Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ebédelésre kiválaszott hely felett volt egy írtás a domboldalban: egyszerűen ki volt rá írva, hogy másszatok meg...
Te felcsaptál hegymászónak? Vagy másfelől közelíteted meg a helyet?
Merrefelé voltatok? Én erre
Egyedül mászkálsz a Tátrában.
Ma mi is voltunk.
A Tátrában miket nem talál az ember
én meg ugy vagyok vele, hogy senki ne tudja meg melyik a jobb,
szerintem minden helyzetben, esésben más a megfelelő valamikor gomba valamikor cső

nekem gonbám van, és nem is cserélem le, bár mostanában sokan lecserélték, invázio szerűen,,,
ha meg akkorát esek , szóval hatalmasat, akkor meg olyamindegy, a bukócső is eltudja tekerni a vázat,a gomba meg törik, a motor meg gatya.
sima esés-csúszásnál ha csöved van is megúszod kormányon-bukócsövön és farokidomon szerintem... itt a gomba kb. ugyanúgy lehet jó, én mégis több reményt látok a csőben mert az körbeveszi a blokkod gyakorlatilag... na ezzel nem tud mit "csinálni" a gomba
Cső vs. gomba?
Józan ésszel gondolkozva, ha akkora baleset történik, hogy a cső komolyat véd, akkor sztem a segédváz építményeivel együtt, váz (és adott esetben idomok) az első villával együtt kuka. Jellemzőbb azonban hogy csak egy csúszás, esetleg eldőlés történik, amiben az erős gomba a szerencsésebb, mert a moci a két kerekén és a gombán támaszkodva csúszik és így nagyeséllyel az igen drága fejidom és a tank megússza, szemben a bukócsöves megoldással.
Annak ellenére mondom ezt, hogy nekem a gyári bukógombám attól tört el, hogy 0km/h-val dőlt el a gép (ráadásul fagyott földre) és ettől az öntvény teste törött a nyomorult gombának.
1 szó mint száz, ha nincs biztos, erős gombád akkor akár a leggyakrabban előforduló csúszás is 400EFt körülibe fog fájni, ha viszont már csak a cső tudja megvédeni a blokkot akkor nagyeséllyel úgyis a méhtelep vár a vasra, rád meg hosszas rehab.
Jó, lehet most a "csövisták" 1325 különféle sztorival fogják ezt a "gombista" írást földbe dönteni, de pont ezért kezdtem úgy az irományom, hogy a józan ész határain belül gondolkozva...
összegezve:
Csináltam két genya erős acélcsavarból gombát magamnak, nem arra apellálva, hogy majd hogy szakítja ki a 120km/h nál nagyobb sebességgel elszenvedett balesetem a vázamat, hanem arra apellálva, hogy ha feldőlök, vagy csúszok akkor ne törjön a fejidomom, és ne horpadjon a tankom.
Nem mindegy hogy csö vagy gomba.
Találkoztam a gumismál egy sráccal a bukocsöve át volt lukadva!
egy 2.5 falvastagságú csőről beszélek , probáld meg egy reszelővel 10cm hosszan lereszelni hogy a cső atlukadjon. Megjegyzem a gomba letört volna.
jo volna , bár szerintem gyárilag nicns ez nagyon megolda, sőt,,,
ugyhogy gondolom furni faragni kell,
hát ez nem olcso igen elszálltak az árak, most abbol a ringen tudok menni3szor 20 percet és a két pálya, hát finoman se hasonlo, és hogy van 8-12 ig vagy 9-13h ig? akkor mész fel meg le amikor akarsz?
akkor inkább mennék kakucsra, 2000ft 8-13h ig és örkénytől nincs messze
bár ott már lehet nagy lenne a mocid, de Isten se tudja, kikéne probálni
Biztos lehetne valamit beletájolni.
Én egy Audi TT féklámpát fürészeltem ketté a másik fele Krisztián V 46 jában szolgál.
9000
az király !

menynibe is kerül egy délelőtt
voltunk, körözgettünk! ketten voltunk a haverommal egész délelött... mondhatnám úgy is kibéreltük a pályát!
csá! kicsit sportosabb? az úgy a legsportosabb ha nincs is rajta plexi... nekem nagyon sportos volt elötte, szinte csak a műszereket takarta, de lecseréltem mert a szél lekapott a motorról! el kell dönteni mit akarsz... és nem a mások véleményét hallgatni mindig már hetek óta megy itt a "vita" hogy bukócső v. bukógomba? nem mindegy ha burkolsz? ha meg eldöl a motor ez is az is megvédi.... de inkább ne döljön el
mennyibe került? nem tudom... nem emlékszem már... a yamahánál rendeltem itt szegeden, de azt tudom mondani, ha valamelyiket nagynak találod, nagyon jól viszi a kisflex meg a csiszológép... én is átalakítottam és így biztosan nem jön egy ugyanilyen velem szembe...
Karu

szerinted az én 32 vagy 35 literes kappámba is lehetne potféklámpát rakni?
praktikus lehet, dobozzal elégé elvan dugva a hátsó világitás
olyan nincs hpgy nem kap
csak szervizkönyvet, meg Dealer térképet kaptam.... lehet ő se kapott?!
de ha az előző tulaj odaadta a használati utasitást abban minden benne van!
én nem kapta meg
Van aminél 20 a dugócsere /2t 125/, de minden motorozás után Lánc, légszürő tisztitás jó alaposan..
Na meg az amortizálódás is az "erózió" is nagyobb
Botomi!
Azt hagy kérdezzem már meg, hogy mennyi egy ilyen plexi? Meg hogy csak ez van, vmi kisebb, sportosabb nincs? Mert S2-re van sz.rásig, pedig újabb model...
40 óra?
ŐŐ köszi! Akkor megnyugodtam..
A Crossmotorom kicsit szervizigényesebb