nana
ma letakarítottam a gépezetet , lemostam a láncot, lánckeréknél is,láncot is
lassan sikerül magamra hangolni a gépet, tükrök ,fék , egyebek,
talán még egy kis áttétel módositás jo lenne
Igen, nagyon jó volt. Még sosem voltam pályán azelőtt, így az elején én is csak óvatosan mentem. Azután belejöttem kicsit, ideje volt már, hogy eltűnjön a majré csík! Bár lábtartóm nem ért le, így is szélétől széléig látszik a gumin a használat. Azért paráztam, nehogy eldobjam, így is sokba fáj nekem ez a drága motor
Látod !
Ha elmentél volna legalább egyszer egy motoros oktatásra,akkor a kanyarvételről szoló első mondatokban szerepel,hogy a kanyarban "ellenkormányozni "kell .
Most már lehet gyakorolni
Szinte minden cikkben leírják ami motor vezetéstechnikával foglalkozik, hogy egy bizonyos tempo felett (50-60 km/h-nál már műküdik) ha balra kormányzol jobbra megy a motor és fordítva. Azaz ha balra akarsz fordulni akkor told előre a kormány bal oldalát vagy húzd magad felé a jobb oldalát. Utcán előzésnél mindig így sorolok ki ill vissza, HRingen is használom temposabb kanyarok bejáratánál ha jók az emlékeim.
Valóban először hihetetlen, aztán ha megtapasztalod gyorsan hozzá lehet szokni. 1 idő után már ösztönösen így fogsz kormányozni.
jövőhét hétfőn- kedden lehet összetudunk hozni valami, mármint részemről, elég kesze-kuszi az életelem most, meg nyelvvizsgára kell tanulnom, de pár napon belül kiderül, aztán komolyra vesszük a dolgot
remélem jol érezted magad! szerintem jo dolog ez, hasznos
multkor jött velem egy gsxr600as srác, kiült meg mindent csinált, de még se dölt, 2-3 cm ese majré csikja volt
megkérdezte a tapasztaltabbakat akik elég jol mentek és azt mondta először ki se üljön majd ha megy kiülés nélkül a lábtartó érintés, utána lehet gyakorolni a kiülést, meg egy csomo gyakorlás,kijárás!
srácnak a nap végére nem volt majrécsikja...
ezen kivül jo gyakorolni a félkezes körbe menést, meg féknélkülit, ezek mind hasznos dolgok , közbe persze mindig egyre jobban gyorsulni, azzal jön a döntés,,,
én semmi féle kormány tlogatást nem csinálok, az maradjon a közuti motorosoknak,
egyszerű van egy kütyü 30-40-50 ezer, vagy isten tudja mennyi kicserélik 5perc alatt, Kozmaxnál ez csak 3
és 98 loerős a gép,
egyszerü mint az egyszer egy
Most, hogy már másodszor kérdezed magam sem tudom. Holnap megkérdezem a kereskedésben. A lényeg a 78-le. Próbálkozott már valaki a katalizátor kiszerelésével, a dob átalakításán már túl vagyok(az bevált), hátha lehet még fokozni a jót.
Kozmaxot a www.yamahaworld.hu -n tudod elérni, vagy kérdezd a fórumon, néha fel szokott nézni. Te biztos az S-2-ről van szó? Az úgy tudom alapból 98 lovas.
Sziasztok!
Nem tudtam tovább várni, és ma délután elmentem Kakucsra
Nagyon jó volt, idő is szupi, nem volt túl meleg. Összesen négyen voltunk, meg egy szupermotos, de ő elég keveset ment. Ez a három fős csapat mondta nekem, hogy kanyarban fordítsam ellenkező irányba picit a kormányt, így jobban lehet kanyarodni. Még nem hallottam erről soha, de tényleg jobb úgy, bár kicsit fura érzés. Ti is szoktatok így kanyarodni?
na de...ügyes vagy....láttam a képet...
áttételt hát...ha valaki belőné utána a km órát esetleg akkor ok,egyébként meg nem...