sonidekor.hu ?Én néla csináltattam a narancsot, és majd ha egyszer eljutok oda, akkor a középső feketét is megnézetem vele. Kriega Saddlebag Duo 36 a terv, várom, hogy a kereskedő hozzon egy mintát, illetve egyeztessen a gyárral, hogy tudom kafán felrakni. Az US-20-at eladtam, mert jön ki az új verzió, amiben az eleje sima cordura, nem pedig a fényes-kényes anyag.
Amúgy faca az a kriega,de baromira kevés.Egy US-20+2xUS5 kéne rá mondjuk egy slim fit 4-5 napra.
Az idom fóliázása időhiány miatt saját kézzel történt,olyan szar is lett.
De a thomyfolia 31.e utánra mondta az időpontot,és 2-3 napra így elnapoltam.A tankot is becsomagoltatom karcvédő átlátszóba valamikor.
Szóval sikerült vásárolnom végre valahára híres-hírhedt AUTOSOL fémpolírozó helyett alumínium polírozót. Már csak itthon vettem észre, nem is tudtam, hogy van kettő típus, azt gondoltam, csak a csomagolás új.
Ez direkt aluhoz van, mert óvatosabb, kevésbé sérti a felületét - YT videó tanúsága alapján. Gondoltam szörnyű nem lehet, így elkezdtem a manővert. Hát rozsdamentesen nem működik valami jól. Mindegyik leömlőt 3x kellett kezeljem, hogy legalább a sárgaságot lehozza, a foltok rajtamaradtak. ~50 perc, mínusz 100 kalória, plusz 1 dkg izom.
Lemostam a koszos leömlőket, 3 rétegnyi paszta után összehasonlító képet készítettem, majd csak nem hagyott nyugodni és még volt itthon épp egy kicsi 1200-as vízpapír, azzal átmentem rajta. Ha valaki nem vesz nekem ajándékba METAL POLISH-t, és mutatja meg ő maga, hogy működik, én soha többé nem foglalkozok a leömlőimmel.
Sikerült vásárolnom végre valahára híres-hírhedt AUTOSOL fémpolírozót. Rendkívül kíváncsi vagyok, hogy tényleg olyan varázslatos-e, mint a videókban állítják. Majd dokumentálom képekkel, és megosztom veletek. Mert ha tényleg jó, akkor az 1750,-Ft-os ára mellett nem szabad semmi mást használni, csak ezt. U.i.: Azt is figyelem, hogy sor4-nél mennyit kell elhasználni belőle.
Köszönöm a segítséget. Megnéztem youtubeon az üza pumpa szétszedését, amiben a szűrő van. Az még menni fog. Hátha szerencsém lesz....
Új szűrőt viszont csak ebay-en találtam.
A talpszűrőhöz felkel hajtani a tankot előtte benzint leszívni üzemanyagszivattyút kiszedni és ott. A befecskendezőt kivenni meg nem otthoni feladat szerintem illetve egy üzemanyag nyomást se ártana mérni.
Szerintem nem otthoni feladat főleg eszközök és szaktudás nélkül.
Ezek a szűrők könnyen ( egyszerűen) szerelhetők, tisztíthatók?
Nagyjából 140 km/h-ig huzattam 3-ba, nem akart tovább gyorsulni, ezért váltottam egyet fel. Anyjukommal nem megyek gyorsan, majd lesz egy kis időm egyedül megnézem.
Szia
Első gondolatom a dugulás lenne vagy a azivattyú talpazűrője vagy úgy tudom h a befecskendezőbe is van egy előszűrő. Amúgy 2-3-as fokozatban ha le csavarod koppig megy rendesen a motor? Mondjuk 3. 170-180 megy neki? Mert ha igen akkor a dugulást kizárnám.
Adott egy 2006-os évjáratú, 37.000 Km-el rendelkező FZ6S motorom. Egyéb okok ( betegség, műszaki hiba - vezérműlánc feszítő eltört, vezérlés átugrott - ) miatt kb az elmúlt 5 év szinte motorozás nélkül telt, télen teli tankkal tároltam, tavasszal leszívtam a benzint, frisset tettem bele. ( OMV premium) Szinte csak műszaki vizsgára mentem vele, az 5 év alatt max 200 km ment bele.
Idén a második túrán vagyok túl ( kb 800 km) és szerintem valami nem jó a motoron. Két személlyel, túra tempóban ( 90-110 km/h) finom gyorsításokkal semmi gond. Jól indul hidegen-melegen. A gond olyan 1/3, 1/4 gázadás után van. Mondjuk megyünk 100-al ötödikben, vagy hatodikban, és egy nagyobb gázt adnék az előzéshez, de nem megy a motor. Egy-két mp-re el kezd gyorsulni, majd mintha fuldokolna, vagy nyomkodnám a hátsó féket úgy viselkedik. Ahogy engedem vissza a gázt, úgy simul ki a járása és kezd gyorsulni.
Feltételezem ez nem természetes viselkedés. A láncszett lett csak cserélve, a hátsó 46-os helyett 47-es lánckerék van.
A vezérlésnél a láncfeszítő amikor eltört, ki lett szedve a blokk, hengerfej le lett szedve, kitakarítva, csiszolva, szimmeringezve, stb. Nem én csináltam. Javítás után "ki lett próbálva", mentem vele kb 20-30 km-t és utána pihizett a motor.
Elképzelhető, hogy valahol részleges dugulás ( szűrő?) lenne? Tipp esetleg, hogy mi lehet a gond?
Sajnos nem tudom megoldást a problémádra és még tippelni sem, hogy lehet-e valami más, mint ami egyértelmű lenne. Azt olvastam, hogy sokaknál a rossz akksi idézte elő a kulcsjel villogását, de akiknél más miatt, annak segített, ha levették a motort 10 percre az akksiról.
Én annyi orosz és egyéb dashcamos videót néztem, hogy autópályán kívül teljesen paranoiás vagyok 200 körül. Kiélvezem az ezres adta gyorsulást meg az azzal járó érzést, de gyorsan menni én például nem szeretek. Két éve autóval mentem a városban, áthajtottam zöldön, de nagyjából a vége felé lehetett már, így szerintem az autóm feneke a sárgánál volt. Félig tudtam bekanyarodni az úton (balra), mert egy idióta gyalogos a zebra lámpájának villogásával együtt lépett az átkelőre (a túlsó felére, arról az oldalról indult, ahonnan én is!) és át akart szaladni gyorsan. Az előttem lévő autó hirtelen fékezett, így nekem is kellett. Közben balról jött a troli és meghorzsolta az autóm feneként. Enyémen lett 2 fújásnyi szilikonozható hiba, troli ütközőjén pedig a meglévő 10 mellé egy 11. karc. Nem ismertem el a hibát, kijött a rendőrség. Kresz szerint én voltam a hibás, mert nem győzödtem meg arról, hogy át tudok-e kelni a kereszteződésen idejében. Úgy, hogy számítanom kellett volna rá, hogy "mögülem" a gyalogos át fog szaladni a piros jelzésnél a zebrán. Nonszensz. Azóta annyi busznak nekimehettem volna én is, akik még akkor a kereszteződésben voltak, amikor nekem már zöld volt, hogy új autóm lehetne. :D Na mindegy, kapják be, de a pláne, hogy hetekkel később egy rövid ideig busszal kellett járjak és felültem ugyanezen vonalon közlekedő a szerencsétlen trolikra több ízben is. És ezek a kaszkadőrök nagyon ismerik ám a lámpákat, gyakran nem is lassítanak, mert tudják, hogy mire odaérnek, zöld lesz. Ezáltal gyakran volt, hogy zöldre váltás után 1 mp-cel már 50-nel a kereszteződés közepében voltunk. Ha pirostól indul, semmi gond nem lett volna, de így, hogy már tempóban volt... Nem is tudom, miért nem fékezett kicsit nagyobbat, kb. 2 centivel elkerülhettük volna az ütközést. Szóval ez a biztosító, meg igazságszolgáltatás laikusok számára elég "technikai", mint sem praktikai.
Nonono, maga a gyorshajtás nem feltétlenül veri rád a balhét!!!! Pont múltkorában volt itten (vagy más motoros oldalon) hír, hogy hiába ment a motoros gyorsan, az elsőbbséget meg nem adót kaszálták meg. Mondjuk nem tudom, ott mekkora volt a gyorshajtás, de jelentős. Szóval azért nem adnám fel egyből. Az elsőbbség adási kötelezettség nem az érkező sebességétől függ. Persze csak ha láthatott.
Szia Phase-R_OneT Köszi a jókívánságod. Sajnos a kamerám amit a rendőrök nyomban levettek 180 -at mutatott, így biztosító nem rúghat labdába,gyorsan mentem én vagyok a hunyó. A szgk párhuzamos közlekedésnél elém jött a sávomba (belsőben mentem) és így jobbról akartam elmenni mellette de nem jött össze.
Szia! Nagyon sajnálom az esetet és jobbulást kívánok neked. A biztosító nem minősíti, minősítette totálkárnak? [Ha fizet a biztosító (másik fél volt a hibás), akkor kisebb károk esetén mindenki kihasználja és beviszi márkaszervizbe, hadd legyen drága és minőségi a javítás, de egy ilyen árú gépet szerintem drágább lenne összerakni, mint teljes egészében kifizetnie a biztosítónak. Ha pedig fizet, akkor eltulajdonítja a motort is, nem tarthatod meg.]
Sziasztok!
Segítséget kérek hozzáértőktől. Van, - vagyis sajnos csak volt egy gyönyörű szép yamaha fz6 n típusú 2005 ös motorkerékpárom, azonban az elmúlt vasárnap elém fordult egy szgk, melynek jobb hátulját kaptam el bal kormányommal és repültem. A motoromnak a váza az ülés előtti részen mindkét oldalt eltört. Az ütközés után bal oldalán fekve csúszott az aszfalton, hátsó kereke nekicsapódott egy közúti jelzőtábla oszlopnak a felni kettétört, a motor sebességben volt és kb 100 as tempónál egyből leállt a motor.
A baleset után üresbe tették a helyszínelő rendőrök a váltót,tehát az működik. Én gipszelt lábbal fekszem az ágyban de azon törpögöm mi lesz a motorom sorsa. Hazaszállítás után itthon próbáltuk elindítani, a műszerfal elvégzi a szükséges elektronikai vizsgálatot miután az immobiliseres kulcsot betesszük a gyújtáskapcsolóba és elfordítjuk. Az önindító pörgeti a motort, a műszerfalon viszont az önindítózás alatt a sárga lámpa villog. Gondolom a főtengely és a dugók nincsenek megszorulva mert az önindító pörgeti, de nem indul be,mert valószínű - és tényleg létezhet ilyen, hogy az immobiliser letiltotta és azért nem indul? Lehet -e ezzel valamit kezdeni? Az un. piros indító kulcsa nincs meg a motornak, így vettem.
Köszi a segítséget.
Nagyon úgy néz ki,hogy ezt a motorgumit kínában gyártották, én régi motoros vagyok, de ilyet, ilyen szart még nem láttam, bár ha valakinek más a véleménye azt szívesen elolvasom!!!
szevasztok,
ha valakit érdekel van egy eladó utángyártott (kínai) hűtőradiátorom Fz- 6ra (S1) 10000 ft-ért, a gyári elég drága még bontóban is 50-60 k körül / sosem volt próbálva.
Amúgy faca az a kriega,de baromira kevés.Egy US-20+2xUS5 kéne rá mondjuk egy slim fit 4-5 napra.
Az idom fóliázása időhiány miatt saját kézzel történt,olyan szar is lett.
De a thomyfolia 31.e utánra mondta az időpontot,és 2-3 napra így elnapoltam.A tankot is becsomagoltatom karcvédő átlátszóba valamikor.
Soha,kizart,no way.......
Ez direkt aluhoz van, mert óvatosabb, kevésbé sérti a felületét - YT videó tanúsága alapján. Gondoltam szörnyű nem lehet, így elkezdtem a manővert. Hát rozsdamentesen nem működik valami jól. Mindegyik leömlőt 3x kellett kezeljem, hogy legalább a sárgaságot lehozza, a foltok rajtamaradtak. ~50 perc, mínusz 100 kalória, plusz 1 dkg izom.
Lemostam a koszos leömlőket, 3 rétegnyi paszta után összehasonlító képet készítettem, majd csak nem hagyott nyugodni és még volt itthon épp egy kicsi 1200-as vízpapír, azzal átmentem rajta. Ha valaki nem vesz nekem ajándékba METAL POLISH-t, és mutatja meg ő maga, hogy működik, én soha többé nem foglalkozok a leömlőimmel.
Új szűrőt viszont csak ebay-en találtam.
Szerintem nem otthoni feladat főleg eszközök és szaktudás nélkül.
Nagyjából 140 km/h-ig huzattam 3-ba, nem akart tovább gyorsulni, ezért váltottam egyet fel. Anyjukommal nem megyek gyorsan, majd lesz egy kis időm egyedül megnézem.
Első gondolatom a dugulás lenne vagy a azivattyú talpazűrője vagy úgy tudom h a befecskendezőbe is van egy előszűrő. Amúgy 2-3-as fokozatban ha le csavarod koppig megy rendesen a motor? Mondjuk 3. 170-180 megy neki? Mert ha igen akkor a dugulást kizárnám.
Adott egy 2006-os évjáratú, 37.000 Km-el rendelkező FZ6S motorom. Egyéb okok ( betegség, műszaki hiba - vezérműlánc feszítő eltört, vezérlés átugrott - ) miatt kb az elmúlt 5 év szinte motorozás nélkül telt, télen teli tankkal tároltam, tavasszal leszívtam a benzint, frisset tettem bele. ( OMV premium) Szinte csak műszaki vizsgára mentem vele, az 5 év alatt max 200 km ment bele.
Idén a második túrán vagyok túl ( kb 800 km) és szerintem valami nem jó a motoron. Két személlyel, túra tempóban ( 90-110 km/h) finom gyorsításokkal semmi gond. Jól indul hidegen-melegen. A gond olyan 1/3, 1/4 gázadás után van. Mondjuk megyünk 100-al ötödikben, vagy hatodikban, és egy nagyobb gázt adnék az előzéshez, de nem megy a motor. Egy-két mp-re el kezd gyorsulni, majd mintha fuldokolna, vagy nyomkodnám a hátsó féket úgy viselkedik. Ahogy engedem vissza a gázt, úgy simul ki a járása és kezd gyorsulni.
Feltételezem ez nem természetes viselkedés. A láncszett lett csak cserélve, a hátsó 46-os helyett 47-es lánckerék van.
A vezérlésnél a láncfeszítő amikor eltört, ki lett szedve a blokk, hengerfej le lett szedve, kitakarítva, csiszolva, szimmeringezve, stb. Nem én csináltam. Javítás után "ki lett próbálva", mentem vele kb 20-30 km-t és utána pihizett a motor.
Elképzelhető, hogy valahol részleges dugulás ( szűrő?) lenne? Tipp esetleg, hogy mi lehet a gond?
Én annyi orosz és egyéb dashcamos videót néztem, hogy autópályán kívül teljesen paranoiás vagyok 200 körül. Kiélvezem az ezres adta gyorsulást meg az azzal járó érzést, de gyorsan menni én például nem szeretek. Két éve autóval mentem a városban, áthajtottam zöldön, de nagyjából a vége felé lehetett már, így szerintem az autóm feneke a sárgánál volt. Félig tudtam bekanyarodni az úton (balra), mert egy idióta gyalogos a zebra lámpájának villogásával együtt lépett az átkelőre (a túlsó felére, arról az oldalról indult, ahonnan én is!) és át akart szaladni gyorsan. Az előttem lévő autó hirtelen fékezett, így nekem is kellett. Közben balról jött a troli és meghorzsolta az autóm feneként. Enyémen lett 2 fújásnyi szilikonozható hiba, troli ütközőjén pedig a meglévő 10 mellé egy 11. karc. Nem ismertem el a hibát, kijött a rendőrség. Kresz szerint én voltam a hibás, mert nem győzödtem meg arról, hogy át tudok-e kelni a kereszteződésen idejében. Úgy, hogy számítanom kellett volna rá, hogy "mögülem" a gyalogos át fog szaladni a piros jelzésnél a zebrán. Nonszensz. Azóta annyi busznak nekimehettem volna én is, akik még akkor a kereszteződésben voltak, amikor nekem már zöld volt, hogy új autóm lehetne. :D Na mindegy, kapják be, de a pláne, hogy hetekkel később egy rövid ideig busszal kellett járjak és felültem ugyanezen vonalon közlekedő a szerencsétlen trolikra több ízben is. És ezek a kaszkadőrök nagyon ismerik ám a lámpákat, gyakran nem is lassítanak, mert tudják, hogy mire odaérnek, zöld lesz. Ezáltal gyakran volt, hogy zöldre váltás után 1 mp-cel már 50-nel a kereszteződés közepében voltunk. Ha pirostól indul, semmi gond nem lett volna, de így, hogy már tempóban volt... Nem is tudom, miért nem fékezett kicsit nagyobbat, kb. 2 centivel elkerülhettük volna az ütközést. Szóval ez a biztosító, meg igazságszolgáltatás laikusok számára elég "technikai", mint sem praktikai.
Segítséget kérek hozzáértőktől. Van, - vagyis sajnos csak volt egy gyönyörű szép yamaha fz6 n típusú 2005 ös motorkerékpárom, azonban az elmúlt vasárnap elém fordult egy szgk, melynek jobb hátulját kaptam el bal kormányommal és repültem. A motoromnak a váza az ülés előtti részen mindkét oldalt eltört. Az ütközés után bal oldalán fekve csúszott az aszfalton, hátsó kereke nekicsapódott egy közúti jelzőtábla oszlopnak a felni kettétört, a motor sebességben volt és kb 100 as tempónál egyből leállt a motor.
A baleset után üresbe tették a helyszínelő rendőrök a váltót,tehát az működik. Én gipszelt lábbal fekszem az ágyban de azon törpögöm mi lesz a motorom sorsa. Hazaszállítás után itthon próbáltuk elindítani, a műszerfal elvégzi a szükséges elektronikai vizsgálatot miután az immobiliseres kulcsot betesszük a gyújtáskapcsolóba és elfordítjuk. Az önindító pörgeti a motort, a műszerfalon viszont az önindítózás alatt a sárga lámpa villog. Gondolom a főtengely és a dugók nincsenek megszorulva mert az önindító pörgeti, de nem indul be,mert valószínű - és tényleg létezhet ilyen, hogy az immobiliser letiltotta és azért nem indul? Lehet -e ezzel valamit kezdeni? Az un. piros indító kulcsa nincs meg a motornak, így vettem.
Köszi a segítséget.
ha valakit érdekel van egy eladó utángyártott (kínai) hűtőradiátorom Fz- 6ra (S1) 10000 ft-ért, a gyári elég drága még bontóban is 50-60 k körül / sosem volt próbálva.