pöpec a géped !
gumik: attol függ milyent akarsz: diablo corsa3, bt 016, michelin pilot power,ehhez hasonlok, de ha pályán nem mész akkor inkább sport turákat a képen láthaszt, ebből a dunlop nagyon jo, meg ami nincs rajta michelin pilot road II
Nekem is ilyen gépem van. De a gumi rendben kopik, elöl 2,5 hátul 2,9 van benne!
Nekem inkább az a bajom, hogy nem lehet igazán döntögetni, mert egy túra mégis túra. BT020 helyett mit ajánl a jó nép?
azért a tankot mágnessel ki tudod sakkozni ha akarod.
én is néztem anno egy olaszból hozott FZ6-N-et... az is volt javítgatva picit, végül nem vettem meg.
valószinű hogy kijött volna,,, ha valami durva hibája van, max ilyen csapágy jobb oldali teleszkopszár nincs lehorzsolva?
bár manapság leglettelik, azt mehet rá a festék,,, észre se veszed,
mulkor volt a kakucsringen egy csoka, használtan vette a motorját, elesett a pályán és akkor derült ki hogy a tankja erősen javitva volt,,,
szóval manapság könnyű zsákbamacskát venni,,,
amugy meg használd egészséggel
általában az iylen behozott motorok 90% törött, ez lehet kis sérülés de itt a gsr forumon volt nem is rég hogy megvette a srác a motorot, szerelő meg közölte hogy mindene ujra lett festve,,,
amugy meg ha rendeben van és jol müködik akkor ne félj, reméljük nincs rejtett hibája,
szomazannyukat! gyanús volt nekem az a 6000km, amivel vettem. 2004-es olasz gép. gondolom a jobb oldala le volt alázva... volt pár utaló jel erre már, de most már biztos vagyok benne... mindegy, kifogástalanul műxik (eddig), szépen egyben van, ha továbbra is gond nélkül bringázhatok vele, hát költsék orvosságra a vételárat, nekem meg így is jó... :)
ezt ha kicsavarod akkor a főtengely végét tudod megpillantani, meg azt hiszem lehet állitani is utána belül,
gyujtás jelado van a kisdekni mögött, valószinű vagy eshettek a motoroddal vagy valami különös ok folytán kicserélték azt a csavart, az a lényeg hogy neked gyárilag szürkének kéne lennie,mint a blokkod szine,
fekete szinű csavar az enyémhez megy,,,,
akkor 2,4-2,5re lőheted, csak esetleg ha kanyargos utakra tévedsz azért vigyázz, kicsit "életveszélyes" en kockás , egy teljes nap a hungaroringen segitene rajta
ezt a gumit hivják ha jol tudom kocka guminak , ez abbol adodik amit te is irtál hogy hogy nem nagyon döntögetsz, kanyarogsz, aminek hát többeközött az a oka hogy nincs is tul sok hely ahol kilehetne használni Mo on,
ha a legközepére gondolsz kb 1,5 -2 cm es sávra ahol nincs minta hogy az nem kopik az valoszin az kehet hogy picit alacsony nyomással jársz,
de egy profi biztos jobban megtudja magyarázni, nem vagyok gumi szakértő,
szerintem fujd az elsőt 2,3ra-2,4re sulytol függően,,,
gyári jol tudom 2,2bar
Még szeretnék kérdezni valamit... Az első gumim kissé szögletesre kopott, illetve a közepe kevésbé kopik, mint a szélei... Nyomás gyári értéken, nem döntögetek, mi lehet az oka? Valakinek van hasonló tapasztalata?
Hali!
Rendeltem tegnap GRP bukógombákat a gépre (9990 Ft postaköltséggel együtt!). Ma meg is érkezett a cucc. Szerintem jól néz ki... Remélem nem fogom használni... :)
gumik: attol függ milyent akarsz: diablo corsa3, bt 016, michelin pilot power,ehhez hasonlok, de ha pályán nem mész akkor inkább sport turákat a képen láthaszt, ebből a dunlop nagyon jo, meg ami nincs rajta michelin pilot road II