Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ilyenem van: http://www.ebay.com/itm/4X-Mot...

Tapasztalatom szerint, ha ilyen nagy és jól látható aftermarket indexed van, nem bánt érte senki. Hivatalosan oldalról is láthatónak kell lennie, ennek pedig ezek is megfelelnek: http://www.ebay.com/itm/4X-UNI...

Hátsó lámpáról nem tudok sokat, de láttam sok veszélyeset. Saját érdekemben sem cserélném le bármire, vagy valami olcsó kínaira.
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni FZ1 2006-osra keresnék led indexeket, hátsó lámpát, mit érdemes venni? Valami olyan kéne amit elfogadnak műszakin is.
Egy kis olvasmány estére. :https://www.sportmotor.hu/maga...
"130 alat nem sokszor megyünk "
Hát te tudod
mi csak sima háti táskát viszünk magunkal .
nekünk csak a táska meg kicsit az utas kabátja arra gondoltam hogy nem gyári a rendszám tábla tertó meg műanyagba is benne van lehet a turbulens levegő fel kavarja 1 bizonyos sebeség fellet . 130 alat nem sokszor megyünk .
Erre lehet neki jó megoldás a vákuumos tároló.
Kisebb helyet foglal a cucc, véd a kipu gáztól.
Akkor tuti bad luck.
Az enyém nem
Ez a problem,sajnos nem,viszont ülés alatti két dob.
Nem kap túl sok benzint?
FZ6-on?
Szerencsés vagy.
És az utasod és a táskáid is.
Meglepő de se a csomag se én soha egy picit se voltam fustszagu.
Üdv istván079!
Egy próbát megér.
https://www.mall.hu/vakuumos-t...
FZ6-on meglepo, ha nem az egesz utas lesz budike, plane sportkipuval.
Ismerősnek a gsr600 kifújta az utas táskáját, a telefonból még a simet sem lehetett kivenni. Szóval ha csak kipufogó ILLATA lett, az még a jobbik eset!
Sziasztok ki tapsztalt olyat fz6 on hogy az utas táskája kipufogo gáz szagu lesz ? .
Akkor vagy maradt levegő a rendszerben vagy a főfèkhenger vagy munkahenger belső egysèg vacakol.
Úgy legyen! Szívesen
Akkor ez lesz az amit benéztem! Köszönöm!
Igazad van.
A hátsó nyergen 2 db légtelenítő van!
Ugyan ez a technika. Lassan már 0,5L folyadék átment és ugyan ugy puha marad! Fékerő jó csak a pedál út lett nagyon hosszú!
A légtelenítő csavarra átlátszó cső,féket felpumpálod tartod, l.csavar nyit pedál le megy ott tartod úgy zárod el a l,csavart.Ezt addig csináld míg levegő (buborék)mentes fékfolyadék nem jön ki.gondolom a tartályba ujj folyadékot öntesz nem azt amit már átpumpáltál mert az már levegős.
Lehet rosszúl csináltuk? Légtelenítő csavaron 1m-es csövel szívtam, a kiegyenlítőbe meg öntöttük vissza a hiányt!
Maradt benne levegő szerintem.