Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó gyertya cserét
nem viszem be yamaha szervizbe , már nem is garanciás, szoval csak lehuzás
Inkább azon gondolkozz hogy beviszed e gyertya cserére a szervizbe.
Vagy magad megcsinálod.
Nem kell variálni tőkéletes a tipushoz előirt NGK gyertya két polusú.
polusó az meg mi a frász
Ja és ne akarjatok már az olajszürőn sporolni csak gyári yamaha
isolator van belőle gyertya gyüjteményem kb 30 darab van
2 pólusó van benne
Ajánlatom: Pal Super Isolator KLG
Ugy látom az egyenes futás témában mindenki megnyugodott
még gyertyát akarok majd évvégén cserélni, csak nem tudommilyet
milyet ajánlotok?

én valami 3polusura gondoltam
hello én most cserélem jövőhéten,
levegőszürő:gyári 6000-7000ft körül volt
olajszürő: gyári 2000-3000ft körül volt (ezeket yamaha kereskedésben vettem, de mindenhol minimum 10%ot engednek, csak megkell szolalnod!)
olaj az motul 5100 15w50 es az olajshoppol 7000 vagy 8000ft volt
JA, lehet igazad van, szar is az egész, lehet eladom
Olajshop vagy Nagyvas.
Nagyvas-éknál: Hiflo-Filtro olajszűrő 1520Ft, Motul 7100 10W40 (3l) 12600Ft + 1590 postaköltség.
Olajshop: Hiflo-Filtro olajszűrő 1990Ft, Motul 7100 10W40 (3l) 13200Ft + 1500 postaköltség, de 16e Ft felett ingyen házhozviszik...
Na, lemértem fordítva is, addig toltam be a téglákat, amig a hátsó gumi első részéhez nem ért a madzag, így nekem az első kerék mindkét oldalán mindkét helyen 45 mm volt a hézag, szóval pontos a motor.
Bár ez enyém az első darabok közűl való, lehet mikor már a tiéteket gyártották már elkopott a minta, vagy kikotyogósodott a robot karja.
oké már értem
képek segitettek
nekem még nem vol ilyen problémám, de gonolkoztam hogy én is öntök bele ilyen cuccot,
bár néha hörög ha alacsony fordulatrol odahuzom neki de az szerintem természetes hang
Te csak dolgozzál, én most megyek a természet lágy ölére, reggel jövök!
Vihar van nálunk, de megyek most le a garázsba méricskélni. Jövök mindjárt az eredménnyel.
Ja a muszáj a z pontosjé
Szarakodott ma a gépsas. Akárhányas sebességben gyorsítottam 2000-res fordulatról elkezdett hörögni, rángatni, majd úgy indult meg. Legutóbb a Hungaroringnál tankoltam, és nem vettem észre a jelenséget, bár autópályáztam. Most vettem bele injektortisztítót és tankoltam itthon, úgy néz ki, elmúlt. Jártatatok már így?
Semmi sem muszály, de ajánlott!
A mérésedhez a piros madzag az muszáj?
Ha kész, akor leellenőrzöm, hogy a lánckerék párhuzamos-e a lánccal.
Ez a hátsó kerék. A madzagot addig tolom befelé, amíg a hátsó kerék első részéhez hozzáér, így a hátsó kerék hátsó részén marad kb 8 mm-es hézag a madzag és a gumi között. Ha mindkét oldalon a hézag egyforma, akkor a kerék elvileg egyenesen áll az első kerékhez képest.
Tehát, ezen a képen látni, hogy akasztom rá az első kerékre a madzagot, a kerék első részén átfut, a kerék hátsó részén marad hézag, kb fél cm, mivel a hátsó kerék vastagabb, és afelé halad tovább a madzag. ha az első keréknél a madzag és a gumi közötti hézag egyforma mindkét oldalt, akkor a kerék egyenesen áll.