Csak meg ne lepődjetek az eredményen 1 hónapos volt a motor mikor én is kitaláltam ezt a fajta mérést az eredménytől rögtön levert a viz,a hátsó kerék az elsőhöz képest 1.5 cm errel van ha jól emlékszem jobbra.
Az ismeretségi körömben akkor volt 4 fazer elmentem kimérni 1.5 és 2.5 cm eren belül mozgott az eredmény.
Mértem 1 MT 01 et hát az mm erre fut.
R6 na az is pontos.
GSXR 1000 2 cm er
CBR600 F2 1.8cm
Odáig fajult a dolog,hogy Németországban kevertünk és ott azt mondták, hogy a sablonnak amiben hegesztik ennyi a tűrése.
Mágnestalpu lézerfény vetítővel tudod pontossan belőni a hátsó lánckereket az elsőhőz képest.Jobb szervizekben biztos van illyen amúgy 50 euro. Az én motoromnál is ez volt a jelenség, de pontos állitás után jó lett. Én ,egy a lidl-ben akcioban vásárolt(2000 ft) lézeres kicsi mágneses vízmértékkel állitottam , és tökéletes lett. Szerintem biztos keresztbe áll akerék (lánckerék)
Nekem Finster van a mocin, szépen szól, és a fogyasztást se nagyon emelte meg szeritem.
Profi kis dob, az biztos.
Lehet csinálok majd egy hangmintát! :D
régebben, mielőtt nem voltak ezek a fenyitések, mindig oylan 120 körül jártam, az volt a kényelmes, most ezt lecsökkentettem,
haverom mondjuk ő ugyan ugy közlekedikmint régen, 140-160 , bizonyos szakaszon meg ami a csövön kifér,
nah hát azért én nem örülnék ha egy 300ezres csekk várna otthon, még 30ezresnek se örülnék,inkább költöm motorra
ami nem könnyű! vagy is részemről, még városban is ha megyek egy pempoval és valamitől megmozdula kezem hozzáteszem nem szándékosan egyből ugrik a km ora,
vagy ha huzol a gázon egy kicsit az a km orán nem kicsi lesz , dehát ezt nem is kell irnom,minden motoros tudja
Az ismeretségi körömben akkor volt 4 fazer elmentem kimérni 1.5 és 2.5 cm eren belül mozgott az eredmény.
Mértem 1 MT 01 et hát az mm erre fut.
R6 na az is pontos.
GSXR 1000 2 cm er
CBR600 F2 1.8cm
Odáig fajult a dolog,hogy Németországban kevertünk és ott azt mondták, hogy a sablonnak amiben hegesztik ennyi a tűrése.