Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szürke vagy fekete blokkos?

Olajcsere:
http://youtu.be/PPK1uAfJjsM

akksi és levegeőszűrp csere.
http://youtu.be/UjhFCE4yf-g

De itt a fórumban jóval többet tudnak...
Szia,

nem. Mással foglalkozom, de a saját és néhány ismerősöm mötörját (bizonyos szintig) magam szerelem, tartom karban.

Sokat olvasok, sok youtube videót nézek (nem csak motoroszerelés témában, hanem más tekintetben is).

Az én fiam és lányom is első éves egyetemista..

Van benne hátsó fékfolyadák tartály (mellékelt magyarnyelvű használati 59. oldala)

Ha a búra matt felpolíroztatod (vagy autófényező boltban dl-re lehet venni 3M fényező pasztát. Elmondod mire kell és adnak. Van közepesen finom és nagyon finom is.)

Ha a műanyag szine nem elég sötét fekete ebből van matt és fényes is (én a fényest használom). Vastagon bekened és állni hagyod rajta ezzel.
https://www.olajwebshop.hu/son...
Köszi, ezt letöltöm, a fényszórót már sikerült leszerelni, izzó csere és utána jön a beállítás a leírtak szerint. Nagyon értesz a motorokhoz, szakmabeli vagy?- netán évek alatt szerezted a tapasztalatot? Nekem teljesen más irányú a munkám csak pancser vagyok, - a srácom pedig I. éves egyetemista de vegyész akar lenni nem műszaki (sajnos). Valóban naked típus a motorja, - még azon csodálkozom,hogy a hátsó fékrendszerhez nincs rajt olajtartály, így hol lehet fékolajszintet nézni , - no meg az irányjelző burákat is le kell cserélni nagyon mattok, a hátsó lámpa búra pedig nem csak bemattúlt hanem ahogy megfogom lötyög a keretben, - dehát 2005-ös, mindenesetre lesz mit vele foglalkozni, meg az ösztöndíjának is lesz helye. Üdv..
Nincs mit, szivesen. Amit küldtem az idomos.

Itt egy naked. Kicsit nehéz kezelni, de jól lehet benne keresni. Le is lehet tölteni de nem volt kedvem regisztrálni.

https://www.manualslib.com/man...

A fényszóró beállíáts a lap szerint a 22. oldalon, alul ha nézed az a 30. oldal.
Az írásomra küldött előző válaszod alatt volt két link egyik a magyar nyelvű másik eredeti kezelési könyv elérhetőségről (ezeket külön köszi) és alatta volt egy kép melyen láttam az említett fazer motort, azt hittem a tiéd. Megnéztem az utóbb küldött hirdetést így a kezelésivel már egyértelmű minden. Köszi a segítséget. Jó téli pihit és majd - Széles utat..
Elmesz egy autofestek szinkevero boltba es hozza nezed a szinkartyakat
Szia, itt egy hirdetes. A masodik kepet nezd. Hasonli mint az autoknal. Ha tekeritek irjatok fel, hogy melyiket milyen iranyban tekeritek es figyeljetek s vetitesi kepet kozben.
https://www.ebay.com/itm/Headl...

Nem tudom mirol beszelsz, nekem fekete motorok van, krom kormannyal es grafit szurke felnivel. Videot talalsz az adatlapomon levo linken.
Szia Vidom!
Köszi a gyors reagálást, feltételezem, hogy az általad említett két gomb a lámpafej szerűségen valahol kívül található, ugyanis - a motorral - szemben állva a lámpafej jobb oldalán lévő csavarral a keretet lehet levenni - (feltételezem), de reggel megnézem.
Amúgy gratulálok szép a mocid, látszik gondos gazdája van, különösen a bordó metál kormány cucc és a felnik is jól néznek ki, gondolom úgy festetted de hogy lehetett a kormánykarokkal szinte megegyező színt kikeverni?
http://fz6.uw.hu/service/Yamah...

http://fz6.uw.hu/service/2006-...

http://youtu.be/nValMv2rLZ8

van rajta egy gomb (vagy kettó) hátul. Az egyike emeli a magasságot a másik (motorja válogatja, hogy van-e) jobbra, balra mozgatja
Sziasztok!
Srácom vett egy Yamaha FZ6-N Fazert 2005-ös, de olyan gond van vele, hogy a fényszórón kellene állítanunk, mert a tompított alig 8-10 méter távolságra világit, az izzót már cseréltük, kezelési könyv nincs hozzá így nem tudjuk hogy lehetne állítani a foncsoron vagy a betéten. A szakszerű tanácsot megköszönjük.
Nincs, FZS-re volt, de megvan rá a vevő, jövő hét végén viszem neki.
Csak a kuplung és fékkarom van FZ1-re.
Egy halom felesleges cucc is kell,rovidgatya,hosszunadrag,furdogatya,torolkozo,polo,pulover,esoruha,tartalek kesztyu,lancspra,bekatalp.
Jó, de én egy gatyát csak egy nap hordok. :-)
Legutobb 3 napra 10+21 volt.
Az is csak azert nyitottam nagyobbra a tanktaskat mert volt kaja pakolva meg 1 liter viz.
5-7 nap eleg 24+14 liternyi cucc boven.
Az evek alat osszegyujottem eleg modularisan.
Az evo sport mindennapira eleg onmagaban,7 napig eleg a tanktaska meg a rearbag,ha 10 nap vagy felette erre meg jon a blaze.De az mar vilagutazo expedicio.
Vettem egy Kriega US-20-at. A napi bejárásra elég lesz: nadrág, cipő, ing, apróságok. Lehet a 30-as praktikusabb lenne, de azt majd tavasszal, ha ez kicsi. Ha elmegyek több napra, a 30 is kevés. Jaj, amikor a két E360-ba belenyomtam egy-egy 40 literes sporttáskát... az azért nem volt rossz.
Szia. Van dobod eladó?
Enyémbe most van 35000 nem tudom mennyit futott a gyertya. Szted tavaszra cseréljem?
Idén az utolsó kőrt menten vele. Szedem szét 40 ezres szervizre. Szelephézag, teló, olaj gyertya stb. Még mindig imádom
Tudtátok, hogy lehet állítani a műszerfal fényerőt? A képen látható gombot kell nyomni, majd gyújtást rátenni. Tovább tartva bejön a csík, jobb-bal gombbal lehet állítani a fényerőt. A kezelésiben, lehet átsiklottam felette...
Hali. Ebben a hidegben csaptam egy rövid karikát az ezressel. 6,3 km t bírtam.
Meg már van óvszer is.
Hát olyan már talán nem lesz. Kezdek megöregedni és megkomolyodni. :-)
Na meg nem kockáztatjuk a meglévő, elért eredményeket sem.
Igen, kerül rá néhány extra és van ami pedig lekerül róla. Mondjuk a kart nem extrának szántam, csak a fékkar picit görbe, ezért akartam lecserélni.
A sportdob lekerült róla és úgy néz ki el is megy.
Egy kormánymagasító kerül még rá és egy láncolajzó. Mással nem tervezek. Meghagyom még a túra plexit és a markolat fűtést és természetesen marad a nagy hátsó doboz is.
Azért egy ASV karnak az állása más,meg az állítója is.
Egy félrekattintás miatt ,,,,,,,,,,mindig jobb jártál mint egy félre baxás eredményével :))
Két szezont ment le a kinai cnc -s kar nálam ,jó.