Nüansznyi különbségek vannak gyorsításkor, kanyarodásban, fékezéskor. Nem bántam meg, hogy ezt vettem, de a PR4-et kiszámíthatóbbnak tartom. Nekem ellenszenves az a sok bevágás a Pilot gumikon. Nyilván nem vagyok szakértő, se kiváló motoros, de még csak a majrécsíkot se tudtam eltűnteni, de nem szerettem, ahogy kopott. A gumi fele lyukakból áll(t), azok is olyan idétlenül álltak kopottan, kis vékony rétegek alakultak ki és csak lifegtek. Nem tudom, igazából sok logikus magyarázatom nincs, és amellett, hogy jó guminak tartottam, mégis cseréltem. Mutatok képet, amit furcsa kopásként gondolok (nem saját, de ilyen volt az enyém is).
2006-os évjáratú FZ6S motoromra keresek láncszettet, ( milyet érdemes, honnan) illetve a közelembe ( Halásztelek, Pest megye) szerelőt, aki megbízható és felteszi a láncot.
( közelemben értem: Dunaharaszti, Szigetszentmiklós, Tököl, Csepel, stb)
.
Tudnátok ebben segíteni?
Fazer 600/1000 Első lámpa,valamint Fazer 1000 extrák eladók.
Lámpa 40e,Givi doboztartó V46-tal 55e,Maxiával 60e.Akra titán E-s db killeres60e,
a másik vm.angol gyártmány 25e.
Üzenetet nem figyelem.
Tel 70-3179083.
Üdv Tagok! Segítséget szeretnék kérni.Egy 2006 os FZ6 os on, hogy lehet megnézni,hogy borult e? Úgy értem,hogy a műszerfalon. :)Segítségeteket előre is köszönöm.
Azt mondják, hogy az Angel-eknek a közepe nagyon vékony, nem tapasztaltad?
Nekem most RoadSmart 3-am van, Pilot Road 4-et stabilabbnak ítélem meg (előtte az volt).
Pilot Power egy agresszív, sportos gumi. Viszont lehet, hogy az idő - és futott teljesítmény itt olyan pariban lenne, hogy mire kábé elkezdene öregedni, cserés is lenne a kopottsága miatt. Pilot Road kibír ~14-15 ezret 600/1000-es túramotoron. 5 év alatt se koptatnád el.
Sziasztok úgy dőntötem hogy lecserélem a gumikat motoron ˙(Yamaha fz6) Michelim pilot power, Pirelli diablo strada vagy az angel, Dulop road smart gumikra gondoltam a motort kisebb túrákra használom évi 2000km megyek föleg egyedül, tapasztalatokra, vélemények elöre is köszönöm
Na, ez rendkívül érdekes. :O Szegény franciák. Ezt azt is jelenti, hogy ugyanúgy lehet venni ZZR1400-at vagy R1-et, de mindegyik 106 lóerőre van fojtva?
(elnézést, hogy a fojt szót az előzőben folyt-ként írtam )
Szeretek tájékozódni, így kíváncsiságból megnéztem a francia motoros jogosítványokat. Én nem láttam olyan kategóriát, amihez 106 lóerőre le kellett volna folytani egy 150 lóerős motort, hogy vezetni lehessen. Az a LE nem kW? Lehet nem 150 lovasnak jegyezték be, hanem valami folytán kicsit kevesebbnek és akkor értelmes a 106 kW teljesítmény.
@P46: Lehet néhányan viccesnek találják, de én szívesebben válaszolnék neked, ha nem ez a "név" lenne megadva profilodban.
:)