Fém fékcső felrakása után és a fékrendszer légtelenítése után, a hátsó fékpedál útja nagyon hosszú lett! Van valami ötlet ,hogy mit rontottunk el? Vagy mit kell még csinálni? fzs1000
Üdv! Van egy eladó 1,5 hónapot használt, karcmentes, F.FABBRI füst színű túraplexi.
Ára: 20e Ft fix
Újan 31.500- Motorline.hu, két hónapot vártam rá!
70/3650837
Külső hőmérsékletet nem tudom ugye megnézni, mert hülyeségeket ír a műszerfal, amúgy más bajom nincs . Láncszettet akarok cserélni, és nagy bajom, hogy ki kell fizessem . Amúgy más problémám tényleg nincs, imádom, ő is imád, és őszinte a kapcsolatunk
Te meg is rendelted már az alkatrészt? Mit produkált előtte, utána? Valóban nem normális a 25 fok differencia , abban bízom, hogy ezt kicserélve megoldódik a problémám, és valami valóságosabb hőmérsékletet kapok vissza.. nyilván nem a világ vége, hogy nem látom a külső hőmérsékletet, de zavarnak ezek az apróságok is.
Ez legjobb tudomásom szerint a légszűrőházban van, szóval ha kint 30 fok van, akkor ez valahol kicsit magasabbat kell jelezzen (nekem 17 fokos külső hőm. mellett 20-at mutatott). 5 fok lehet tényleg távol áll a valóságtól.
Hali! Ha ez a szenzor a külső levegő hőmérsékletet figyeli, akkor nekem jelenleg is problémám van Jelenleg, 30 fokban és csak 5 fokot jelez az órám, szóval valami el van b@szva. Ha ez kell, hogy újból a valós hőmérsékletet lássam, akkor már rendelem is.
Jah.
Az asszon Eltűnt pillanatjaiban a bömbin találja meg csurgó nyállal, aludva, brüüümögve a férjét. Aztán megrázza a vállát mondván "most te mész hozzá!"
A motorom még mindig dadog és szaggat, de a hasonló cipőben járó tulajok többségének a problémáját megoldotta a trafócsere. Videók alapján habár hasonló a kettő probléma, mégis eltérő. Most találtam egy másik posztot, ahol a videóban megmutatkozó probléma szinte tökéletesen egyezik az enyémmel. A levegő-benzin arányban bekövetkezett változásra vezették vissza és neki(k) az AIS cseréje oldotta meg a gondot. De olyan is volt, aki Ivan szettjét köttette be, ami az AIS szenzor blokkálásával jár és szintén megszűnt a problémája. Az AIS az olcsóbb, de a képlet másik felét az AIP (Air Intake Pressure) adja, ami sokkal drágább.
Érdekesség, hogy valakinek hibakódot (code:22 AIS) is feldobott és amint azt törölte, a motor megjavult időre/órára. Nekem nincs hibakódom, de lekötöm a motort az akksiról, mert bejegyzések szerint ez memória reset is segíthet kis ideig - ami arra viszont elég, hogy végigjárjam azt az utat, amit ők is.
Azt még el is felejtettem, ez egy beszívott levegő hőmérséklet szenzor. A műszerfal bal gombjával, (azt hiszem) a víz hőfok helyén ez az érték jeleníthető meg.
Én még mindig korán váltok. :-( Hétvégén rászabadultam vagy három hét után az utakra, de csak 80 km-t mentem, azt is inkább falukban. Néha érzem, hogy alacsonyról akarom húzni, mármint a motor hangján. Na aztán a 21-esen (ami nálunk egész üres szokott lenni), meghúztam egyik körforgalomtól a másikig, eléggé felment a "mutató", aztán a következő szakaszon megint meghúztam, talán 3-ban volt, mikor elkezdett lassulni, na eddig nem sokszor tiltott, most sikerült neki. Nagyon remélem bírja mind a béna alacsony fordulatot, mind a pörgetést. Valahol olvastam, hogy 7000 körül megvadul, erre voltam kíváncsi. Nem éreztem hátbavágást, csak azt hogy még mindig gyorsul, még mindig gyorsul... És még mindig nem tudom, hol a vége, mert szerintem még mindig gyorsult volna, de még kocsiban se nagyon szokott ennyit mutatni a műszer.
Helló!Szeterném fz1 fazerre így megoldani a gps tartót de itt fém a tartó a fazernek meg nincsen ilyen felnyulós fém része.esetleg ötlet?https://i.ytimg.com/vi/eaZBx8D...
Valakinek már volt problémája a 8FP-85886-00-00 számú Intake Air Temperature szenzorral (nem tudom, mi a magyar neve)? http://www.partzilla.com/parts...
Egy üzemmeleg motornak semmi baja nem lesz pörgetve, pláne hogy ez egy R6 blokk kicsit visszafojtva. Azt is mondhatnám hogy rendeltetésszerű használat
Szeretem én is nyelezni neki, de számomra rém unalmas dolog egyenesen gyorsan menni. Addig élvezem amíg 1-2-3 esetleg 4 végigpakolgatom nyélen elinduláskor, de utána el is engedem. Plusz az ilyet főleg üres jól belátható utakon csinálom. Túlnyomórészt inkább normálisan közlekedek ahogy előttem is írták, nem élek vissza az autósok és a hatóságok jóindulatával
Pályanapokon meg ami a csövön kifér
Sziasztok FZ6n el ki hogy közlekedik ?
én 8000 alat nem sokszor váltom el :D van mikor 200 al hajtom 1 2 3 tiltáson . Van más is aki szereti 1 kicsit jobban meg hajtani vagy csak nekem van más elképzelésem a motorzásrol :D ?
Ára: 20e Ft fix
Újan 31.500- Motorline.hu, két hónapot vártam rá!
70/3650837
http://totalbike.hu/hirek/2017/09/15/mar_az_olajszurok_sem_a_regiek/
A cikk a 204-es szűrőt említik az enyémen 303-as van de a gyártási kód stimmel.
Vajon a 303-assal is lehet ilyen gond?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-11519413
Az asszon Eltűnt pillanatjaiban a bömbin találja meg csurgó nyállal, aludva, brüüümögve a férjét. Aztán megrázza a vállát mondván "most te mész hozzá!"
http://www.bosch-motorcycle.co...
Érdekesség, hogy valakinek hibakódot (code:22 AIS) is feldobott és amint azt törölte, a motor megjavult időre/órára. Nekem nincs hibakódom, de lekötöm a motort az akksiról, mert bejegyzések szerint ez memória reset is segíthet kis ideig - ami arra viszont elég, hogy végigjárjam azt az utat, amit ők is.
Ennek az oldalnak szinte ugyanazok az árai mint a Harmatinak.
http://www.partzilla.com/parts...
Érdekelne, itthon mennyibe kerülhet.
Szeretem én is nyelezni neki, de számomra rém unalmas dolog egyenesen gyorsan menni. Addig élvezem amíg 1-2-3 esetleg 4 végigpakolgatom nyélen elinduláskor, de utána el is engedem. Plusz az ilyet főleg üres jól belátható utakon csinálom. Túlnyomórészt inkább normálisan közlekedek ahogy előttem is írták, nem élek vissza az autósok és a hatóságok jóindulatával
Pályanapokon meg ami a csövön kifér
De azért többnyire normálisan közlekedek!
én 8000 alat nem sokszor váltom el :D van mikor 200 al hajtom 1 2 3 tiltáson . Van más is aki szereti 1 kicsit jobban meg hajtani vagy csak nekem van más elképzelésem a motorzásrol :D ?