A becsomagolást Én nem javasolnám. Nálam egész télen egy motortakaró ponyvával letakarva állt a fűtetlen garázsban, mikor kicsit megenyhült az idő, tiszta víz volt a motor a ponyva alatt. Gondolom jól áthűlt a vas és amikor melegedett, nem engedte a ponyva kipárologni a nedvességet. . Ezután is ponyva alatt fog pihenni, de ki fogom néha takargatni, hogy ez még egyszer ne forduljon elő.
Élvezem, hogy végre kertes ház, és kéznél van a motor. Viszont jön a tél. Meg a hideg. Ráadásul nálunk eléggé hideg szokott lenni télen. Épül a fészer, valami lindab lemeznek nevezett vékony fém panelekből. Nem lesz szigetelt, de lesz a motornak külön része. Vagyis az eső és a hó elleni védelem megoldva. De mit tegyek a hideg ellen? Érdemes, letakarni? Vagy jobban "becsomagolni" mondjuk vastagabb fóliába? Ér valamit? Nem nagyon szeretném, ha az időnként előforduló -20 kárt tenne benne. Most télen nem volt ilyen gondom, mélygarázsban állt, ott a leghidegebb szerintem +1-2 fok volt.
Köszönöm a választ!Az érdekes az hogy ha kézzel elforgatom a szelepet nyitott állapotáig aztán ráadom a gyújtást gond nélkül visszaforgatja zárt állapotba de aztán nem mozdul gázadásra sem.
rézpasztázást megpróbálhatod hogy szorul e, de lehet hogy terhelés nélkül szépen megy, terhelve meg megadja magát. Hibakód akkor tűnik el ha minden jó, törlésről nem tudok. Nekem spec a végén cserélni kellett.
Üdv mindenkinek!
Nemrég lettem egy 2005/ FZS1000 remélhetőleg boldog tulajdonosa.Egy Pan Europa után akartam valami könnyebbet azt is mondhatnám vissza a kezdetekhez ugyanis egy XJ 650 police-al kezdtem a "nagymotorozást".Kérdeznék is ha lehet :hibakódot hogy lehet törölni?vásárláskor a szokásos 7k exup hibakódot mutatta de a problémát orvosoltam,a kábelek simán mozognak az exup bekenve rézpasztával a szervomotor müködik.Minden segitségért előre is nagy köszi.Üdv János
Kicsit megkésve a válasszal, de ennek szerintem semmi értelme utcára, de még ha egyszer egyszer kimész pályanapozni akkor is túlzás. Ha csak pályázol a trópusokon 40 fokban akkor látom értelmét. Vagy ha sose mész 12 ezres fordulat alatt
A hidegoldali és a melegoldali egyaránt túlzás, és utcai átlag használatban egyrészt a hidegindításaidnál sem lesz annyira viszkózus, másrészt a melegoldalon sem fogod annyira felhevíteni tehát ott sem lesz olyan viszkózus mint amilyenre tervezték.
Gondolj bele,kocsit ha úgy adódik szívfájdalom nélkül kinn hagyod a parkolóban.
Ez se különb.
Szellőző,száraz,fedett hely legyen,akku ki és annyi.