Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm! kifogástalan a rajz!
Csak szezonban leszünk nyitva szombaton. Felsőbb vezetés utasítására.
Március 15 után már biztos.
neked is tetszik?! nah fasza, szintem is jo!
Úgy néz ki.
Sajnos fotózni most nem tudok, így készítettem egy rajzot. Remélem ez alapján érthető (nem ér röhögni a rajz miatt !)
Köszi! Nem nagyon értek hozzá, csak a lelkesedésem van meg. Tudod egy kicsit pontosítani, melyik vezetéket hova?
S-es FZ6-ot=Fazer-t
Mióta mind2 lámpa világít, legszívesebben mindig éjjel motoroznék... összehasonlíthatatlan az a biztonság, amit az 1 lámpával szemben nyújt... eddig a látni-és-látszaniból csak az utóbbi volt, most már látok is . Én nem is adnék el S-es Fazer-t, csak úgy, hogy át van kötve 2 lámpásra.
Szia Kozmax!
Ellátogattam volna ma hozzátok, de nem voltatok nyitva.
Újabban nem vagytok nyitva szombaton?
Így elmentem a City-hez, és ott néztem meg az XJ6-ost. Így élőben még szebb, mint a képeken.
felprobáltam az oldal tatyót, kemény 8 e ft volt!
Mi az, hogy nem kikapcsolható az egyik lámpa?! Nálam télen, csak az egyik ég, mivel az araszolós közlekedésben a pusztuló akksim nem veszi fel annyira a töltést, így kénytelen vagyok egy kézmozdulattal lehúzni a bal csatlakozót. Nyáron minden ok, akkor jobban töltődik az akksi, még alapjárat közeli tartományokban is.
No igen... a Te gépedre rászánt a gyár még néhány percet... nem irigylem azt a munkást, akinek a h4-es izzót kellett körbefaragnia
Az enyémen gyárilag igy van!
Két vezetéket kellett beépíteni: egyet balról jobbra, egyet pedig jobbról balra.

...egyébként az ötletet innen vettem: http://www.youtube.com/watch?v...
A h4-es tompított szála pontosan ott van, ahol a h7-es izzószál.
A gyujtoponttal mi a helyzet?
Ha a teljesitményre vágysz akkor szedd ki az égőket nappal.
Mégszerencse hogy az autógyártók nem ilyen idióták.
A motorgyártók mostanság vajon miért eggy lámpát működtetnek a dupla lámpás motorokon?
Nem lehet hogy ez így ésszerü?
De az is lehet hogy az összes motorgyártó "hülye"
310w a generátor úgyhogy bőven kibirja.
Én a 'többletfogyasztást' elfelejteném a jobb látás/láthatóság érdekében...
Valójában miért is jó ha,mind a két lámpa világít?
előnyei : jobban látni vele sötétben (átlagban motorral megtett összkilóméterek 20%-a)
hátrányai : dupla energia szükséglet (többlet fogyasztás ,kisebb teljesítmény , mivel nem kikapcsolható a megtett kilóméterek 80%-ában)
nem motorozott valaki nyugatinál láttam egy fakete fz6s-t conti gumival
kkg!

Pár kérdés: Vezetékelni nem kellett? Nem okoz ez majd valami elektromos bakit? Nem lehet a foglalatot kicserélni?
Mert ami megoldásokat eddig láttam, azok mind vezetékelős, relés beépítések voltak.
Volt ma egy kis időm, kitaláltam hogyan lehet rábírni az fz6s lámpáját, hogy dupla-dupla fénye legyen (dupla tompított, dupla távolsági).

A bal oldali h7 helyett egy h4-es izzót szereltem be, faragni kellett rajta egy kicsit.

Íme az eredmény: