Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én tolómérővel (amin van mélység mérő) szoktam az állító csavar hosszát mérni a decklihez nem az anyához.
azt hiszem itt láttam egy raptor dobot fazerre, valami carbonos volt ,de rohadtul tetszett, most nem találtam képet, dob hátuljának kialakitása olyan volt mint a gyárinak
Igen, volt már fent több tipus is és egy sem bírta sokáig. Igaz csak lágy keverékűek voltak.
az lehet hogy egy uj motoron meg sérülés mentes motoron 100%
de engem egyszer hátulrol telibekaptak , szóval innentől szerintem nálam ez nem tuti 100%
de akkor adhatnál valami tippet hogy tudom kimérni hogy tökéletes legyen?!
Amúgy a láncfeszítő barázdák nem teljesen pontosak szerintem, mert ha azok szerint állítod be úgy, hogy mindkét oldalon egyforma barázdánál legyen a kerék, akkor a hátsótengely és a lengővilla tengelye közöti távolság nem egyforma a két oldalon. Én a lengővilla és a hátsó tengely távolságával állítottam be és semmi lánchang és egyenesen is fut.
A képen úgy látszik nem teljesen a széléről indul a kopás,ha ferdén lenne a kerék a szélét kezdené koptatni, a jelzéseket már mi is kimértük 100% osak.
De, ha jól tudom akkor Te Pilot Powerrel jársz.
én dunlop 208am 5000km alatt tropára lehet tenni és akkor nem is vagyok aki gyilkolja állandoan, meg égetve se volt sose
valószinű kicsit ferdén állhat benne a kerék, annak ellenére hogy a villán a jelzések jol vannak belőve,
volt egy vonalzos tipp hogy azzal ellenőrizzem le, de még kresszen is tanitotak valamit, de arra már nem emlékszem
de a másik jelenség ami létrejön, hogy csak minden 2 on kezd lekopni ,mondjuk ezt láttam már más motorokon is, cask nem tudom mi hozza elő
Nem tom 2 eset állhat fenn, vagy te jársz túl lagymatagúl, vagy én gyilkolom a gépet.
Szerény személyemet max 8000km erig viselik el a papucsok.
lehet hogy a tisztaság a baja?
komolyan, nem lehet valami két fog között (ami kitámaszt)!
Most Pirelli Diablo Strada van fenn, az többé-kevésbé Z6 ekvivalens. Jelenleg 15 ezer van benne és kb 1 mm a kopásjelzőig.
hülye
Abból a 15-18 ezer km-ből mennyit tolod a motort?
tul sok értelmeset nem tudok mondani rola, mivel nekem sportdobom sincs,
de elégé ismert a márka név és tul rosszat nem hinném tud gyártani,bár nekem azok a nagyon nyitottak nem jönnek be,
Halli skacok! FZ6-RA FINSTER SPORTDOBOT AKAROK TENNI.Mi a véleményetek a Finsterről?Köszi!
Éppen irkáltam az infókat, jóóó?!
TEDD FEL A KÉPEKET! MOST!
Képet akarunk, képet akarunk - gyerekek, talán inkább kérünk...
Kiteszem 3 napra a lábam és ilyen galádságokat csinálsz?!
Az MT-nek csak a futóműve irigylésre méltó. Na az meg nem az MT-é, hanem az R1-é...
Gyári állapotban kb. egy 1500-as fordulatszámtartományban használható rendesen a motor, baromi nagy, nehéz dög és a tengernyi nyomaték megzabálja a gumit: egy Metz Z6-os max. 10K-t fut el egy MT-n (szálig koptatva), egy FZ6-on egy ugyanolyan meg gumma elmegy 15-18K-t. Ja és persze MT-re 190-es kell, FZ6-ra 180-as.
Arról már ne is beszéljünk, hogy az MT cimborák fél évig törték a fejüket, hogyan lehetne normálisan feldobozolni egy többnapos túrához.
volt már valakinek olyan jelensége, hogy a láncrol a spré ugy kopott le hogy a görgönek pont csak a feléről vagy olyan hogy minden másodikrol kezdett hamarabb lekopni
hozzáteszem elvileg jol van beállitva hátul a villánál
Próbáltam, és napi 12 órán át is tartottam ezt a fordulatot.
A 6000 még fele sincs a maximumnak, próbáltad már 8000 felett?......
A fáma úgy szól a gépek 2/3 os tartományban érzik jól magukat, gondolok itt az üzemmeleg állapotra, öntisztulás stb.