azt hiszem itt láttam egy raptor dobot fazerre, valami carbonos volt ,de rohadtul tetszett, most nem találtam képet, dob hátuljának kialakitása olyan volt mint a gyárinak
az lehet hogy egy uj motoron meg sérülés mentes motoron 100%
de engem egyszer hátulrol telibekaptak , szóval innentől szerintem nálam ez nem tuti 100%
de akkor adhatnál valami tippet hogy tudom kimérni hogy tökéletes legyen?!
Amúgy a láncfeszítő barázdák nem teljesen pontosak szerintem, mert ha azok szerint állítod be úgy, hogy mindkét oldalon egyforma barázdánál legyen a kerék, akkor a hátsótengely és a lengővilla tengelye közöti távolság nem egyforma a két oldalon. Én a lengővilla és a hátsó tengely távolságával állítottam be és semmi lánchang és egyenesen is fut.
A képen úgy látszik nem teljesen a széléről indul a kopás,ha ferdén lenne a kerék a szélét kezdené koptatni, a jelzéseket már mi is kimértük 100% osak.
valószinű kicsit ferdén állhat benne a kerék, annak ellenére hogy a villán a jelzések jol vannak belőve,
volt egy vonalzos tipp hogy azzal ellenőrizzem le, de még kresszen is tanitotak valamit, de arra már nem emlékszem
de a másik jelenség ami létrejön, hogy csak minden 2 on kezd lekopni ,mondjuk ezt láttam már más motorokon is, cask nem tudom mi hozza elő
tul sok értelmeset nem tudok mondani rola, mivel nekem sportdobom sincs,
de elégé ismert a márka név és tul rosszat nem hinném tud gyártani,bár nekem azok a nagyon nyitottak nem jönnek be,
Az MT-nek csak a futóműve irigylésre méltó. Na az meg nem az MT-é, hanem az R1-é...
Gyári állapotban kb. egy 1500-as fordulatszámtartományban használható rendesen a motor, baromi nagy, nehéz dög és a tengernyi nyomaték megzabálja a gumit: egy Metz Z6-os max. 10K-t fut el egy MT-n (szálig koptatva), egy FZ6-on egy ugyanolyan meg gumma elmegy 15-18K-t. Ja és persze MT-re 190-es kell, FZ6-ra 180-as.
Arról már ne is beszéljünk, hogy az MT cimborák fél évig törték a fejüket, hogyan lehetne normálisan feldobozolni egy többnapos túrához.
volt már valakinek olyan jelensége, hogy a láncrol a spré ugy kopott le hogy a görgönek pont csak a feléről vagy olyan hogy minden másodikrol kezdett hamarabb lekopni
hozzáteszem elvileg jol van beállitva hátul a villánál
A 6000 még fele sincs a maximumnak, próbáltad már 8000 felett?......
A fáma úgy szól a gépek 2/3 os tartományban érzik jól magukat, gondolok itt az üzemmeleg állapotra, öntisztulás stb.
de engem egyszer hátulrol telibekaptak , szóval innentől szerintem nálam ez nem tuti 100%
de akkor adhatnál valami tippet hogy tudom kimérni hogy tökéletes legyen?!
volt egy vonalzos tipp hogy azzal ellenőrizzem le, de még kresszen is tanitotak valamit, de arra már nem emlékszem
de a másik jelenség ami létrejön, hogy csak minden 2 on kezd lekopni ,mondjuk ezt láttam már más motorokon is, cask nem tudom mi hozza elő
Szerény személyemet max 8000km erig viselik el a papucsok.
komolyan, nem lehet valami két fog között (ami kitámaszt)!
de elégé ismert a márka név és tul rosszat nem hinném tud gyártani,bár nekem azok a nagyon nyitottak nem jönnek be,
Gyári állapotban kb. egy 1500-as fordulatszámtartományban használható rendesen a motor, baromi nagy, nehéz dög és a tengernyi nyomaték megzabálja a gumit: egy Metz Z6-os max. 10K-t fut el egy MT-n (szálig koptatva), egy FZ6-on egy ugyanolyan meg gumma elmegy 15-18K-t. Ja és persze MT-re 190-es kell, FZ6-ra 180-as.
Arról már ne is beszéljünk, hogy az MT cimborák fél évig törték a fejüket, hogyan lehetne normálisan feldobozolni egy többnapos túrához.
hozzáteszem elvileg jol van beállitva hátul a villánál
A fáma úgy szól a gépek 2/3 os tartományban érzik jól magukat, gondolok itt az üzemmeleg állapotra, öntisztulás stb.