Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az egész érdekes volt! érdemes elmenni, kb -30 évet utazol vissza a múltba, zsigulik, ladák, zil, gaz, lovaskocsik....
így most kicsit jobban becsülöm a kicsi fizetésem és az életem :)
Valami érdekesség a turista látványon kívül?
Szerpentinek stb?
engem érdekelne.
Sziasztok! Eladó lett FZ6-os motorom gyári állapotú bukógombái. Ha valakit èrdekel priviben megbeszéljük.
Vereckei hágó, Tisza összefolyása, Európa közepe, utána gó Erdély....
Annyi biztos általános iskolai tanulmanyaimbol hogy valami ruszki helyen.
Találd ki
Amúgy merre voltál?
Ez valami úgy. Harmincdekas aceldarab.Nem könnyű.
A wartin meg két alukorong.Kb egy szazforint súllyal.
amúgy a többi motorgyártóhoz képest a fz6, fzs1000 kormánysúlya kimondottan nehéz... ezt lehet megérezted volna.
Sziasztok! VENNÉK!

Keresek saját részre motort, Hayabusa után egy jobb túrázót, vagy az alábbiakat. 2000 utáni érdekel, 500-999 között.
Yamaha Fazer, R1,
Suzuki S Bandit, Gsxr 1000, Hayabusa
Esetleg hasonló sor négyesek, más gyártóktól.
Interneten én is tudok keresni, ár alattit keresek.
06209194144
Fasza hogy elhagytam a cbr súlyát,és nem éreztem a különbséget amikor még benne volt sem.
Már a nevében benne van a válasz ,,kormányvégsúly".
A kormányvégsúly elsődleges funkciója a kormány rezgés és szitálás csillapítása. A forgástengelytől relatíve nagy távolságra elhelyezett súlyok tehetetlensége nagy, elég nagy ellenerőt tudnak kifejteni a kormány hirtelen mozgásával szemben. A hagyományos kormány lengéscsillapító hatását utánozzák egyszerűbben, olcsóbban, de azért kevésbé hatékonyan.
Ha elveszik vagy kisebbre cseréled, akkor nyilvánvaló, hogy a kormányzás érzékenyebb lesz, jobban rezeghet és akár erősödő, kis csillapítású rezgésbe, szitálásba is kezdhet. Ez akár együtt járhat zajjal is, de nem jellemző.
Sziasztok!

A véleményetekre lennék kíváncsi az alábbi témában.

Teljese kezdő vagyok. Egy FZ6 S2-es motorom van. Vettem új Rizoma (aluminium) kormányvégeket, melyek szinte súytalanok a gyáriakhoz képest. Amit eddig olvastam ebben a témában aszerint a nehezebb gyári kormányvégsúlyok kvázi úgy működnek, mint a kormánylengéscsillapító. A nemkívánatos rezgéseket is kioltják, alacsonyabb sebességnél nehezebben fordul, de nagyobb tempónál stabilabb a motor. Tegnap kicseréltem a kormányvégeket. Valóban sokkal fordulékonyabb lett a motor városi sebességnél, de autópályan az autók utáni szélörvény sokkal jobban mozgatja a motort.

Van valakinek tapasztalata a témában?

Köszi
Egyik mellett sem lehet a plexi mögé befeküdni.Szerintem.Szerensére én az a fajta vagyok akit nem zavar a szél,sőt szeretem.
200felett igen ritkán megyek de 140-150 az jó hosszú távon sem gond 180-200 meg rövid távaon mondjuk előzésnél.Fontos a passzentos ruha,lehetőleg bőr nakeden.

Na kitérő bezár tanktáska.
Ezek a táskák inkább sportosabb lapos nagy felületűek.A lényeg hogy tudj mozogni a használatukkor mert idegesítő ha csak egy pózba kényszerít és veszélyes is.Nem tudsz jól rweagálni hirtelen helyzetekre.
Ezért sem szoktam teletömni 21 literre.
14-el is belefér egy pulóver,1 kg erdélyi füstöltsajt,4-5 szendo és 1,5 literes palack víz,pénztárca,telefon,powerbank,mindenféle vicik-vacak.
Lockos és a mágnesens.A lockos nem fekszik fel a tankra,van közte pár centi.
Üdv! F.FABBRI próba megvolt. Érezhetően jobb a szélvédelem, de azért elmarad a sportmotorokétól. Az ára viszont elég borsos, 28e+posta és 1,5 hónap volt mire megjött...
Hmm. Tankolni sűrűbben tervezek mint megfeküdni :D Nyilván hogy én a lock-os verzió mellett állapodok meg. Ami a térfogatot illeti: a 21 literes mellett mennyire tudsz bebújni a kis plexi mögé? Nekem 130 felett zavaró a menetszél, amit azzal orvosolok hogy bár annyira lebújok hogy a testemre ne, csak a sisakra jusson a szélből. Ez kivitelezhető a 21-essel? És a 14-essel?

És hogy ne csak a levegőbe beszéljek, ilyen plexire gondolok:
Enyémbe 10e km volt mikor eladtam, szerintem még elmegy ugyanennyit.
Gyári betétet kb 35 ezernél cseréltem!Az is lett az utódja, most voltunk a stelvion és egyéb finom hágókon, felcuccolva utassal se volt gond a fékezéssel!
Nissint említették még, de nulla tapasztalat. Körülbelül mennyit lehet elmenni ezekkel a betétekkel(Brembo 07YA23SA) ? -nyilván sok múlik a vezetési stíluson, ki mennyire gyilkolja a fékeket. Idén 8 ezer km van általam beletéve a motorban, mikor megvettem viszonylag jó állapotúnak mondtam a betéteket, most már a végét rúgja, reális 8-10-12 ezres futás egy betéttel? vagy jócskán többet tudnak?
Nekem ilyen volt és tökéletesen bevált. Phase-R_Onet ebcjeitől jobban fog, mindkettőnk megállapítása ez volt.
Üdv.

Fékbetét csere előtt állok, FZ1 en ki mit használ, kinek mi vált be? Sokat megyek 2 személlyel, ha egyedül megyek akkor kicsit agresszívebb stílusra váltok, rövid féktávok, intenzív fékezések. Ezért gondoltam erre a típusra: https://motoralkatresz.eu/termekek/Brembo/07YA23SA_fekbetet/nagykep/
Vélemény?
Quick lock Evo sport-ot használok mindkét féle kivitelben.
14-21 literes,ennel nagyobb már a komfort rovására megy.
Mindkét táska típusnak van elonye-hatranyaa magnesesnek a karcok.
Viszont a jó minőségű (nem lidl-s) tart míg el nem jön a világvége.Maceras a tankolás ha ki van kötve a nyakhoz.
A lockos legnagyobb hibája hogy nem minden tank formához és testalkathoz jó minden táska típusa,szóval választáshoz motorral kell menni.
És pofaraeseskor kakukk a tankgyuruhoz csavarozott elem.Ami szívás ha haza akarsz jutni.Mert csak ez fogja.
Üdv.
fz6n re keresek hátsó doboztartót dobozzal....valamint kicsit sportosabb kipufogót a gyárinál.
Nekem http://homasita.hu/product/10758 ilyen van ebbe az a jó hogy vizálló de a fólia miatt napos időben nehezebben látható, kormányra fel tudod tenni és full fém szóval nem törik el!Esetleg a Ram mount ot javaslom még vagy annak az olcsobb változatát az X grip et.Ebayen van is amiben van USB töltő egység is.Tanktáska a mágneses fogja mint szar a gatyát, de én a karcok miatt lecseréltem a tank lockos ra.Jóval drágább mint a mágneses verziója és nincs is olyan nagy méretű belőle.