Ha jól tudom akkor, FZ-6od van. Sajnos ha már megszólal, akkor a végleges megoldás a csere. Abba már a teljesen fokozatmentest szereltek, ami nem mindig müöködik tökéletesen. Sajnos nincs köze használathoz és még a fuztásreljesitményhez sem.
Na azt hiszem nem kell ebből ilyen nagy ügyet csinálni, hogy leengedni-felfújni...
Nyilván bőven van még mit tanulnom, hiszen csak cirka fél évet motoroztam nagy géppel, és nagyon köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat! De az biztos, hogy azt én éreztem a kanyarokban, hogy ez a gumi nem a sportos kanyargásra lett kitalálva. Az megint más, hogy van köztetek olyan ügyes, gyakorlott motoros, aki már a határait feszegeti és neki ezzel sem nagy kunszt a "majrécsíkot" eltüntetni. Én viszont cserélek egy ragacsosabbra, mert az nagyobb biztonságérzetet nyújt számomra is.
A gumit leengedni telljesen felesleges ha nem mész olyan köridőket, hogy megtudjon melegedni rendesen a gumi, és újra elérje a gyári nyomás értéket. Ez olyan 2.15 alatti időt jelent mondjuk a H-ringen. Ezt egy gyári Fazerrel nem sok embernek megy az országban. Szerintem. Sokan csak azért endedik le, mert így hallották.
Én sosem engedem le, és 2.20 az megy. Én inkább pcihikai segitségnek tartom.
Nah! Adatlap is lett töltve... képeket még vadászok össze, szerteszét vannak a gépen.
Köszi a gumis tippeket. Próbáltam már gyári értékekkel is, de akkor nehézkesebb volt városban, így maradt a magasabb érték. Viszont kanyargás előtt tényleg engedhettem volna le egy kicsit.
amugy ha nem fujod fel enynire akkor kanyarodni is lehet vele rendesen, ezeket a gumikat pályán rendszerint peremig döntig,szoval nincs majrécsik, csak ehhez az kell hogy a nyomást leenged hogy kanyarban nagyobb legyen a felület ami tapad
ha pályára megyek vagy tudom ilyen kanyargos helyre megye,akkor leengedem a nyomás elől 2,1 hátul 2,0 ra és hiddel ugy fog az kanyarodni mint a pinty
nem fog csuszkálni, stabilabb lesz a kanyarban,,,
szóval ez tényleg nem a gumi hibája
nekem a dunlop road smart tetszik nagyon, 1éve lehet kb kapni ,uj fejlesztésű, nekem nagyon bejön,de mivel párba tudtam szerezni 45ért bt 021 ezért ez lett ezek amiket irtam szerintem jobbak mint a conti,,, bár ahhoz nincs tapasztalatom,,,
Nem gyári a fejidom, ez sokkal szebb attól! Bár rajta van a hangvillás jel, de sztem ez is Puig, mint a hasidom. Viszont a bukógomba az gyári. ne kérdezd honnan van, mert az előző gazda vette, nem kérdeztem tőle honnan...
Köszi Péter! Pályán nem megyek(még), ezért kellene olyan tipp, ami hamar melegszik. de úgy látom a puding próbája a... gumacsere. Kipróbálom a contit, de a road 2 is jó lehet...
Nálatok mennyiért lehet hozzájutni egy vez.lánchoz és az automata feszítőhöz?
Megkaptam az SMS -ed, de nem tudok válaszolni...
Küldj egy email címet légyszíves a nazza@freemail.hu -ra.
Az ára még mindig 15 ezer.
Nyilván bőven van még mit tanulnom, hiszen csak cirka fél évet motoroztam nagy géppel, és nagyon köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat! De az biztos, hogy azt én éreztem a kanyarokban, hogy ez a gumi nem a sportos kanyargásra lett kitalálva. Az megint más, hogy van köztetek olyan ügyes, gyakorlott motoros, aki már a határait feszegeti és neki ezzel sem nagy kunszt a "majrécsíkot" eltüntetni. Én viszont cserélek egy ragacsosabbra, mert az nagyobb biztonságérzetet nyújt számomra is.
Hogy működik a fazeren a láncfeszítés, tudok rá feszíteni vagy automata?
Válaszod előre is köszi.
Én sosem engedem le, és 2.20 az megy. Én inkább pcihikai segitségnek tartom.
Köszi a gumis tippeket. Próbáltam már gyári értékekkel is, de akkor nehézkesebb volt városban, így maradt a magasabb érték. Viszont kanyargás előtt tényleg engedhettem volna le egy kicsit.
ha pályára megyek vagy tudom ilyen kanyargos helyre megye,akkor leengedem a nyomás elől 2,1 hátul 2,0 ra és hiddel ugy fog az kanyarodni mint a pinty
nem fog csuszkálni, stabilabb lesz a kanyarban,,,
szóval ez tényleg nem a gumi hibája
Telefonszám az eladó lámpához: 06 - 30 - 459 - 6821
Eladó egy vadiúj ledes hátsólámpa Fazer FZ6 -hoz (2003-2006).
Emailben több képet is tudok küldeni, ára :15000 Ft.