korábban írtam hogy nem akar működni az FZS 600 -on fokozatkijelző , egy kollégám rávilágított hogy miért is működne amikor az FZS 600 -on még az első kerékről veszi a km óra a jelet nem úgy mint az FZ6 -on , ezért középállványon esélytelen a betanítása , kizárólag menet közben valósítható meg - és valóban ha levegőben van az első kerék és megforgatom a kereket azonnal jelzi is ezt ! gondoltam megosztom hátha valaki hasonlóan elcsúszik a banánhéjon :)
Ha gyárthassak neked, akkor szívesen legyártatom.
Nekem ez Givi konzolhoz van.
Megkérdezem, hogy mennyiért csinálnák meg és ha kéred, megcsináltatom.
Motorozható időben pedig találkozunk.
Sziasztok! Van egy FZ6-n motorkerékpáron. Miután a szabad ég alatt rendesen kihűl, pl mai nap 0 fok körül, hidegindításkor 2-3 perc erős süvítő hangot hallat a motorblokk, főleg a generátor oldalán. Utána semmi. Ez mi lehet? Valamelyik blokk csapágy? Szabadonfutó? főleg bal oldalról jön. 2004es a motor.30e k. Köszönöm
Sziasztok. Fz1en a lábtarónál a kis lemezem karcos a csizmától. Mit szoktak oda tenni esetleg valami fólia amit cserélek rajta néha!? Ha lefestem tuti hamar karcos lenne..
Rigotech-ék mondtak árat a procedúrára? Autós áraik 100-150e között mozognak.
Ajaj, az a rángatás és alapjárat-ingadozás lehet más lesz, mint koszos üzemanyagrendszer.
Szia!
Köszönöm a korrekt választ! Ahogy néztem 45-50-ből tudok venni használt power commandert, ami majdnem ugyan annyi, mint a boosterplug! A rigotech-nèl azt mondták tudják optimalizálni a gyárit is! A tavaszi nagyszervizen kipucoltatom az üzemanyagrendszert és remélhetőleg a kis fordulaton lévő kicsi rángatást és az alapjárat ingadozást! Ha nem jó, akkor nézek egy használt és jó commandert booster áron és majd padon belövik
Én nem vagyok túl jó véleménnyel róla. Autóknál olvastam utána, mert az egyik dízelautónkban volt egy vásárláskor. Common Rail dízelnél a befecskendezést csapja be és ezzel kér nagyobb nyomást a motortól, ami ezáltal a max. nyomás felett dolgozik. Károsnak nem feltétlen káros, de nagyon egyszerű megoldás és padon mérve (más által) az ígért +20 lóerőhöz képest +1-et adott, a nyomatékot viszont közel az ígért szintre emelte. Másik motoros fórumban írta egy mérnök srác, hogy ezeknek egy B verziója olyan változást idéz elő, amihez az ECU idővel alkalmazkodni fog és a kezdeti teljesítménynövekedés folyamatosan csökken és elveszik. Ennél egy sokkal jobb megoldás a Power Commander III vagy V. Padon beállítva a legjobb, de amerikai fórumokon iszonyat sokan csak térképeket töltögetnek le és próbálgatnak, nem viszik padra. A legeslegjobb pedig az ECU flash, amikor egyenesen a motor agyát írják át. Lehet mégtöbbet kihozni, ha ezt PC-vel kombinálod, de a többség megelégszik az ECU flash-sel. MO-n nem tudom, hogy csinálnak-e ilyet, legközelebb Angliában tudok nagyon ismert és elismert csapatot, akik ezzel foglalkoznak.
Üdv!
Érdeklődnék, hogy az itt jelenlévők közül használ-e valaki Fz1-en boosterplug-ot?
Tapasztalat érdekelne, hogy utána milyen változás volt tapasztalható!
A válaszokat előre is köszi!
FZS1000: A Givi túraplexi pont a sisakom alá tolja a szelet. A másik, ami kisebb, mint a gyári, kb ugyanoda. Szóval, így is - úgy is letépi a szél a fejem. (120+) Biztos én vagyok a gnóm, de egy Vespa plexit mégsem raknék föl.
Ízlések és pofonok. Ahogy szokták mondani.Nekem a Copperdawg túl sportmotoros. Ha sportmotort akarnék, most az lenne a garázsomban, nem a nakedemet formálnám kiegészítők segítségével olyanná. Egyébként a tuono v4 fejidom volt a minta a plexi vágásakor.
Szia!
Nekem ez Givi konzolhoz van.
Megkérdezem, hogy mennyiért csinálnák meg és ha kéred, megcsináltatom.
Motorozható időben pedig találkozunk.
https://www.ebay.com/itm/For-Y...
Ajaj, az a rángatás és alapjárat-ingadozás lehet más lesz, mint koszos üzemanyagrendszer.
Köszönöm a korrekt választ! Ahogy néztem 45-50-ből tudok venni használt power commandert, ami majdnem ugyan annyi, mint a boosterplug! A rigotech-nèl azt mondták tudják optimalizálni a gyárit is! A tavaszi nagyszervizen kipucoltatom az üzemanyagrendszert és remélhetőleg a kis fordulaton lévő kicsi rángatást és az alapjárat ingadozást! Ha nem jó, akkor nézek egy használt és jó commandert booster áron és majd padon belövik
Én nem vagyok túl jó véleménnyel róla. Autóknál olvastam utána, mert az egyik dízelautónkban volt egy vásárláskor. Common Rail dízelnél a befecskendezést csapja be és ezzel kér nagyobb nyomást a motortól, ami ezáltal a max. nyomás felett dolgozik. Károsnak nem feltétlen káros, de nagyon egyszerű megoldás és padon mérve (más által) az ígért +20 lóerőhöz képest +1-et adott, a nyomatékot viszont közel az ígért szintre emelte. Másik motoros fórumban írta egy mérnök srác, hogy ezeknek egy B verziója olyan változást idéz elő, amihez az ECU idővel alkalmazkodni fog és a kezdeti teljesítménynövekedés folyamatosan csökken és elveszik. Ennél egy sokkal jobb megoldás a Power Commander III vagy V. Padon beállítva a legjobb, de amerikai fórumokon iszonyat sokan csak térképeket töltögetnek le és próbálgatnak, nem viszik padra. A legeslegjobb pedig az ECU flash, amikor egyenesen a motor agyát írják át. Lehet mégtöbbet kihozni, ha ezt PC-vel kombinálod, de a többség megelégszik az ECU flash-sel. MO-n nem tudom, hogy csinálnak-e ilyet, legközelebb Angliában tudok nagyon ismert és elismert csapatot, akik ezzel foglalkoznak.
Érdeklődnék, hogy az itt jelenlévők közül használ-e valaki Fz1-en boosterplug-ot?
Tapasztalat érdekelne, hogy utána milyen változás volt tapasztalható!
A válaszokat előre is köszi!
Jobb lesz.
A sisakot is ritkábban kell tisztítani.