Szerintem is ez a legjobb megoldás. Így gyakorlatilag úgy tudod lecserélni, hogy nem levegősödik le. Mi így csináljuk a munkahelyemen, saját autómon is így szoktam három évenként.
Hello!
1-2 hónapja téma volt itt a bukógomba, sőt néhányótok készített ez alapján gyártmánytervet róla.
Ha ezt betudnátok újra linkelni azt megköszönném.
( Keresni sajna nemtok mer szünetel, visszaolvasása meg brutál lenne a fórumnak. )
Milyen is? JÓÓÓÓÓÓ
Nekem nagyon bejött, ha nem igy lenne, már túladtam volna rajta. De eszem ágában sincs lecserélni!
A fogyasztása nagyon függ a terheléstől. Hringen 10 fölött simán. Országúton finomkodva 6-6,5 esetleg 6,8. Ha megeszi a hetet, akkor abban már van egy kis ökörködés is, vagy hosszabb tempós haladás. Legkisebb fogyasztás 5,2 volt, de ez majdnem ideális körülmények között. (70-80-al hatodikban).
A régi gépemen (ami most a tiéd) mértem 4,1-et is! Persze nagy sebességnél messze nem olyan dinamikus, mint az ezres.
Köszike.
Következő a tárcsakopás lett volna, mert valaki azt mondta, a platinum jobban eszi.
De mondjuk úgyse olyan tempóval járok, hogy nagyokat fékezzek.
Viszont jön a tavasz, és tuti rágyúrok a vészfékezésre valahogy, majd gyakorolok valami kietlen utcában....
Tavaly lehet segített volna, bár 5m-en kanyarban nem tudom, hogy más hogy oldotta volna meg.
Még szerencse, hogy nem mentünk gyorsan, mert lehet hogy most nem fórumoznák.....
mondjuk én még az mz men ugy csinltam hogy a tartájbol kiszivtam tüvel amennyit csak tudtam, és feltöltöttem uj fékolajjal,és végig pumpáltam,hogy kijöjjön a régi, de tapasztaltabbak tuti tudnak mást vagy jobb megoldást
Még egy kérdés, hamár ilyen rutinosan szereltek.
Fékolajat szeretnék cserélni, és hátul betétet is.
Ferrodo platinum-ot néztem, az megfelel?
És a fékolajcsere hogy jobb, leengedni teljesen, és feltölteni+légtelenítés.
Vagy azt is mondták, elkezdeni leengedni, és közbe tölteni fel!?
Megpróbálom akkor, kézzel elég meghúzni?
Én is erre gondoltam, csak nem mertem neikiállni, nem tudtam kibírja-e a konzol.
Remélem sikerrel fogok járni.
Redfazer, milyen az fz1?
Nekem is nagyon tetszik.
Csak azt mondják, sokat kajál.
Viszonylag könnyen lehet orvosolni, már 2-őt is megcsináltam, tökéletesek lettek. (szerencsére nem a sajátomról van szó).
Le sem kell bontani. 5-10 perc az egész.
Nem tud valaki egy jó lakatost, vagy karosszériást?
Sajnos a tavalyi firkálásom eredménye, hogy kicsit félreáll a fejidom.
A középső konzolba alig volt, már meg lett csinálva, de a nyaknál felpattant a festék, és attól félek hogy ott is van 1-2 mm benne, és hátha emiatt van.
A tükröket nem lehet beállítani emiatt, és zavar, meghát a fejidom is, ha ránézek.
De a nyakkal nem akarok bűvészkedni......
Ötlet esetleg?
szerintem azért, mert tököm tudja milyen szabály azt mondja hogy azt nem használhatod!utcára utcai gumi
másrészt azért mert a slick gumival nem ugy közlekedsz közuton mint a pályán, tehát nem is ugy fog viselkedni, felmelegeni, utcán nem kapja meg azt a terhelés amitől a gumi "100%" ot tudna nyujtani,
és akkor jöhet még, elkapnak a rendőrök megszivod, belesetet szenvedsz biztosito megtudja slick van rajta nem fizet, mi kell még?
mindeki eldönti akarja e használni, utcán szerintem hátránya van több mint elönye,,,
Lassú az adatkommandó Krisztián.
Még mindig keresem azt aki tud szerezni fehér indexbúrákat fz1 re?
Köszönöm.
http://fz6.uw.hu
1-2 hónapja téma volt itt a bukógomba, sőt néhányótok készített ez alapján gyártmánytervet róla.
Ha ezt betudnátok újra linkelni azt megköszönném.
( Keresni sajna nemtok mer szünetel, visszaolvasása meg brutál lenne a fórumnak. )
Köszi...
Nekem nagyon bejött, ha nem igy lenne, már túladtam volna rajta. De eszem ágában sincs lecserélni!
A fogyasztása nagyon függ a terheléstől. Hringen 10 fölött simán. Országúton finomkodva 6-6,5 esetleg 6,8. Ha megeszi a hetet, akkor abban már van egy kis ökörködés is, vagy hosszabb tempós haladás. Legkisebb fogyasztás 5,2 volt, de ez majdnem ideális körülmények között. (70-80-al hatodikban).
A régi gépemen (ami most a tiéd) mértem 4,1-et is! Persze nagy sebességnél messze nem olyan dinamikus, mint az ezres.
Következő a tárcsakopás lett volna, mert valaki azt mondta, a platinum jobban eszi.
De mondjuk úgyse olyan tempóval járok, hogy nagyokat fékezzek.
Viszont jön a tavasz, és tuti rágyúrok a vészfékezésre valahogy, majd gyakorolok valami kietlen utcában....
Tavaly lehet segített volna, bár 5m-en kanyarban nem tudom, hogy más hogy oldotta volna meg.
Még szerencse, hogy nem mentünk gyorsan, mert lehet hogy most nem fórumoznák.....
megtaláljátok a kutatások ill a szakcikkek fül alatt,
teszt
teszt1
még egy teszt www.mami.hu és ott rámész hogy kutatások
én 5.1 es fék olajat tennék bele
Fékolajat szeretnék cserélni, és hátul betétet is.
Ferrodo platinum-ot néztem, az megfelel?
És a fékolajcsere hogy jobb, leengedni teljesen, és feltölteni+légtelenítés.
Vagy azt is mondták, elkezdeni leengedni, és közbe tölteni fel!?
Megpróbálom akkor, kézzel elég meghúzni?
Én is erre gondoltam, csak nem mertem neikiállni, nem tudtam kibírja-e a konzol.
Remélem sikerrel fogok járni.
Redfazer, milyen az fz1?
Nekem is nagyon tetszik.
Csak azt mondják, sokat kajál.
Le sem kell bontani. 5-10 perc az egész.
Nem tud valaki egy jó lakatost, vagy karosszériást?
Sajnos a tavalyi firkálásom eredménye, hogy kicsit félreáll a fejidom.
A középső konzolba alig volt, már meg lett csinálva, de a nyaknál felpattant a festék, és attól félek hogy ott is van 1-2 mm benne, és hátha emiatt van.
A tükröket nem lehet beállítani emiatt, és zavar, meghát a fejidom is, ha ránézek.
De a nyakkal nem akarok bűvészkedni......
Ötlet esetleg?
másrészt azért mert a slick gumival nem ugy közlekedsz közuton mint a pályán, tehát nem is ugy fog viselkedni, felmelegeni, utcán nem kapja meg azt a terhelés amitől a gumi "100%" ot tudna nyujtani,
és akkor jöhet még, elkapnak a rendőrök megszivod, belesetet szenvedsz biztosito megtudja slick van rajta nem fizet, mi kell még?
mindeki eldönti akarja e használni, utcán szerintem hátránya van több mint elönye,,,