Nekem S modellen van kicsi sportplexi. Kb. ugyanazt érzem 150 felett, mint nakeden közepes méretű plexivel éreztem hasonló sebességnél.
Túraplexivel meg 180-190 is olyan tehermentes, hogy hosszú autópályázás se kottyan meg. A gyári Yamaha FZ1 túraplexit nagyon jól eltalálták, van neki egy kis "szárnya" is, ami védi a kézfejet is a széltől. A különbség még a vállaimon is érződött, nem mellesleg a sisak is csendesebb. :) Hülye vagyok, hogy nem használom, de a kicsi jobban tetszik. :)
A 800-900 körüli ársávban a több km -t futott példányokat, fogod találni ami nem igazán probléma mert attól még jók is lehetnek! A fiatalabb példányok kevés km el drágábbak. Ha a kinti motorok érdekelnek akkor előbb nézd meg , hogy kint is elég drágák a 2007- 2010 -es kevés km-es peldányok simán 3000-5000 Euro között vannak +plusz még ki kell menni haza hozni , forgalomba helyezni stb, ami plusz pénz! Az olcsó mar itthon (külföldi okmányokkal) lévő példányok közt nem kevés a kinti összetört motorokból összetákolt példány , saját magam is jártam ilyen magyar "motorépítő "műhelyben el se hittem , hogy ilyen létezik amíg nem voltam bent , és nem láttam a több száz törött robogót- motort és millió alkatrészt , ezeket jellemzően olaszból hozzák kinti motorbontókkal ,vannak kapcsolatba.Ha túrázni szeretnél mindenképpen S -t vegyél ! Kicsit drágábbak is talán de mindenképpen megéri , ha csak kis távokat mész és nem számít hogy 110 felet letép a szél akkor vegyél N -t.
Köszi! Közben megtaláltam ezt a motoralkatresz.eu oldalt. Nagyon jó beszerzési hely, korrekt leírásokkal! Brembo szettet veszek, csak nem náluk, hanem az ő cikkszámaik alapján, vagy a Bárdinál, vagy az Unixnál, mert ezeken a helyeken van kedvezményem.
Egy ilyen ˇ Copperdawg szélterelőt el tudnék viselni a motoron.