Az még hagyján,fincsi váltó,haláli műszerfal,stabil kényelmes futómű,feszes vastag parnazasu ülés ami nem hátrafelé leírva és olyan hang hogy besza-behu.
És végre nem égeti le a szőrt a esztendők a két dob az ülés alatt.
Azért maradt kreten angol mérnöki találmány.
Csirkelab pont olyan mint a régiben,hogy otthonosan érezzék magAm.
Nekem pont múlthéten dőlt el! ( bukógomba megvédte szerencsére semmi karc) Nem mondom nem volt könnyű felállítani de azért sikerült egyedül. Amúgy semmi bajom az FZS1000-el jó motor! Amikor megy vele az ember már nem nehéz.
Szia!
FZ6 ról ültem át FZ1 re, de én sem csalódtam benne, jó választás volt. A hatótáv valóban nem az erőssége, ugyanis 200 km után nekem is felvillan a csóróság jelző, de amit addig kapok az kárpótol érte. Ha nagyon óvatosban használom, amit megjegyzek nekem nagyon nehéz megállni, akkor 6-6,5 fogyasztással el lehet motorozni vele. Ilyen, hogy szélvédelem arról nem tudok beszámolni, mivel nekem a kopasz verzió van és csak egy kis plexivel használom (130.ig tökéletes). Hibával még nem találkoztam, az enyém 2009 es gyártás, elvégre azokban minden gyerekbetegséget kijavítottak, de az ördög nem alszik . az FZS 1000 et nem ismerem, de így is azt mondom újabb konstrukció miatt válaszd az FZ1 et .
A karburátortól fázok egy kicsit. Volt már mind a két üzemanyag rendszerrel motorom és a szokványos sok állás utáni indítási nehézségek és a hol itt- hol ott taknyosodó tömítések okoztak némi kellemetlenséget, míg az injektorossal soha semmi gond nem volt, akár fél év után is pöcc-röff volt! Nagyon kellemes-kényelmes-élvezetes az FZS 1000, még a Busa után is kellemes meglepetés volt, csak a karburátor miatt vonakodok tőle. FZ1S-hez meg még nem volt sajnos szerncsém.
fz6n tulajok kellene egy kis szakmai segitség kuplunggal kapcsolatban.arrol lenne szó hogy kicsit csörög(nemtom máskép mondani)de ha behuzom a kuplungot elcsendesedik.mi a teendő ilyenkor?kuplung csere?és ha igen mennyibe kerül?2005 -ös a gép.
Tán erősebbnek mondják az fzs1000 et vagyis nyomatékosabbnak az fz1 az sportmotorosabb, én 600 ccm ről ültem fz1 re de sztem nagyon jó választás volt , fogyasztása nekem kicsit több mint a 600 nak volt de a nyomaték kárpotol.Nem bántam meg h ez lett.Kényelmes egyedül ami negatívum a hatótávja 18 liter a tank de 14 nél már villag a tartalék jelző kb 200 km es megállókat eredményez.(viszont jól esik megállni) Jól pakolható 3 dobozzal használom, utasom se panaszkodott rá.Sztem mindenhol egyenletesen tol,huz nekem bejött, tipushiba amit tudok váz hegesztés gyenge 2007 ig meg a generátor forgó része (mágnes leválik) kb ez a 2 legnagyobb, az egyiken tul vagyok.Sztem korszerűbb az injektor meg mondernebb is az fz1s de ez relatív.Ha kérdésed van szivesen segítek.
FZS1000 (2003) tapasztalatom igazából van mert már eltöltöttem az ismerős motorjának a nyergében több mint 1000 kilométert, csak még FZ1S nyergében nem ültem.
Sziasztok!
FZS1000 és FZ1S vételét fontolgatom és ehhez szeretném a Ti pro és kontra véleményeteket kérni! Melyiket javasoljátok jobban utas nélküli túrázáshoz és olykor a hegyekben élvezkedéshez? Típushibák ha vannak, megbízhatóság, tartósság, karburátor vs injektor, kényelem és ehhez hasonlókérdekelnének.
Bocs ha már lerágott csont, de most nincs időm napokig a fórumot vissza olvasni!
Köszönöm
Ismerem az érzés,vagyok olyan öreg,fehér kereklampas ezerkecsken tanultam vezetni meg kis zetoron,Volt platós barkasz,zsuk.Nem vagyodom utánuk,csak a sárga tolotetos warnyu után.
És végre nem égeti le a szőrt a esztendők a két dob az ülés alatt.
Azért maradt kreten angol mérnöki találmány.
Csirkelab pont olyan mint a régiben,hogy otthonosan érezzék magAm.
FZ6 ról ültem át FZ1 re, de én sem csalódtam benne, jó választás volt. A hatótáv valóban nem az erőssége, ugyanis 200 km után nekem is felvillan a csóróság jelző, de amit addig kapok az kárpótol érte. Ha nagyon óvatosban használom, amit megjegyzek nekem nagyon nehéz megállni, akkor 6-6,5 fogyasztással el lehet motorozni vele. Ilyen, hogy szélvédelem arról nem tudok beszámolni, mivel nekem a kopasz verzió van és csak egy kis plexivel használom (130.ig tökéletes). Hibával még nem találkoztam, az enyém 2009 es gyártás, elvégre azokban minden gyerekbetegséget kijavítottak, de az ördög nem alszik . az FZS 1000 et nem ismerem, de így is azt mondom újabb konstrukció miatt válaszd az FZ1 et .
FZS1000 és FZ1S vételét fontolgatom és ehhez szeretném a Ti pro és kontra véleményeteket kérni! Melyiket javasoljátok jobban utas nélküli túrázáshoz és olykor a hegyekben élvezkedéshez? Típushibák ha vannak, megbízhatóság, tartósság, karburátor vs injektor, kényelem és ehhez hasonlókérdekelnének.
Bocs ha már lerágott csont, de most nincs időm napokig a fórumot vissza olvasni!
Köszönöm