Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra figyelj, hogy Ne vegyél csak "S"-t!
Kell az a minimális szél védelem ha túrázni szeretnél.
Szerintem simán. Ugyan nekem S volt, de 800 alatt ment el, egy éves dobozokkal, és igen szép állapotban. 2006-os volt, 80eKm-rel, de ez nem látszott rajta. És magyarországi volt. Szóval lehet jót találni 800-900 között, csak sokat kell megnézni.
Sziaszoktok!

FZ6N vásárláskor mire kell odafigyelni? 800-900 ezer körül lehet találni normális példányt, vagy érdemes a drágább kínálatból válogatni?

Illetve elég sok használt egyed van külföldi okmányokkal ilyen árban, ők honnan hozzák be általában?

A kereső nem teszi lehetővé, hogy a hasonló kérdésekre a választ is megtaláljam, csak a kérdést magát, így tehát bocs ha már volt ilyen kérdés.

Előre is köszönöm! :
Én inkább gyárit teszek bele még ha 6-7000- el drágább is, mint,hogy 120000ft féktárcsát koptassak el idő előtt rossz betét választással. Nekem 30000 km futott az első gyári betéttel,a tárcsán nem érzékelhető kopás.
Nem emlékszem, hogy akciós lett volna. De egy telefont megér. +36 76328633 Rodeo Ride
Az a nagy kérdes hogy meg szeretnel allni vagy eleg e a lassitgatas es a csinos tárcsa?
SA-t vettem: https://motoralkatresz.eu/termekek/Brembo/07YA23SA_fekbetet/
Termek alatt vannak az egyeb variaciok a Brembotol.

@Zazbiker: Ez akcios volt vagy ennyiert barmikor barmennyit lehet venni? Szegeden 2x16-17.000 a gyari elore.
Gyári 25000FT volt tavaly ősszel Rodeo Ridenél Kecskeméten.
Brembo-ból szinterest tettél be?Mert még ez ami árban jó lenne, csak f.sok, hogy enné-e a tárcsát..
Hosszabb távra tervezek, de vagyonokat sem akarok adni pár fékbetétért. EBC félszinter szett lenne 29 ezer.Franctudja, de kicsit ezt sokallom.A gyárit még nem kérdeztem, de az biztos drágább.A Ferodo Platinum Organic betéteket megkapnám 11 ezerért az Unixnál, kedvezményre.Amit beraktam tavaly annak meglett a doboza.Ferodo szinteres betét, és ez gyönyörűen kajálja a tárcsát!A franc nézte a dobozt amikor beraktam.. Namost ezeknek menniük kell!Ezért inkább puhább organikus betétet tennék be, pláne előre, ahol még szűzek a tárcsáim!
Milyen hosszú távra tervezel? A gyári drágább, de tartósabb, mint a többi piaci márka terméke. Ugye nyilván gyárival kezdtem, utána volt EBC-m és most Brembo-m. Mindkettőből a street/sport kategória volt. Ezek a lehető legerősebbek, amik még nem eszik a tárcsát, szóval nem kell sporttárcsa mellé. Nekem a Brembo jobban bejön, ha választani kell. EBC elfogyott 23e alatt, a gyári 45+-szával szemben és a kettő között teljesítményben nem éreztem különbséget, sőt, nekem a gyári jobban tetszett. Brembo viszont nagyon frankó, de nem tudom, mennyire lesz tartós. Valószínűleg a következő betétet már nem én fogom rátenni, azért maradtam utángyártottnál.
Üdv Uraim!Kérdésem lenne!Milyen első/hátsó fékbetétet ajánlotok Fz6-ra?Tavaly cseréltem hátul betétet, vmi Bárdisra, márkáját már nem tudom.Ez jól fog de kajálja a tárcsát!Kidobnám ezeket, meg elöl is még a gyáriak vannak, s ezek is cserések lassan.Szinter nem szinter, csakagyári?Minden észrevételt tapasztalatot megköszönök!
Sziasztok. Nem bonttot valaki 2006 os fz1 s?
Szia.WWW.HYPER PRO .COM.Itt megtalálod a márka és tipus alapján ami kell neked. bármi kérdésed van írj ,vagy hívhatsz is nyugodtan .
Meglepően jó helyen végzett az FZS (FZ1?) ezen a listán: https://en.m.wikipedia.org/wik...

Érdekes, hogy sokan FZS vagy FZ1-ről "feljebb"-váltásnál milyen drasztikusan írják le a sebesség/teljesítménynövekedés érzését, közben számoknál van közöttük 0,5, max. 1 másodperc.
Köszi az infót! Ha meg írod hol tudnék hozzájutni,azt is megköszönném.
Szia zazbiker. Nekem fzs 1000 fazerem van.Ugyan azzal a problémával szenvedtem mint te.utassal ,3 dobozzal megpakolva összeült az egész motor. Egyszerűen a gyári rugóstag kevés. Ez úgy orvosoltam ,hogy megvettem a HYPER PRO komplett szettet (első,hátsó). A különbség ? FÉNYÉVEKKEL JOBB !!!! egyszerűen más ! teljesen megpakolva is 14 klik állásban van. ( 25 klik állitási lehetőséged van.) Ha 2x ennyiért adnák akkor is megvenném !
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet emberközeli áron FZ 400 Fazerhez avagy 1998 körüli FZS 600 Fazerhez (elméletileg azonos) plexit kapni? Jobb állapotú használt is érdekelne.
Végül nem ez a megoldás maradt a végleges, hanem a korábbi képen látható. BP-hez képest Szeged elég szűk, nem vagyok nagy sorok között járós. Ahogy most áll, úgy 7 + 7 centit szélesít a motoron. Ahol nem férek el a 14 centi miatt, ott korábban sem mentem el.
Huhh,nem szeles ez a sorok kozt?
Ha RS-t tudtam volna venni akkor tuti felrakom a normal tukroket,igyis koccoltam le kocsit.
Köszi! Készülj, elképzelhető, hogy nyáron meghirdetem és a tiéd lehet.
Azt nem tudom, hogy kitolja-e a súlylimitet, de nagyobb össztömegnél állítólag rengeteget segít egy új hátsó rugóstag, ellenben nagyon drága. R1-ét csak adapterrel lehet feltenni, Penske, Öhlins, Nitron stb. pedig igencsak súlyos százezreket kóstálnak. Egyszer vittem cimbit, ő 90 körül van, én 110 felett. Érzésre majdnem-majdnem súrolta a ülés alatti idomzat alját a kerék. Kanyarodás, gyorsítás, lassítás... Nem véletlen kerültek le a lábtartók és fel az üléstakaró, egyedül (najó, pocak úr se kéne) az igazi. :D
Valaki tudna tanácsot adni nagyobb terhelhetőségű fz1 hátsó rugóstagról? Vagy a váz a lengőkar terhelhetősége miatt nem érdemes cserélni? Sajna a 190kg elég karcsú három dobozzal, kettő személlyel.
Bicajok kormánya is 22mm,távtartónak megteszi. A vágandó szélesség megegyezik a tükörfelfogató szélességével,ennyivel kevesebb menet megy vissza a kormányba,ezért kell a menetrögzítő. Na meg azért,mert ha meg húzod,hajlamos a gázkar szorulni.Ajánlatos gumilapot tenni a tükörfelfogató alá, mert a végsúly vékonyabb mint 22mm,így az nem szorulna rá megfelelően.Ez így nekem az fz1-en bevált,nem lazul meg. Lehet más típusoknál ez nem alkalmazható,mást kell kitalálni.
Gyönyörű a motorod!