Egy kis műszaki jellegű problémám lenne, hátha valakinek már volt ilyen baja. Van egy 1998-as Yamaha FZS600, 68 ezer km.
Indítás után szivatóval 3-4 henger tökéletesen működik, 1-2 henger néha néha gyújt csak. 4-5 perc járás után se mindig áll be a 4 hengeres üzemmód sajnos. Hallani is lehet, illetve a fordulatszámon is látszik, mikor az 1-2 henger be be gyújt, a kipufogócsonk is épp csak melegecske, mikor a 3-4 már tűzforró.
Új Akkumulátor, új gyertyák, új légszürő, karbi 2x lett levéve, kitakarítva, összerakva. Szikra mind a 4 hengerben van. ( tavaly sajnos nagyon sokat állt a motor egyhelyben, üzemanyag ki lett cserélve, olaj szintén). Aztán ideig óráig mintha jó lett volna, de most megint ez a helyzet van, hogy 3-4 henger nem megy. Mire tippeltek? Mi lenne a megoldása a problémának?
Ha gyorsulasra gondolsz, akkor hajlok az egyetertesre veled. Csak ugy, mint a motoroknal (azokat is levittek mar 2.4 kore), az autoknal is kivancsi az ember arra, hogy mi lenne, ha meg egy picit jobban huzna. Ha viszont a kihasznalhatosagra, akkor nem. Ez a 455 loero mar overkill volt kozutra. Raadasul itt piszok sok rendor van, visszafele este, autopalyan elottem huztak le 3 autot. Korabban, akartam kesziteni videot a hangjarol, igy vartam egy egyenes szakaszra, visszavaltottam es koveret leptem a gazra. 70-es zonaban 170-nel jartunk, mikor elkezdtem fekezni es abban a szent pillanatban, ahogy a fekre leptem, felbukkant egy state trooper. Aldottam az eget, hogy nem huzott le minket, mert ez a sebessegtullepes itt 'reckless driving', amiert siman bent tarthatnak es megvadolhatnak veszelyeztetessel. Egy 455 loeros auto mar vonzza a bajt. Ezres motornak is az a halala, ha beragadsz valahol 90-nel es turelmetlen leszel.
Vezettem már pár autót (Trabitól és Ladától a Mustangon és Ferrarin át a BMW 850-ig), de kocsiban még sosem éreztem azt, hogy köszi, ennél nem kell több. Mondjuk lehet, hogy az új BMW M5 elég volna.
Mondjuk macskaalom van otthon dögivel. Speciel most a fészer mellé épül a macskakenel. A fészerben kapok egy 1,5x4 méteres sávot, a kenel pedig 5,5x5,5 méter. :-) (Kitellene két autónyi + egy motor hely).
Rég voltam itt. Érdekel valakit ez a bukógomba? https://www.kepesmotor.hu/buko...
Sajna a puig megváltoztatta a az előző genrációs fejhez képest a rögzitését, így választhatok, hogy vagy ez a gomba vagy a hasidom maradjon. A hasidom nyert :D
Igen, de szeptember elejen utazok haza. Sajnos keson tudtam meg, hogy a helyi autoberlo kibovult, es azt is, hogy a munkaadom jo renomeja miatt akar olyan autokat is ide tudnak hozni ehhez a branchez, amik amugy nem elerhetoek ezen a helyszinen. Mustang Convertible, Challenger HEMI meg Ford F250 6.7L Super Duty (emelt dog) volt az osszesitett kinalatukban, amik nagyon erdekeltek (emelt dog) volna.
Szia! Egyenes úton nem biztos, hogy egy 0-200-ig elverné a nagy Fazert. Azt hiszem ennek a 0-180 12s, sztem az Fz1 annyi idő alatt 200 fölé is beér. Persze ez már majdnem ugyanaz az eredmény... :)
Mindig is kivancsi voltam, milyen auto lehet az FZ1 ellenfele. Az, hogy pirosnal ilyen-olyan kisebb-nagyobb autok probalkoztak, nem vitt kozelebb ehhez. Volt szerencsem 500 km-es roadtripre elvinni egy Camaro SS '17-et: 6.2L, szivo V8, 455 HP, 620 NM, 0-100kmh: 4s. Fergeteges volt! Leirhatatlanul szenzacios erzes autoban hasonlo gyorsulast erezni, mint motoron. Akarhanyszor padlot nyomtam neki, levakarhatlan mosolygas lett urra rajtam. Alulrol tolt, felul gyenge(bb) volt.
A pontos adatokat nem tudom, de valahol itt van az a kategoria, ami minden szinten meg tudja fogni a Fazert.
A ZL1 valtozat kompresszoros, 650 loerot ad le relative alacsony fordulat mellett, ami mar inkabb GSXR-1000 kategoria. S1000RR-ek ellen meg inkabb V12 Lambokat, Ferrarikat kuldenek, amik erosek, konnyebbek es kivalo aerodinamikaval rendelkeznek.
Meg tudnam szokni az amerikai izomautos morgast reggelente. :)
Köszi mindenkinek a tanácsokat.
Ennek van értelme, ha mondjuk a garázson belül letakarom ponyvával a motor? (Nem pormentes a helye.) http://csajokamotoron.hu/motor...
Halihó, hétvégén raktam fel szerelő segítségével FZ6-ra zsír új Givi bukócsövet. Ma volt az első "nagyobb" út, 90-100-s tempóval mióta fent a cső, 80 felett érzem hogy rezonál a motor, előtte nem volt ilyen vagy ha volt is jóval gyengébb. Tapasztalt már vki ilyet?
Egy kis műszaki jellegű problémám lenne, hátha valakinek már volt ilyen baja. Van egy 1998-as Yamaha FZS600, 68 ezer km.
Indítás után szivatóval 3-4 henger tökéletesen működik, 1-2 henger néha néha gyújt csak. 4-5 perc járás után se mindig áll be a 4 hengeres üzemmód sajnos. Hallani is lehet, illetve a fordulatszámon is látszik, mikor az 1-2 henger be be gyújt, a kipufogócsonk is épp csak melegecske, mikor a 3-4 már tűzforró.
Új Akkumulátor, új gyertyák, új légszürő, karbi 2x lett levéve, kitakarítva, összerakva. Szikra mind a 4 hengerben van. ( tavaly sajnos nagyon sokat állt a motor egyhelyben, üzemanyag ki lett cserélve, olaj szintén). Aztán ideig óráig mintha jó lett volna, de most megint ez a helyzet van, hogy 3-4 henger nem megy. Mire tippeltek? Mi lenne a megoldása a problémának?
Köszönöm előre is!