Semmivel sem tud kevesebbet. Ugyanazon gépekről kerülnek le. Sokszor még a csmagolás is ua mint a Rizoma V más gyártó amiért a világ faszát ki kell fizetni...
Sziasztok!
Egy félrekattintás miatt lett egy kuplung és egy fékkarom eladó, amely FZ1-re való. 6 fokozatban a távolság, valamint a hosszuk is állítható, cnc mart konstrukció és felhajlóak.
8000 Ft a pár.
Eladóvá vált egy feleslegesen megvásárolt Yamaha FZS 600 karburátorsor. Átmenetileg egy FZ400-asba került beszerelésre, de időközben sikerült az eredeti karbisort is megjavítani. Nem ereszt, teljesen jól működik.
4 db szívócsonk külön (is)eladó 3.000,-Ft/db áron. Csere is érdekel (elsősorban automata kávéfőzőre :) ).
Szia, közlekedni lehet vele de hidd el halálra fog idegesíteni a probléma. A javítás nem olcsó a fogaskerék re (ha csak azt kellcserélni) majd40 ropi plussz egy jó pár tömítés az is legalább 20 plussz egy motorblokk szét/össze ... szóval egy százassal készülj...
Anno a busámmal volt ugyanez én akkor 165ből jöttem ki bontott cuccal....
Sziasztok ide irok mert az yzf 600 csoportba nincs senki a kerdesem az lenne vasarolnak 1 motort yzf600 tundercat alitolag betegseg nekik hogy a 2. Sebeseget kirobja 6-7000 -s fordulaton namarmost a kiszemeltnel is fenal . Menyire lehet evel igy közlekedni? Töbi sebesegel semi baj esetleg menyi kb a javitas ?
Nem rossz megközelítés, de ha belegondolsz a lecsapódó víz és vízpára közel semleges kémhatású. A diszpergens adalékok teljes mértékben kiválasztják őket. Az első átmelegedéskor elpárolog ês a karteren keresztul távozik.
Savasodás inkább az üzemanyag kéntartalmából származik.
Saját véleményem
Németország... Jármüértékesités... nem foglalkozom vele, kinlódjon a rosseb, haszon minimális, és a bent ragadt gépeket csak haszon nélkül, a szervizelési költség reményében adod el. Szerviz: 55-110 eur/óra, alkatrész haszon 50%-tól felfelé... Egy nagyobb szervizen (olaj+szürö, levegöszürö, gyertya 4db, fékek ellenőrzés és esetleges csere, láncszett, 1 db gumi esetleg még, hibakód kiolvasás és nullázás stb. Haszon netto: alkatrészben és + munkadij kb. 4-600 eur. Ehhez jön még egy webáruház (40 000+ termék, belföldön szállítás 24-72 óra) de az már külön téma ...
Én személy szerint azért cserélek tavasszal olajat, mert a motoromat nem tudom fűtött helyen tárolni így pára csapódik/ csapódhat le a fém felületeken legyen az kívül vagy belül. Ez szépen le csurog a legmélyebb pontra vagyis az olajba így rontja annak minőségét viszkozitását és még biztos egy csomó dolgot. Azt gondolom az ilyen precizitású motorknál a víz jelenlétét a lehető legkisebb mértékre kell szorítani..
Ez persze az én saját véleményem ami nem biztos h tükrözi a nagy igazságot, legfeljebb egy apró szelete annak.
Szerintetek az oem-parts darabnkénti összeszedésén tl hol lehtene kicsit normálisabb áron MT-09 alkatrészeket szerezni? Az a bizbasz cucc kéne kompletten, ami a hátsó kerék bal oldalától megy felfelé, és a rendszám van rajta. Ha a darabokból összeszedem, akkor 140eFt. http://bikereview.com.au/wp-co...
Következő lépés?
Egy félrekattintás miatt lett egy kuplung és egy fékkarom eladó, amely FZ1-re való. 6 fokozatban a távolság, valamint a hosszuk is állítható, cnc mart konstrukció és felhajlóak.
8000 Ft a pár.
Van komplett blokkom eladó,nem váltóhibás jó árban,vagy váltó is eladó.Ha érdekel 70/3179083.udv Pali
Hátha valakinek pont ilyet keresne:
Eladóvá vált egy feleslegesen megvásárolt Yamaha FZS 600 karburátorsor. Átmenetileg egy FZ400-asba került beszerelésre, de időközben sikerült az eredeti karbisort is megjavítani. Nem ereszt, teljesen jól működik.
4 db szívócsonk külön (is)eladó 3.000,-Ft/db áron. Csere is érdekel (elsősorban automata kávéfőzőre :) ).
https://www.kepesmotor.hu/moto...
Anno a busámmal volt ugyanez én akkor 165ből jöttem ki bontott cuccal....
Savasodás inkább az üzemanyag kéntartalmából származik.
Saját véleményem
Ez persze az én saját véleményem ami nem biztos h tükrözi a nagy igazságot, legfeljebb egy apró szelete annak.
https://www.ebay.com/itm/YAMAH...
https://www.ebay.com/itm/Yamah...