Sziasztok. Néhány év hibátlan használat után 5 nap hirdetés után elvitték az XJ6-ot. Néhány nappal később kicsit kipótoltok a kapott pénzt vettünk egy 3 évvel öregebb 600 ast...….Persze a fiamnak. az ezredes Úr marad még nekem!
Amennyiben a két termék cikkszáma eltér - és itt eltér -, az azt sugallja, hogy nem kompatibilisek. Ha megnézel egy S1 és S2 modellt, a hátsó lábtartó rögzítésének dölési szögében bekövezetkezett változás látható. Elég, ha 1-2 cm-re van valami errébb vagy arrébb, a tartók annyira pontosan le vannak szabva, hogy nem lesz jó.
Üdv. Vidom és minden motoros kolléga aki segített a jó szándékú leírásokban!
Köszönöm mindenkinek a segítőkész szándékot, valójában csak ismerkedni akartunk ezzel a 3 hete vásárolt új géppel, hogy mit hol találunk ( különösen a használatkor a gyakran ellenőrizendő dolgokat) ezért kerestem a hátsó fékrendszer olajtartályát. Ugyan a kezelésiben leírták hol van, de nem gondoltam,hogy annyira eldugták szinte az ülés alá. A motor egy teljes átvizsgáláson és olaj, szűrők,gyertyák cseréje -,karbik és szelepek beállítás,gumik cseréje stb. volt szerelőnél. Bazi sokba került,de a ráérős telet úgy használjuk ki, hogy átnézünk mindent mi hol van. Természetesen nem nyulunk hozzá kényes dolgokhoz,hiszen ezért van a szakember (suszter maradjon a kaptafánál ezt tartom magamnak). Aztán a youTube fog következni meg a motoros fórum és így várjuk a tavaszt. Ismét köszi mindenkinek a jó szándékú segítséget és Boldog Karácsonyt.
Ezzel egyetértek.
Aki mindenhez ért, az semmihez se ért.
A barátom, akihez az Audit hordom nem nyúl hozzá más autóhoz, csak VW-Audi-Skoda.
Ezekben viszont profi.
És ezekhez megvan neki minden program, célszerszám........
Ezek azok a dolgok amit csak a motor tulajdonosai (vagy szerelői) ismernek. Ezért is gondolom, hogy tipus ismeret nélkül óhatatlan, hogy valami úgy kerül megbontásra, hogy nem törjön, pattanjon el valami. (Senkitől nem várható el, hogy az összes patent helyét és fogást ismerje. Többek között ezért sem hiszek abban, hogy némely szerelő olyan magabiztosan jelenti ki, hogy persze megcsinálja, csak után a meg otthon törött patentok jelzik a munkáját. Persze ebben az is benne van, hogy egyébként a leggondosabb hozzáállás mellett is eltört volna).
Visszakanyarodva, szóval a lelkesedés néha kevés. A nem megfelelő szerszám és tudás hiánya még a legegyszerűbb műveletek esetén is maradandó (vagy feleslegesen cserélendő alkatrészek képében) hagy nyomot.
Ő bevallotta, hogy nem műszaki ember. Emiatt kellő tisztelettel és rengeteg olvasással, video nézéssel kell(ene) hozzá fognia az apróbb munkákhoz.
Ha meg nincs meg hozzá a készsége, szerszáma akkor még a legegyszerűbb dolgokkal is szerelő. (Pl egy fék légtelenítés sem bonyolult dolog, de egy villáskulcssal lenyalt vagy túlhúzás miatt beleszakadt légtelenítő csavar akkor is okoz bosszúságot, ha fillérekból cserélhető - már ha sikerült kiszedni.)
Tehát mindent olvasson nézegesse a használatit, a szerelésit és ha úgy érzi hogy megy, érti akkor esetleg fogjon hozzá.
Vett egy motort. KÜldtem használatit. Irta, hogy nem találja. Utána megirtam, hogy hol van a használatiban
No most a féktartály az amit viszonylag egyszerűen vissza lehet követni a féknyeregtől, hogy hol van. Ha ez nem sikerült, akkor inkább nem nyúlnék a motorhoz, pláne a fékhez. Elég ha véletlenül levegő kerül a rendszerbe és nem tudja kilégteleníteni.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz8-s-13831682