Nem értettem félre, csak, ahogy olvasgattam az FZS felé próbálnak terelhetni. Nem árulom az enyém, csak ha az segítség megnézheted közelebbről. Az FZ1-et nem ismerem, nem is akarok okoskodni.
Náluk lehet FZ1-et bérelni, ha szánsz rá ennyit kiveszed egy fél napra aztán meglátod. https://motorkerekparkolcsonzes.hu/
Szeva ! Én 100%-ban megtaláltam a számításom vele. Mi is sokat megyünk ketten, nincs panasz a hátsó ülésre sem. Az erő soha nem fogy el, az a pár lóerő amivel kevesebb, jótékonyan hatott az alsó tartományra. Én is szívesen megmutatom ha én lennék közelebb !
Szia! Hol laksz helyileg?
Nagyon szívesen odaadom, hogy kipróbáld az enyémet kormánymagasítóval, zselés üléssel.
A párod nem fog örülni az FZ1 hátsó ülésének.
Elvitték a gixxert.... :( Új időszámítás kezdődik. Jelenleg az FZ 1 fazert gondolnám legjobb opciónak. De az olvasott tesztek meg amiket mondtatok az alapján bizonytalan lettem...... Párommal szeretnék túrázni itt nem konkrétan 1000 km és túrákról lenne szó hanem átlag napi 300 v. 400 km erre ezek szerint ez a motor alkalmatlan? Szeretnék egy jól kinéző,dinamikus,sportos de mégis egyenesen ülve élvezni a motorozás adta szépséget. Van jobb opció?
Üdv! Az fz1s közelebb áll a gsxr-hez,mint a túrásabb fzs1000. -15kg,alu váz, fejlettebb futómű,fék. A fordulékonyságán javít,ha a gyári 190/50 helyett 190/55 méretű hátsó gumit használsz.
Szia!
Egyenes derékkal,de a térdszög lehetne jobb.
De ha 190cm alatt vagy,jobban előre kell dőlni,bár a kormány állítható. A gumis lábtartó először furi,de aztán megszokod.
Szia. Mint túra motort az fzs 1000 est kényelmesebben tartom mint az fz 1 est. És eröben alig marad el. Ráadásul sokkal nagyobb tankja van,feltéve ha ez számít. Ja és kevesebb típus hibája van.szóval érdemes ezt is figyelembe venni. Kíváncsi vagyok mennyien gondoljátok így.
Szia!
Én is gsx-r 1000-ről ültem át,2008-as fz1s-re,48000 km volt benne.
Fék futómű kevésbé jó,mint a gsx-r é,de utcán teljesen jól használható.
Pályán sehol nincs,pedig jó gumival próbáltam.
Fogyasztás 6-7 liter körül van.
Kényelem nem rossz az ülés pont olyan kemény mint a gsx-r en.
Külsőre jól néz ki.
Kormány magassága miatt sokkal jobban átlátod a forgalmat,városban király.
190-cm hez magasabb plexi kell.
Utas 50kg nem panaszkodik 200-km után sem,ott meg úgyis tankolni kell.
Hiba nem jött még elő rajta semmi.
Jó gép.
Sziasztok. Egyenlőre csak érdeklődés ként, de ha elviszik a jelenlegi motorom, akkor FZ1 S fazerre gondoltam mint túra motor vagy még talán FZ8S. Kérdésem az lenne hogy mennyire túra motorok ezek? Mennyire lenne kényelmes hosszú távon? Illetve az utas kényelme milyen hátul ülve? Van valami típushiba ami ezeknél előfordul? Érdemes pl. egy 50.000 km futottat megvenni?
Náluk lehet FZ1-et bérelni, ha szánsz rá ennyit kiveszed egy fél napra aztán meglátod.
https://motorkerekparkolcsonzes.hu/
Nagyon szívesen odaadom, hogy kipróbáld az enyémet kormánymagasítóval, zselés üléssel.
A párod nem fog örülni az FZ1 hátsó ülésének.
Biztos félreértettem..
Semmi gond vele
Az fz1 tankja 18lityi kb 200-250 km re elég,bár lehet, hogy nem túl a pontos a műszer.
Normál tempóval már mentem vala 400 km-t.
De utassal, megpakolva sem megy 6l/100km fogyasztás felé.
Jó az fzs1000 is,de futóműve kevesebb, egyébként tényleg jó gépek,mentem vele kb 400km-t.
Amúgy mekkora a tankja? Mennyit megy el vele?
Egyenes derékkal,de a térdszög lehetne jobb.
De ha 190cm alatt vagy,jobban előre kell dőlni,bár a kormány állítható. A gumis lábtartó először furi,de aztán megszokod.
Én is gsx-r 1000-ről ültem át,2008-as fz1s-re,48000 km volt benne.
Fék futómű kevésbé jó,mint a gsx-r é,de utcán teljesen jól használható.
Pályán sehol nincs,pedig jó gumival próbáltam.
Fogyasztás 6-7 liter körül van.
Kényelem nem rossz az ülés pont olyan kemény mint a gsx-r en.
Külsőre jól néz ki.
Kormány magassága miatt sokkal jobban átlátod a forgalmat,városban király.
190-cm hez magasabb plexi kell.
Utas 50kg nem panaszkodik 200-km után sem,ott meg úgyis tankolni kell.
Hiba nem jött még elő rajta semmi.
Jó gép.
https://docs.google.com/forms/...