni,doboz....
Esetleg valakinek egy olcsó forrása?
Akkor majd még eldöntöm mi lesz.....
Most viszont ráfekszem a gumi kérdésre.... :)
Mikor megyünk egy karikát?
Csütörtök? délután?
Kakucsra kimegyünk valamikor a jövő héten?
honnan lesz most ócsó olajszűrőm
nekem 32 literes van, 46os bőven jó, két sityakos,,,
annál nagyobb nem is kell, felesleges, az enyémet is néha ugy megterheltem, pfff azt hittem leszakad a tartó kar
A YamahaWordben volt szervizen még a FZ6-om. Rendben megcsinálták, de mikor elindultam, 80 fölött fura hang jött alulról és a sebességgel erősödött. Mentem vagy 100km-t, nem múlt el. Visszamentem. Kérdezem a szerelő gyerektől, hogy nem lehet, hogy egy kicsit feszesre húzta a láncot. Azt mondta annak ilyennek kell lenni. De mondom eddig nem volt hangja. Mondja azért mert laza volt.
Sajnos Kozmax nem dolgozott aznap...
Aztán úgy alakult, hogy Budaörs felé vettem az irányt és Harmati még épp nyitva volt. Bementem, azonnal megnézték és megerősítették a gyanúmat, hogy qrva feszes a lánc. A gyerek hozott egy kulcsot és ott előttem beállította. Egy fillért nem fogadott el. Ez kb. egy éve volt. Nem tudom a gyerek nevét...
Jól mondtad. Én bementem hátra, kijött egy szerelő, elmondtam mi a bajom, majd bement a házba. Elszívtam fél doboz cigit, de elfelejtette hogy ott várok.
Másik: egy alkatrészt rendeltem meg. Egy hónap múlva mondtam, hogy már nem aktuális.
Olajszurot en is mindig cserelem, a legszurot meg takaritom.
2-3. alkalomnal fogom csak kicserelni.
En az olaj minosegere figyelek, ilyen castrol meg mittom en milyen markaju BP manufakturalt cuccot nem hasznalok.
De mindenki maga dont. Olajcsere 1xu, ha mar nem garis, en nem vinnem be.
Peti, neked hány lityis dobozod van? Ölég a 46 literes? Abba már belefér a két buksi is!
Üdv:Jim-X
Használt motor (autó) vásárlásakor rögtön lecserélem mindig az olajat, az a biztos. Nem lehet hinni az előző tulajoknak........
A szervizkönyv néha egy kicsit túloz egy-két dologban (szerintem), én ugyan szét nem szedném a kétéves mocin a fékmunkahengereket karmantyú csere miatt. De lehet én gondolom rosszul. Ha minden előirást betartasz, amit előir a használati utasitás, legalább annyit fogsz szerelni amennyit motorozni.....