Ez a cucc minden anyaggal kb 25 rugó,ennyit megér,kb fél nap összehozni,lehegeszteni ha csak ezzel dolgozom.Amugy lopott felorakkal naponta is megvan másfél hét alatt.Szoval nem tétel.
A videó alapján kiagyalni a méreteket picit munkasabb.
De ezután bármikor kell csak irányuló és vasárnap este is meg lehet csinálni a gumizast.
Más inkább csomagtartó szám dönti magába a sort még a cigit.En inkább ezzel szarakodok.
Ismerős! Nekem is lebaszták a felnimről a festéket. Kiszereléskor- beszereléskor feszegeti a fékbetéteket csavarhúzóval,,,a peremein meg törik le a fékbetét anyaga... a hátsó tengely anyát egy félméteres rúddal húzta le úgy hogy új tengelyt anyát kellett vegyek mert tökre ment. Halvány lila gőzük nincs ki és beszerelésről....
Na mondom, ide se hozom többször.
Csináltam hátsó emelőt, vettem első emelőt. Én kiszerelem beszerelem a felniket. Én szerelem be és ki, nekem ne nyúljon hozzá senki csak én.
Találtam egy olyan gumist akihez úgy vittem hogy láttam előtte ahogyan havernak cseréltek gumit. Láttam azt hogy odafigyelnek.
Mikor odavittem mondtam mik voltak az előző gumisokkal a problémám.
A felni befogó pofák alá rongyokat tettek ne basszák szét a felnimet. stb. Meggumiztatom aztán rakom a kocsiba, otthon már én ügyeskedem be. Eddig így áll a dolog. De sok mindenben szeretem ha inkább én csinálom mert az alapos és nem siettek, nem barmolok. Ami már nekem sok azt motorszerelőre bízom.
Első hogy meg e tudom csinálni.Nana hogy meg.
Második hogy a gumisoktol a frász kerülget mikor basztattak a tárcsat a vádakkal.
Harmadik hogy trehanyak lettek,lebasztak a festést mert nem raktak fel vedot,nem sokan vállalnak motort.
Negyedik hogy kb 10-15 gumizas után ingyen van,5 már most bejött.
Öt ha végre eljutok a CBR palyasitasaig több gumizas lesz.
Hat bugyburugy.
Értem én má! De a faszom se szarozik ezzel e. Pedig hidd el nem olyan ember vagyok aki nem csinázz meg olyat ami nekem jó. Főleg ha motoros cuccli. Hátsó emelőt én csinázttam. de szombaton inkább elviszem gumis embőrhöz aztán dzsá valamerre motorozni.
A felni a négy fehér danamid kockán fekszik fel,a függőleges tengely egy rúd,arra felhúzod a kerekcsapagyat.Igy lesz egy fix kereked ami nem mozdul el max pár milit.A csapágy 20mm a tengely 18mm.a tengelyre megy a fej.kor központosított a felnövekvő csak a radiuszt passzitod ki-be míg a fekete fej felfekszik a felni külső peremén,ezután szerelő vassal be tudsz nyúlni a leturt gumi alá és felemelése a fej megfelelő részére.Korbeforgstod a hajtoszarral és leugrott.fontos a szappan.
Simán felújították tavaly a 3-as mellettünk lévő szakaszát,a matraban is ujraaszfaltoztak egy szakaszt,ha kerhetnem jarj ki egy fogarasi felújítást mer az szar.
És megyek Ausztriába punktum.
Elmondanám elkezdődött egy fellendülés Romániába ami ide haza csak álmainkban fog teljesülni.
Utakat újítanak fel és olyan aszfaltot húznak le amiből nincs kisajnálva az anyag. Ha le megyünk keringőzni falvakra persze találkozunk szűk és kátyus, szar utakkal. No de adok én még 5 évet és jobb utak lesznek ott mint jobban teljesítő kis hazánkban!
Ahogy írtad ott javítják, nem úgy mint idehaza.....
Mi a határ mellett lakunk (már csak hétvégente) de szívesebben kijárunk Románba szerpentinezni mint a Zemplénbe.... lillafüredi szakasz kezd katasztrófa lenni. Ha meg nagyon igényes az ember tényleg, ahogy írják Austria.
Nem kell ahhoz túraenduro.
Én egy XJ 600-al olyan kényelmesen jártam be az egészet 3 éve hogy csak na
A legtöbb út sokkal jobb volt mint a haza felhozatal.
Gyönyörű táj, végtelen olcsóság és rengeteg élmény
A videó alapján kiagyalni a méreteket picit munkasabb.
De ezután bármikor kell csak irányuló és vasárnap este is meg lehet csinálni a gumizast.
Más inkább csomagtartó szám dönti magába a sort még a cigit.En inkább ezzel szarakodok.