akkor meg ott a váltot kéne buzerálni, mert hogy én biztos nem tennék fel 1el nagyab fogaskereket előre, vagy hátra kisebbet,mert akkor 1-5 ig szerintem elégé lerontaná,nem gyorsulna ugy, még lehet többet is enne,
gyári formában el megy, sőt aki turákra meg városba, meg nem igazán hajtja (gyorsulgat,pálya)annak tökéletes is,mondjuk a 6. akat tényleg tehették volna hosszabra ,
Úgy ahogy tetszik mondani!
Meg kit zavar 2-3 dl benzin ide oda, ha élvezed a motor erejét.
Én szeretek gyorsítgatni és így 5l /100km.
Van egy MT01 a csapatban, azzal szoktam lépést tartani.
egyrészt a pályán még ha nem is 100%át mert hát nem vagyok profi ,de nagy százalékát kielehet használni neki,
másrészt ha alacsonyabb fordulaton vagy akkor könnyebben fog gyorsulni,,,,nem kell visszapakolgatni,
meghát ki hogy használja,de ezeek nekem megérnek 3500 ft ot
"Én nagyon nem bántam meg a kisebb első fogaskereket, szebben megy, senki nem hiszi, de kevesebbet eszik, 6.ban tovább kiforog. (bár ezt nem soxor lehet kihasználni.) Tudósok azt mondták, jelentősen csalni fog az óra, de még GPS szerint is csak pár százalék. (100--97, 150--146, 200--193)"
Mire is kell emlékeznem?
Ha a gumírozásra az nincs rajta, szerintem nem észrevehető a külömbség mármint zaj terén.
A kilóméter óra többet fog mutatni 120km/h nél 137 mutat, de alap hangon is többet mutat.
16000ft a sebesség és távolságmérő kalibrátor.
anniyra azért nem akarom, jo lesz ez igy is,
még annyit hogy hátsó fogaskerék méretét változtattad? vagy csak az elsőt?
most felvetődött olyan hogy az első marad és hátra 2vel nagyobbat, szóval most nem tudom mi legyen, mert az se akarom egyfolytába agaskodjon
Majd csalni fog az órád. meg többet forog majd a motor, többet fogyaszt.........és az utángyártottakon szerintem nincs rajta a keménygumi zajcsillapítás mint a gyárin.
köszz a segítséget "Spuri" és "Raido"
motoroázisba veszem , a bázism ban nincs,bár szerintem csak bénázott a srác,,,csak leszarta
a Sunstar márkáju fogaskereket mondtak,gondolom neked is ilyen lehet Spuri?
gyári formában el megy, sőt aki turákra meg városba, meg nem igazán hajtja (gyorsulgat,pálya)annak tökéletes is,mondjuk a 6. akat tényleg tehették volna hosszabra ,
Meg kit zavar 2-3 dl benzin ide oda, ha élvezed a motor erejét.
Én szeretek gyorsítgatni és így 5l /100km.
Van egy MT01 a csapatban, azzal szoktam lépést tartani.
Hogy hogy hosszítanád csak nem kihasználod a motor 90-100%-át.
valami nem stimmel az előzőhozzászólásaidhoz képest!
másrészt ha alacsonyabb fordulaton vagy akkor könnyebben fog gyorsulni,,,,nem kell visszapakolgatni,
meghát ki hogy használja,de ezeek nekem megérnek 3500 ft ot
Bár az Te is lehetsz.
"Trebark" -tol idéztem 4-5oldallal ezelőtt
Ha a gumírozásra az nincs rajta, szerintem nem észrevehető a külömbség mármint zaj terén.
A kilóméter óra többet fog mutatni 120km/h nél 137 mutat, de alap hangon is többet mutat.
16000ft a sebesség és távolságmérő kalibrátor.
de Spuri megmondja nekünk ha emlékszik rá
még annyit hogy hátsó fogaskerék méretét változtattad? vagy csak az elsőt?
most felvetődött olyan hogy az első marad és hátra 2vel nagyobbat, szóval most nem tudom mi legyen, mert az se akarom egyfolytába agaskodjon
motoroázisba veszem , a bázism ban nincs,bár szerintem csak bénázott a srác,,,csak leszarta
a Sunstar márkáju fogaskereket mondtak,gondolom neked is ilyen lehet Spuri?
Jelentem tegnap sikeresen elhoztam a Fazerem!
na azért nem hiszem, hogy 20000-ig így mennénk el... jó reggelt