Helló!Idén vettem Yamaha kereskedésbe (Kalmár) és nem sokkal volt drágább mint a brembo és azt olvastam hogy a gyéri a legjobb bele.35 volt a szett azt hiszem.
jah azt a tesztet én is láttam és leesett az állam, nem tudom, nem értem...
többször mentem vele, számomra nagyon tetszik, a tracer és a sima között nagy különbség van!
Mindenki áradozik róla és közben meg alpenmastertol a sima motorrevus középkategóriás neked hasonlított minden a negyedik.
Ki érti ezt.
A tracer nem volt olyan huuuuu.
Köszi szépen a gyors választ! Azt hiszem minden kérdésre választ kaptam! Még annyit kérdeznék hogy melyik évjáratú a tiéd? Írták hogy 2007 ig valami vacakolni szokott az ABS sel.....
És mi lesz helyette?
Igazából amikor "új" használt motort veszek, mindig kell egy kis idő míg átállok rá, megszokom, de ennél a motornál ez elég gyorsan sikerült. Teljesítményben jóval gyengébb a fzs1000 hez, igazából sík terepen majdnem azt mondanám, hogy unalmas, gyenge. Komolyabban terepezni gyorsan rájöttem, hogy nem érdemes vele. Ennyi negatívumot tudok mondani,az összes többi pozitív.... A legjobban megtervezett túramotornak tartom. Nagyon sok praktikus kialakítás, megoldás van rajta. meg hát az ínyencségek, elektromos futómű, guminyomás mérő, abs, kipörgésgátló,markolatfűtés, csillapítás változtatható,hőmérő, állítható ülés magasság stb.... nagyon jol könnyen kanyarodik, alacsonyan van a súlypontja és szinte az alpokbna bárkivel felveszi a versenyt, sík terepen panaszkodtam az erejére, de kanyargós,hegyi úton, mégis bőven elegendő, igazából itt jön ki az ereje, nyomatékossága a motornak,nagyon lehet élvezni.... Szóval én nem voltam régen nagy bmw van, most se vagyok az, köv. motorom sem bmw lesz,de ezt egy jó túramotornak tartom. Majd valamikor később lesz egy ugyan ilyen, csak az újabb vizes GS em, nah ez már erőben is ott van a szeren.... Röviden ennyi.
Amúgy aki elvitte a narancsot pont egy mt09 után volt,neki se jött be.
többször mentem vele, számomra nagyon tetszik, a tracer és a sima között nagy különbség van!
Angol szakkörös vagyok.
Viszont az új duke 790 finom lehet mókázni!
Ki érti ezt.
A tracer nem volt olyan huuuuu.
És mi lesz helyette?
Igazából amikor "új" használt motort veszek, mindig kell egy kis idő míg átállok rá, megszokom, de ennél a motornál ez elég gyorsan sikerült. Teljesítményben jóval gyengébb a fzs1000 hez, igazából sík terepen majdnem azt mondanám, hogy unalmas, gyenge. Komolyabban terepezni gyorsan rájöttem, hogy nem érdemes vele. Ennyi negatívumot tudok mondani,az összes többi pozitív.... A legjobban megtervezett túramotornak tartom. Nagyon sok praktikus kialakítás, megoldás van rajta. meg hát az ínyencségek, elektromos futómű, guminyomás mérő, abs, kipörgésgátló,markolatfűtés, csillapítás változtatható,hőmérő, állítható ülés magasság stb.... nagyon jol könnyen kanyarodik, alacsonyan van a súlypontja és szinte az alpokbna bárkivel felveszi a versenyt, sík terepen panaszkodtam az erejére, de kanyargós,hegyi úton, mégis bőven elegendő, igazából itt jön ki az ereje, nyomatékossága a motornak,nagyon lehet élvezni.... Szóval én nem voltam régen nagy bmw van, most se vagyok az, köv. motorom sem bmw lesz,de ezt egy jó túramotornak tartom. Majd valamikor később lesz egy ugyan ilyen, csak az újabb vizes GS em, nah ez már erőben is ott van a szeren.... Röviden ennyi.