Még nem mert falazoléccel meg vizmértékkel nem állok neki.
Akkor inkább spárgával Krisztián módszerével.
Ekkora hiba a majré csikon is jelentkezne maradjunk ennyiben.
Nem kötekedni akarok , de a vízmértéket nemtudod pontossan tartani a gumi éléhez ,mivel,ha az eggyik felét 1mm-el jobban neki szorítod agumi élének,ami könnyedén enged ennyit ,2m-en 2cm eltérésed lehet.Az pedig tény ,hogy 2 egyforma motor nincsen, de eggy adott türésben illene mindnek benne lenni.
Nem egyszerűen.
Elősször is beállítottam a hátsó kereket úgy hogy a lánc a lánckeréken pontosan középen fusson. elvileg így kellene mindennek paszolni.
Középső sztenderen van a gép Egy 2méteres vizimértéket a gumiabroncshoz hozzáteszed úgy hogy túlérjen az első abroncson. Eddig oké?
Szerintem akkor 100%os a gép ha minden vonalban fut. Ha a láckerék nincs vonalban félre koptatja a láncot vagy a lánckereket, viszont ha a két kerék nincs vonalban az egyik oldalra nehézkesebben fordul.
Akkor inkább spárgával Krisztián módszerével.
Ekkora hiba a majré csikon is jelentkezne maradjunk ennyiben.