Egyre gyakrabban váltok lyukat mostanában, ma pl 5-ből 6-ba sikerült. De az 1-ből 2 (mondjuk ez tuti user error) vagy 2-ből 3 is előfordul. Illetve néha előfordul egy jelenség hogy behúzott kuplunggal kb negyedikben vagy ötödikben megállok és elkezdem visszarakosgatni a sebességeket, akkor nem nagyon akar visszakattanni. Ilyenkor kicsit kiengedem a kuplungot hogy megmozduljon, akkor kattan egyet és utána le tudom pakolni. De eleve érzésre sem tűnik már olyan feszesnek a kar mint 2,5 évvel és 20 ezer km-rel ezelőtt, kicsit határozatlanabb.
Eleinte azt hittem hogy én balfaszkodok, de az elmúlt 2 évben kb egyszer sem váltottam lyukat, még totál kezdőként sem, most meg majdnem minden hétre jut egy.
Szétrúgtam volna a váltót? 44 ezer km-nél jár és 11 éves. Tudom hogy így látatlanban nehéz rá mit mondani, de hátha van bárkinek bármi ötlete. Előre is köszönöm.
köszönöm.
nemtudom h hibának minösül e de mikor beinditom akkor feligrik a fordulatszám 3re de 1-2 másodperc mulva vissza áll 1200re..sv 650 volt elötte s azért érdeklődök.
EXUP Működési elve azon alapszik hogy alacsony fordulaton kisebb keresztmetszeten nagyobb sebességgel hagyja el a kipufogógáz a kipufogót ezáltal lecsökken ott a nyomás ( ha nagy lenne a keresztmetszet akkor a gázok lelassulnának és a bernoulli egyenlet alapján a nyomás megnőne és nem szipkázná ki a kipufogógázt az égéstérből megfelelő hatékonysággal ), viszont magasabb fordulaton nincs ideje azon a kis keresztmetszeten kifújnia a gázoknak ezért kitágitjuk a keresztmetszetét és ott már könnyedén elfér a kiáramló kipufogógáz. Ennyi :)
váz nyaknál van egy motor, ami nyitja-zárja, pontos elvét nem tudom, de gondolom a fordulatszámtól függ, alsó tartományban zártabb, felsőben nyitott. Ha rossz a motor, akkor a fordulatszámmérő hibajelzést ad, ezen felül, néha érdemes rézpasztával a tengelyét bekenni,
FZ 6 S2 vásárlás előtt állok úgy tűnik. Van egy jelenség, amit nem értek nagyon. A blokk bal oldalán henger középen van egy furat, amiből koszos (vagy olajos?) folyadék szivárgott ki. Tulaj szerint mosás után jöhetett ki, lehet ez valami tisztító nyílás, ami kivezeti a blokkra felülről bekerült vizet, egyebet?
Jövő héten tervezem beszerezni az oldaldobozokat és a konzolt. Annyit már látok, hogy az indexszel lesz buhera. MIt javasoltok, hol és hogyan érdemes/szabad/lehet hosszabbítani a kábelét? Amúgy az S2 konzolján szerintem kulturáltabban, legalábbis tetszetősebben van megoldva az index.
Max az injektoros csinál olyant....
Eleinte azt hittem hogy én balfaszkodok, de az elmúlt 2 évben kb egyszer sem váltottam lyukat, még totál kezdőként sem, most meg majdnem minden hétre jut egy.
Szétrúgtam volna a váltót? 44 ezer km-nél jár és 11 éves. Tudom hogy így látatlanban nehéz rá mit mondani, de hátha van bárkinek bármi ötlete. Előre is köszönöm.
Nem tudsz hozzá telefonszámot? Mert ami nekem van, nem veszi fel. Vagy már csak email-es bejelentkezés van nála?
nemtudom h hibának minösül e de mikor beinditom akkor feligrik a fordulatszám 3re de 1-2 másodperc mulva vissza áll 1200re..sv 650 volt elötte s azért érdeklődök.
FZ 6 S2 vásárlás előtt állok úgy tűnik. Van egy jelenség, amit nem értek nagyon. A blokk bal oldalán henger középen van egy furat, amiből koszos (vagy olajos?) folyadék szivárgott ki. Tulaj szerint mosás után jöhetett ki, lehet ez valami tisztító nyílás, ami kivezeti a blokkra felülről bekerült vizet, egyebet?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv.
Norbert
Jövő héten tervezem beszerezni az oldaldobozokat és a konzolt. Annyit már látok, hogy az indexszel lesz buhera. MIt javasoltok, hol és hogyan érdemes/szabad/lehet hosszabbítani a kábelét? Amúgy az S2 konzolján szerintem kulturáltabban, legalábbis tetszetősebben van megoldva az index.
Köszi
http://youtu.be/WFq6QzC5ukI;t=502s
100 kilo alatt nincs ember.....