Inkább azon gondolkozz hogy beviszed e gyertya cserére a szervizbe.
Vagy magad megcsinálod.
Nem kell variálni tőkéletes a tipushoz előirt NGK gyertya két polusú.
hello én most cserélem jövőhéten,
levegőszürő:gyári 6000-7000ft körül volt
olajszürő: gyári 2000-3000ft körül volt (ezeket yamaha kereskedésben vettem, de mindenhol minimum 10%ot engednek, csak megkell szolalnod!)
olaj az motul 5100 15w50 es az olajshoppol 7000 vagy 8000ft volt
Na, lemértem fordítva is, addig toltam be a téglákat, amig a hátsó gumi első részéhez nem ért a madzag, így nekem az első kerék mindkét oldalán mindkét helyen 45 mm volt a hézag, szóval pontos a motor.
Bár ez enyém az első darabok közűl való, lehet mikor már a tiéteket gyártották már elkopott a minta, vagy kikotyogósodott a robot karja.
nekem még nem vol ilyen problémám, de gonolkoztam hogy én is öntök bele ilyen cuccot,
bár néha hörög ha alacsony fordulatrol odahuzom neki de az szerintem természetes hang
Szarakodott ma a gépsas. Akárhányas sebességben gyorsítottam 2000-res fordulatról elkezdett hörögni, rángatni, majd úgy indult meg. Legutóbb a Hungaroringnál tankoltam, és nem vettem észre a jelenséget, bár autópályáztam. Most vettem bele injektortisztítót és tankoltam itthon, úgy néz ki, elmúlt. Jártatatok már így?
Ez a hátsó kerék. A madzagot addig tolom befelé, amíg a hátsó kerék első részéhez hozzáér, így a hátsó kerék hátsó részén marad kb 8 mm-es hézag a madzag és a gumi között. Ha mindkét oldalon a hézag egyforma, akkor a kerék elvileg egyenesen áll az első kerékhez képest.
Tehát, ezen a képen látni, hogy akasztom rá az első kerékre a madzagot, a kerék első részén átfut, a kerék hátsó részén marad hézag, kb fél cm, mivel a hátsó kerék vastagabb, és afelé halad tovább a madzag. ha az első keréknél a madzag és a gumi közötti hézag egyforma mindkét oldalt, akkor a kerék egyenesen áll.
Vagy magad megcsinálod.
Nem kell variálni tőkéletes a tipushoz előirt NGK gyertya két polusú.
Ugy látom az egyenes futás témában mindenki megnyugodott
milyet ajánlotok?
én valami 3polusura gondoltam
levegőszürő:gyári 6000-7000ft körül volt
olajszürő: gyári 2000-3000ft körül volt (ezeket yamaha kereskedésben vettem, de mindenhol minimum 10%ot engednek, csak megkell szolalnod!)
olaj az motul 5100 15w50 es az olajshoppol 7000 vagy 8000ft volt
Nagyvas-éknál: Hiflo-Filtro olajszűrő 1520Ft, Motul 7100 10W40 (3l) 12600Ft + 1590 postaköltség.
Olajshop: Hiflo-Filtro olajszűrő 1990Ft, Motul 7100 10W40 (3l) 13200Ft + 1500 postaköltség, de 16e Ft felett ingyen házhozviszik...
Bár ez enyém az első darabok közűl való, lehet mikor már a tiéteket gyártották már elkopott a minta, vagy kikotyogósodott a robot karja.
képek segitettek
bár néha hörög ha alacsony fordulatrol odahuzom neki de az szerintem természetes hang