Új lett a fejidom, új műszerfal. Az ülés huzata már csúszásmentes (2006-os FZ6-om egyik legidegesítőbb tulajdonsága volt a csúszós ülés, míg újra nem húzattam), új lengővillát kapott és új, jobb első fékeket. Rég néztem az árakat, de ha nincs közöttük sok, akkor S2-k között szemeznék.
Osztom Péter véleményét, a 20W50 nagyon távol áll az ideálistól. Kiveséztük múltkor a 10W50-et is, és végül megállapodott a közösség arról, hogy továbbra is 10W40 a leginkább javasolt.
20w50es olajat még a léghűtéses boxer se kapott nálam... 4hengeres vizesekbe 10w 40 vagy 10w 50 en.
amugy már jártam én is így, hogy a szerviz azt mondta hogy csak ez van, kapjak be, tartsanak olyan olajat, ami bele való...
Köszönöm a választ, ezek szerint az S2-esre kell pályáznom inkább
Olvastam a cikkeket ill. a wiki-s modell történetét, de a valós tapasztalat többet számít
Szia, köszönöm a választ, most ilyet kapott, nem volt más polcon a szervizbe, 5000 km szerintem ki bir vele, 20W50 irt , az adatbazis, te milyen viszkozitásut ajanlasz?
Városba se rossz az FZ6. FZ1 kínszenvedés. Kínszenvedés 60-on tartani. Köhög, rángat, izzad... Kéri a szabadságot.
A standard (2004-féle) és az S2 modell között volt számottevő különbség, amúgy nem. Ha rászánod a pénzt az S2-re, és belövöd a 98 lóerős modelleket, akkor jöhet minden, nem kell az évjárat vagy fejlesztések, változások miatt aggódni.
Cca 5 év kihagyás után újra hív a motoros lét (régen volt Bandit 400-am, utána SV 650, de aztán jött a szünet...) és nem tudok (nem akarok) neki ellen állni :D
Úgy gondoltam, hogy ehhez ideális társ lenne egy FZ6(S)-os, amit túrákra és városi munkába járásra (napi 20 km Bp-en) is alkalmas. Nincs "kedvem" külön városi robogót is fenntartani még a kocsi és az új jövevény, a Fazer mellé...
Véleményt ill. segítséget szeretnék kérni a jó választáshoz!
Évjáratbeli, műszaki különbségekről mit lehet, mit érdemes tudni? Van kifejezetten ajánlott vagy nem ajánlott évjárat, al-típus?
Tudom hogy van a 78 LE vs 98 LE-s változat, de elmúlván 30 és elég nyugodtnak gondolom magam, hogy a 98 lovastól se kelljen féljek újrakezdőként (se), úgyhogy ez nem feltétlen szempont.
Inkább a műszaki különbségek érdekelnének, pl.: 2008tól érdemes venni a fekete váz-fekete blokk kombót vagy teljesen lényegtelen?
Hova menjen? Viszi a lendület. :D
Én szerpentinen 6-7e között pörgetem a nagyot, ott elég jó a motorfék lefelé és elég húzása van felkapaszkodni bárhová.
Technikailag, ha spórolni akarsz a fékkel és vigyázni, hogy ne forrjon fel a fékfolyadékod, addig érdemes leváltani lejtőn, míg nem nő, hanem stagnál vagy csökken a sebességed, mert elegendő a motorfék. Aztán vannak olyan utak, ahol egyesben is gyorsulsz, akkor elengedhetetlen a fék. Ilyesmi volt témában, amikor "azt" írták neked?
Ingyen kapva se. Rendszeresen olvasok külföldi és belföldi motoros fórumokat, sosem kérdezte senki, hogy milyen a Bardahl olaj, most hallom először a nevét. Amíg a piacon van Motul 7100, addig jobb alternatívát nem tudnék mondani. Ha rendszeresen pályázol vagy tiltatod, akkor Motul 300V. Szerintem ez egy olyan kenőanyag piac, ahol van annyi kiváló termék, hogy kár olyannal kísérletezni, amiről ennyire nincs tapasztalat.
----------------
MotoCool-ról valakinél vélemény? Tavaly nyári meleg nagyon durva volt, sosem volt olyan magas a motorom vizének átlaghőmérséklete, mint akkor. Pályán 130-nál képes volt 95 fok körül mozogni. 170-nél lement 90 alá. Aztán ahogy jött az ősz, beállt "normálisra", szóval nincs baja a motornak egyébként. Szörnyen alulméretezett az FZ1/R1 hűtőkapacitása.
Köszi akibor000 az ötletet. De aksitöltőm van csepptöltő így a kábel végett még egyet nem akarok venni, a Cimre68 ötlete alapján benéztem a vaterára ott találtam kábelt csatlakozóval de csak az "apa" felét, a leányt nem, így írtam nekik kompletten nincs-e, legfeljebb készítek egy ilyen kábelt veszek vízmentes csatlakozót sőt egy 15 amperes lengő biztit is behelyezek az aksira fixen kötött kábelra, mert ez a a töltő kábel csatlakozója az ülés alatt lesz, és nehogy zárlat legyen ha netán valamitől kidörzsölődne a vezeték.
lidlben van pont most akksitöltö...abban kellene lennie plusz kis kábeltagnak,amit akksira kötve tudsz töltésre használni...nekem is ilyen volt bekötve az sv650-be--abban az első ülés alatt volt az akksi gyárilag.
amugy már jártam én is így, hogy a szerviz azt mondta hogy csak ez van, kapjak be, tartsanak olyan olajat, ami bele való...
Olvastam a cikkeket ill. a wiki-s modell történetét, de a valós tapasztalat többet számít
A standard (2004-féle) és az S2 modell között volt számottevő különbség, amúgy nem. Ha rászánod a pénzt az S2-re, és belövöd a 98 lóerős modelleket, akkor jöhet minden, nem kell az évjárat vagy fejlesztések, változások miatt aggódni.
Cca 5 év kihagyás után újra hív a motoros lét (régen volt Bandit 400-am, utána SV 650, de aztán jött a szünet...) és nem tudok (nem akarok) neki ellen állni :D
Úgy gondoltam, hogy ehhez ideális társ lenne egy FZ6(S)-os, amit túrákra és városi munkába járásra (napi 20 km Bp-en) is alkalmas. Nincs "kedvem" külön városi robogót is fenntartani még a kocsi és az új jövevény, a Fazer mellé...
Véleményt ill. segítséget szeretnék kérni a jó választáshoz!
Évjáratbeli, műszaki különbségekről mit lehet, mit érdemes tudni? Van kifejezetten ajánlott vagy nem ajánlott évjárat, al-típus?
Tudom hogy van a 78 LE vs 98 LE-s változat, de elmúlván 30 és elég nyugodtnak gondolom magam, hogy a 98 lovastól se kelljen féljek újrakezdőként (se), úgyhogy ez nem feltétlen szempont.
Inkább a műszaki különbségek érdekelnének, pl.: 2008tól érdemes venni a fekete váz-fekete blokk kombót vagy teljesen lényegtelen?
Köszi a válaszokat előre is!
Én szerpentinen 6-7e között pörgetem a nagyot, ott elég jó a motorfék lefelé és elég húzása van felkapaszkodni bárhová.
Technikailag, ha spórolni akarsz a fékkel és vigyázni, hogy ne forrjon fel a fékfolyadékod, addig érdemes leváltani lejtőn, míg nem nő, hanem stagnál vagy csökken a sebességed, mert elegendő a motorfék. Aztán vannak olyan utak, ahol egyesben is gyorsulsz, akkor elengedhetetlen a fék. Ilyesmi volt témában, amikor "azt" írták neked?
Igaz az, hogy a lejtőn is vissza kell váltani az FZ6-nak hogy menjen? Egy nagyon okos ezt írta nekem.
Ingyen kapva se. Rendszeresen olvasok külföldi és belföldi motoros fórumokat, sosem kérdezte senki, hogy milyen a Bardahl olaj, most hallom először a nevét. Amíg a piacon van Motul 7100, addig jobb alternatívát nem tudnék mondani. Ha rendszeresen pályázol vagy tiltatod, akkor Motul 300V. Szerintem ez egy olyan kenőanyag piac, ahol van annyi kiváló termék, hogy kár olyannal kísérletezni, amiről ennyire nincs tapasztalat.
----------------
MotoCool-ról valakinél vélemény? Tavaly nyári meleg nagyon durva volt, sosem volt olyan magas a motorom vizének átlaghőmérséklete, mint akkor. Pályán 130-nál képes volt 95 fok körül mozogni. 170-nél lement 90 alá. Aztán ahogy jött az ősz, beállt "normálisra", szóval nincs baja a motornak egyébként. Szörnyen alulméretezett az FZ1/R1 hűtőkapacitása.
Öhlins gátló 50e,gyári kék lengővillasárvédő 15e.Tel:70-3179083,üzenetet nem figyelem.