Köszi szépen igen én is így hallottam hogy 2006 év végi vagy utáni már megbízhatóbb jóval ABS szempontból! Jövőre lesz esedékes a project ha pénz ügyek jól alakulnak. Elérhetőseged elrakom írok privát üzenetet nem akarom a fórumot teleszemetelni!
Üdv donkartacs .K1200GT nem rossz választás (mostanában 3-at vittek el), 2007 után már az újabb ABS elektronikával jöttek ki, amivel nincs probléma, ebből a típusból később is lesz ha esetleg érdekel .........
Szia nézegetem én is a bmw-ket nekem most a k1200gt a kedvenc 2006 utáni verzió ezek is 1.6 körül kezdődnek de mondjuk extra is van rajta bőven nyilván itt is ha az ember belenyul akkor kezdődik a pénz temető üzemmód ha csak az ABS szarik be 500.000..... Gondolom ez is visszatartja az embereket.....
Szerintem is jó motor ha nem töröd ropira mivel kuriózum nem nagyon veszít az árából... Nyilván a fenntartása több lesz... De nem is jön veled szembe 2 percenként.... És persze az élmény faktor meg nagyon tuti!
Az az 1,65-es BKing nekem (is) nagyon tetszik! Nem csak az ára miatt, de a fekete/karbon a kedvenc kombóm. BKing-ből csak feketét vennék, abból meg nem sok van. Mobile-n ezekből mind drágább, mint itthon.
Szia elég sokféle motor piacát nézegettem fz1 és fz1s is többek között ami reális áron volt azokat hamar elvitték akik osszetákolt szarokat kínálnak vagy irreális árat kérnének érte azok március óta is fent vannak de ez igaz az összes motorra...
Szerintem borzasztóan elszálltak az árakkal, pl lepukkant 2002 suzuki drz 800. 000 és le van pukkanva amit megnézne az ember az 1 milla felett van..... És az is már több mint 10 éves.... Biztos velem van a baj de basszus Ezek azért egy fz1 vagy fzs_1000_fazerhez képest játék motorok.... Vagy mindenki várja a verebet és ebből akar meggazdagodni.... Nem tudom.... Aztán Nagy Bandit 2008 1.5milla..... 1.65 már van bking is ugye mondanom sem kell nem egy ligában játszanak....
Persze egyik sem megy el mert nagyon kevés ember vesz ennyiért használt motort... Kedves kollégám is azt mondta hogy fene tudja mibe nyúl bele inkább belerakja egy újba mint kezdő részlet aztán tudja mit mikor cserélt rajta stb....
Több féle változat létezik 2006 előttiek 72kw aztán kiadták az S2 amit ugyanúgy 72kw és vele együtt egy S2 gyengébb változatát azok 57kw más fék más lengőkar stb.
De pl az enyém 2008 25kw a forgalmiban gyárilag fojtott volt
Szebusztok!
Nem akarom offolni a fórumot, de itt kicsit többen járnak mint az illetékes csatornán. Szeretném megkérdezni, nincs-e kedve valakinek kávézni a Dráva partján Mariborban (Szlovénia) 2017.09.09. kén. Szombat reggel indulnánk reggel 8-9 magasságába Nagykanizsa irányába indulnánk el, és Letenyénél hagynánk el az országot, szóval csatlakozási pont lebeszélésére van lehetőség. Autópályára nem mennénk, kényelmes 90-100-110 km/h túra tempó, nincs versenyzés. Eddigi létszám 3 fő, 2 motor. Akit érdekel írjon pm.-et. Köszi, hogy végig olvastad.
Ebay! Válogathatsz kedvedre szín, méret szerint. A legdrágább sincs 2000 pénz. Én innen vettem az FZ6-ra, tökéletes! Ha s.o.s kell nekem van 2 db, nem tudom jó e a tiédre.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nincs e valakinek elfekvőbe 2007- es FZ1 Fazer 1000-es túra plexi felfogató csavarja. Legalább 2 db kellene, előre is köszönöm.
Sziasztok!
Azért nézd meg ezt a videot, és még többet más video megosztón, lehet házilag is karburátor szinkront végezni! https://www.sportmotor.hu/vide...
Szia
Nekem ez a második szezonom a motorral szitálást instabilitást nem vettem észre a ciripeléssel kapcsolatba olvass vissza van aki azt Írja h normális van aki szerint vezérműlánc feszítője csörög. Sőt van egy cikk ahol egy 6000km-et futott motorról írják h megjárták a Yamaha hungáriát a csörgéssel kapcsolatban és nem találtak hibát.
Előfordulhat, hogy a sok állás után az 1-2 porlasztónál dugulás volt, amit ugye szétszedés követett, ezt viszont nem követte karbiszinkron. Lehet, hogy annyira sikerült elállítani, hogy ez okozza a gondot. Házilag műszer nélkül nem lehet megoldani. Én Carbtune-t használtam, azzal hibátlanul be lehet állítani. Ha csak egy vákuummérő órát tudsz szerezni, ami nagyjából 200-300 Hgmm között mér, ha beállítani nem is, de le tudod ellenőrizni, hogy van-e nagy eltérés a pillangószelep-állások között.
Nem akarlak félrevinni a gyújtás-témával, de ha a porlasztó tuti rendben van (sajnos elég nehéz néha rámondani), akkor erre kell majd keresgélni.
Membránok rendben vannak. Karbiszinkron még nem volt meg, de az lesz a következő lépés. Falsot nem szív, megnéztem a szívósornál a gumikat, külső repedés van rajta, de vastag anyagból van. Megnézem a többit amit javasoltál. Karbiszinkront gondolom otthon nem lehet megoldani műszer nélkül... A karbi szétszedés előtt is ugyan ezeket produkálta sajnos.....
A porlasztósor összerakásakor ügyeltetek, hogy a szivató és az alapjáratállító rész rendben legyen? Membránok rendben? Karbiszinkron megvolt? Gumi szívócsonknál nem szív falsot?
Még ha van is szikra, lehet gond a gyújtással is. A gyújtókábel nincs kicsúszva a pipából? (ki tud)
Bár azért érdekes az 1-2 henger egyidejű hibája, mert emlékeim szerint a két tekercs egyike az 1-4, a másik a 2-3 hengerbe adja a gyújtást (ezt könnyen tudod ellenőrizni, a benzintank alatt van a két tekercs a benzinszivattyú mellett).
Ha már ott vagy, megpróbálhatod felcserélni a két tekercset (pipákkal együtt persze, már ha elérnek a másik oldalra, úgy emlékszem, nem egyforma hosszúak a gyújtókábelek), változik-e a dolog. Másik lehetőség, hogy azonos motorból kiszerelni a tekercs-kábel-pipa együttest és azzal próbálni. Ha nem itt van a gond, és benzin van, akkor akár lehet még a CDI a faridomban, bár ez nem szokott tönkremenni.
Sziasztok!
Egy 2005-ös FZ6-ost szeretnék venni első motornak (annyira első, hogy még folyamatban a jogsim). A barátom vitte el egy próbakörre és felfigyelt egy folyamatos "cicergésre", illetve arra, hogy 100 fölött elkezdett riszálni a feneke, pedig se doboz nem volt rajta, ami dobhatta volna, se semmi. Tény, nem a legjobb típusú úton ment a tesztkör, jó kis keréknyomokat tapostak ki a környéken az autók/kamionok, amire már az odafele úton az autóban is felfigyeltünk. Ha minden igaz, kedden meg tudjuk nézetni egy hozzáértővel, hogy milyen műszaki állapotban van, de szeretném a ti véleményeteket is megkapni, mit lehet tudni erről a szépségről, mi a "normális" :)
Köszi!
Szerintem borzasztóan elszálltak az árakkal, pl lepukkant 2002 suzuki drz 800. 000 és le van pukkanva amit megnézne az ember az 1 milla felett van..... És az is már több mint 10 éves.... Biztos velem van a baj de basszus Ezek azért egy fz1 vagy fzs_1000_fazerhez képest játék motorok.... Vagy mindenki várja a verebet és ebből akar meggazdagodni.... Nem tudom.... Aztán Nagy Bandit 2008 1.5milla..... 1.65 már van bking is ugye mondanom sem kell nem egy ligában játszanak....
Persze egyik sem megy el mert nagyon kevés ember vesz ennyiért használt motort... Kedves kollégám is azt mondta hogy fene tudja mibe nyúl bele inkább belerakja egy újba mint kezdő részlet aztán tudja mit mikor cserélt rajta stb....
De pl az enyém 2008 25kw a forgalmiban gyárilag fojtott volt
Nem akarom offolni a fórumot, de itt kicsit többen járnak mint az illetékes csatornán. Szeretném megkérdezni, nincs-e kedve valakinek kávézni a Dráva partján Mariborban (Szlovénia) 2017.09.09. kén. Szombat reggel indulnánk reggel 8-9 magasságába Nagykanizsa irányába indulnánk el, és Letenyénél hagynánk el az országot, szóval csatlakozási pont lebeszélésére van lehetőség. Autópályára nem mennénk, kényelmes 90-100-110 km/h túra tempó, nincs versenyzés. Eddigi létszám 3 fő, 2 motor. Akit érdekel írjon pm.-et. Köszi, hogy végig olvastad.
Azért nézd meg ezt a videot, és még többet más video megosztón, lehet házilag is karburátor szinkront végezni!
https://www.sportmotor.hu/vide...
Nekem ez a második szezonom a motorral szitálást instabilitást nem vettem észre a ciripeléssel kapcsolatba olvass vissza van aki azt Írja h normális van aki szerint vezérműlánc feszítője csörög. Sőt van egy cikk ahol egy 6000km-et futott motorról írják h megjárták a Yamaha hungáriát a csörgéssel kapcsolatban és nem találtak hibát.
Nem akarlak félrevinni a gyújtás-témával, de ha a porlasztó tuti rendben van (sajnos elég nehéz néha rámondani), akkor erre kell majd keresgélni.
Köszönöm!
A porlasztósor összerakásakor ügyeltetek, hogy a szivató és az alapjáratállító rész rendben legyen? Membránok rendben? Karbiszinkron megvolt? Gumi szívócsonknál nem szív falsot?
Még ha van is szikra, lehet gond a gyújtással is. A gyújtókábel nincs kicsúszva a pipából? (ki tud)
Bár azért érdekes az 1-2 henger egyidejű hibája, mert emlékeim szerint a két tekercs egyike az 1-4, a másik a 2-3 hengerbe adja a gyújtást (ezt könnyen tudod ellenőrizni, a benzintank alatt van a két tekercs a benzinszivattyú mellett).
Ha már ott vagy, megpróbálhatod felcserélni a két tekercset (pipákkal együtt persze, már ha elérnek a másik oldalra, úgy emlékszem, nem egyforma hosszúak a gyújtókábelek), változik-e a dolog. Másik lehetőség, hogy azonos motorból kiszerelni a tekercs-kábel-pipa együttest és azzal próbálni. Ha nem itt van a gond, és benzin van, akkor akár lehet még a CDI a faridomban, bár ez nem szokott tönkremenni.
Egy 2005-ös FZ6-ost szeretnék venni első motornak (annyira első, hogy még folyamatban a jogsim). A barátom vitte el egy próbakörre és felfigyelt egy folyamatos "cicergésre", illetve arra, hogy 100 fölött elkezdett riszálni a feneke, pedig se doboz nem volt rajta, ami dobhatta volna, se semmi. Tény, nem a legjobb típusú úton ment a tesztkör, jó kis keréknyomokat tapostak ki a környéken az autók/kamionok, amire már az odafele úton az autóban is felfigyeltünk. Ha minden igaz, kedden meg tudjuk nézetni egy hozzáértővel, hogy milyen műszaki állapotban van, de szeretném a ti véleményeteket is megkapni, mit lehet tudni erről a szépségről, mi a "normális" :)
Köszi!