https://goo.gl/maps/xnTBSnQbbMGo8CCD9
Először meglepődtem hogy 3 naposra akarod csinálni, mondjuk mivel autopályáznál az én ajánlásom szerint, így ez 2 nap alatt teljesíthető. 3naphoz még bővíteném. 14 es út szlovákia "Mátrája" elég sokat járunkunk, inkább tunk arra.
Talán ami még fontos, Szlovákiában a motorra nem kell autópályán fizetni. Az út rendben van de azért vannak rosszabb minőségűek is. A forgalom jobb mint itthon. Rendőrökkel nincs tapasztalatom. Én szeretek kimenni,általában évente.
Nagyon szívesen. Megéri 3 naposra tervezned, Trencsént direkt nem mondtam mert szerintem nem ér annyit,Bajmóc viszont nagyon ott van. Ami megéri a szerpentinek miatt Martin s környéke az Rózsaheggyel "párhuzamos" útszakasz. Érdemes Zakopane-t is egy éjszakára betenni Árvai vártól nincs messze s nagyon szép.
Kis kedvcsináló: Liptó a többi Zakopane
Köszi szépen, hogy vetted a fáradtságot! Tetszik az útvonal, Street View-val rá-ránéztem. Nagyon ritkán járok, járunk Szlovákiába, lehet ezt az útvonalat kiegészíteném Magas-Tátra > Dobsina ívvel és csinálnék belőle egy háromnaposat, ki tudja mikor mehetnék legközelebb, nem?
Szia. Remélem megtudod nyitni....Ezt az útvonalat már érintettük több túra alkalmával. A bajmóci kastély gyönyörű s Árvaváralja is. A liptói és a rózsahegyi rész szerpentinekben gazdag s nagyon szép. Az utak sem rosszak.
Van valakinek egy kellemes útiterve Szlovákiához? Szegedről indulva 2 napos túra lenne. Szlovákiában alvás nem gond. BP-től max. 350 km oda, 350 vissza, vagy valami 600 km-es körtúrára gondoltam (Szegedről az +300 km a két nap).
Szerintem is befolyásolja az összes megtett kilométert. Minél többet csal menet közben, annál nagyobb hátránya lesz az összes megtett kilométer terén. Vígasztaljon az, hogy a többi is csal, így nem vagyunk akkora hátrányban, mintha csak a miénk csinálná. Néha túra után össze szoktuk hasonlítani a megtett kilométereket a barátokkal - össze-vissza mutat mindenkinek. Általában én vagyok a legelöl km-ben (legtöbbet csal).
Köszi a választ!
Nem is a sebesség a lényeg, azt már én is bemértem telefonnal.
Csak szerintem befolyásolja a futott km-t is. Mert voltunk egy 1800 km-es túrán, nekem 1900-at mért.
Pl. Speedohealerrel lehet: http://www.agomotors.hu/websho... (régebben volt ár, 20-30e Forint között lehetett).
Van az órának egy sajátos csalása, de befolyásolja, ha eredeti mérettől eltérő abroncsot használsz, illetve ha variáltál az áttétellel (fogaskerekek mérete).
Én nem szántam rá annyit, így GPS-szel bemértem és megjegyeztem azokat a pontokat, amik fontosak és még nem lő a traffipax: városban 50 (65-nél lőnek, óra szerint nyugodtan mehetek 65-tel), országúton 90 (105-nél lőnek, óra szerint 110-zel mehetek), autópályán 130 (150-nél kattan, óra szerint 160 a tempó) és így még egy kis figyelmetlenség is belefér. Nekem is 10% körül csal, szóval 150-nél csak 135-tel megyek.
Sziasztok! Biztos volt már téma. Elsősorban Fz6-N/S tulajoktól kérdezném. Kinek mennyit csal a km/h-ja?
Telefonra letöltött sebességmérő appal lemértem. Ha a motor szerint mentem 100-al, a telefon szerint 90.
Szerintem pont fordítva. Én majdnem dupla annyit nyomok, mint te és tök stabil a motor. Lehet nem elég a leszorítóerő és el akar emelkedni az aszfalttól.
A hullámzós alatt mit értesz, jobbra-balra, vagy fel-le irányban érzed instabilnak - szóval könnyű kibillenteni oldalirányba, vagy nagyon puha? Érdemes lehet olajat cserélned benne, ha nincs szerviztörténeted a róla. Ha nincs használatid, írj és vagy elküldöm emailben, vagy bemásolom ide a releváns képeket az első futómű beállításáról. Nekem a hátsóm majdnem legmerevebben van, elsőt pedig szerelő állította be, sajnos nem ismerem a pontos pozícióját. Ilyen 200 körül, ha kicsit megmozgatom jobbra-balra a kormányt (1-2 mm), könnyűnek érződik, de ez lehet a gumi miatt is. Nekem azt mondták erre, hogy természetes, de ha hajlamos a beszitálásra, akkor érdemes lehet dampert (gátlót) használni, ad egy kis nyugalmat, hogy tuti nem fog baj történni 200 felett se.
Amúgy 67 kilóval nagyon állatul mehet az FZ1. Irigykedem "rátok" gyakran.
Sziasztok!
Yamaha FZ1S futóművet használ valaki gyáritól eltérő beállitáson?
67KG vagyok, Gyárin használom. de nagy tempónál bizonytalan, hullámozós lesz két személyel meg főleg. (előző motorom hasonló tempóba stabilabbnak érződött és az egy bandit volt)
Merre érdemes elindulonom?
Kedves Fórumtársak!
Idén is megrendezésre került a MotoSunday Motovlog versenye, amire 37 pályázó nevezett a nyeremények reményében. Én egy Yamaha FZ6S-el neveztem! Az első körös továbbjutás a közönség szavazatai alapján dől el, a legtöbb lájkot kapó 10 jut tovább. Kérlek nézzétek meg a bemutatkozó videómat (1 perc), és segítsetek egy a youtube videóra adott LIKE-al. Nektek csak egy kattintás, nekem a továbbjutást jelentheti. Örök hála és köszönet. http://youtu.be/a8TKiG6SYgA
Sziasztok. Volna egy 2000es Yamaha R6 Motul 5100as 10W40 olajjal. Olajszint tökéletes, olajban maximum 2500km van. Tavasz óta csinálja hogy folyamatosan világít az olaj visszajelző lámpa, s villog az oil felirat, míg a víz kb 80fokot el nem éri. Utána el alszik. Olaj gomba hibára gyanakszom, meg tudná ezt erősíteni valaki? Válaszokat előre is köszönöm
Sziasztok! Matricázott valaki mostanában? Csak ilyen horribilis áron kapni matricát? A fejidomra kellene a két oldalra. 2003. Fzs 600. 8500 körüli áron láttam szettet, de csak a fejidom kellene. Köszi
Az sokat szamit,hogy hol volt tarolva.Nekem nem volt eleg a szokasos folyadekcserek.A feknyergek mindegyiken a dugattyuk rozsdasak voltak korben a karmantyu felett,csere.
A tank meg felig volt toltve.A szint felett a para miatt volt rozsdas,a szint alatt meg a megkotott viz miatt,ez is csere.
Szerencsere olcso honda soka bontott cucc van hozza.
A járműveket azért gyártják, hogy használják őket. Szerintem a sok állás, rosszabb, mint a sok km. Minden forgó, mozgó alkatrészt tönkre tehet, és ezeket cserélni kell. Ez idő, meg pénz, mire használhatod. Ráadásul néhány probléma csak az első pár száz megtett km után jöhet ki, hiába a nagyszeriíz. ( olvasd el az első szentgotthárdi Astra történetét, pedig 20 évesen csak 26 km volt benne) Ehhez hozzá kell adni, a kevés km felárát, amit vásárláskor kifizetsz. Ezt biztosan nem fogod tudni érvényesíteni a későbbi eladásnál. Senki nem érdekel, hogy mennyi volt benne, mikor vetted. Egy évjáratához megfelelő km-es motort meg normális esetben szervizeltek, és amit kellett ráköltötték helyetted. Gondolom a kevés km azért lenne fontos, hogy ne eméssze fel a pénzedet. Ez az én véleményem, majd biztos írnak mások is, ki mit gondol a dologról.
A döntés úgyis a tied lesz, remélem sikerül venned egy jó motort !
Értem persze!!!...mi a vélemény a túltárolt motorokról, esetleg amik évekig által?.. Átvizsgálás,nagy szerviz után érdemes megvenni?... köszönöm a válaszokat!
Lehet, hogy a 70 vs. 25 ezer kicsit sarkos, de szerintem szemléletes példa, hogy a barátom 34 ezernél cseréltette a vezérműláncot, mert nagyjából a végét járta, de szelephézag miatt szét kellett szedni úgyis. Szerelő max. 5 ezret mondott még rá, tehát mondjuk 39-nél kellett volna cserélnie. Enyém kibírta 68 ezerig, és én is csak azért cseréltettem akkor (párezret még elment volna), mert szelephézagot állítottunk. Ő állatkodó volt, meg előző gazdája se szeliden bánt vele. Nálam mind az előző gazdája, mind én túrázók vagyunk, voltunk, nem városban tizenegyezernél elváltósak. Gyári hajtóláncom is hétezerrel többet kibírt, mint az övé. Mind kopó alkatrész, de látható, hogy tud különbség lenni az elhasználódásban. De vannak olyanok, akik 80 ezret is elmennek egy vezműlánccal, szóval léteznek fokozatok.
Először meglepődtem hogy 3 naposra akarod csinálni, mondjuk mivel autopályáznál az én ajánlásom szerint, így ez 2 nap alatt teljesíthető. 3naphoz még bővíteném. 14 es út szlovákia "Mátrája" elég sokat járunkunk, inkább tunk arra.