Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!Idén vettem Yamaha kereskedésbe (Kalmár) és nem sokkal volt drágább mint a brembo és azt olvastam hogy a gyéri a legjobb bele.35 volt a szett azt hiszem.
Ha tudod vidd el eko hoz átnézetni, azok még kicsit nyűgösebbek tudnak lenni.
Simát próbáltam, nem a mostani ráncfelvarottat... Még a legelső verziót abból valami limitált széria volt markolat védő stb...
Ezzel én is így vagyok.
ízlések és pofonok, én úgy vagyok vele, hogy amit akarok venni, az nekem jöjjön be, ez a lényeg:D
Hmmm,nem lesz yamaham már.
Amúgy aki elvitte a narancsot pont egy mt09 után volt,neki se jött be.
ktm ben is gondolkoztam, de akkor smc690r.
jah azt a tesztet én is láttam és leesett az állam, nem tudom, nem értem...
többször mentem vele, számomra nagyon tetszik, a tracer és a sima között nagy különbség van!
Nem utazom új ktm-ben.
Angol szakkörös vagyok.
tracert vagy a simát próbáltadM
Én is próbáltam az mt 09 semmi extrát nem tudott amit az fzs_1000_fazer....
Viszont az új duke 790 finom lehet mókázni!
Mindenki áradozik róla és közben meg alpenmastertol a sima motorrevus középkategóriás neked hasonlított minden a negyedik.
Ki érti ezt.
A tracer nem volt olyan huuuuu.
Szóval inkább hajlassz egy mókásabb gép felé
passz, annyira nem jártam utána....
Azok valamiért az összes összehasonlíoban az utolsók.
x5 nem jön be, de a subaru nem rossz 2,5 benzines turbos motor
hogy mi lesz helyette majd a jövő hozza, mt09 re fáj a fogam, de az is lehet hogy veszek egy pályamotort, meg még a bömösnek is mennie kell....
Enyém a DOHC s, 2010-2012. ezek a legkiforrottabb légolajosak, meg erősebbek is az elődjétől...
Köszi szépen a gyors választ! Azt hiszem minden kérdésre választ kaptam! Még annyit kérdeznék hogy melyik évjáratú a tiéd? Írták hogy 2007 ig valami vacakolni szokott az ABS sel.....
És mi lesz helyette?
Szóval a motorok x 5 ose.
Hali!

Igazából amikor "új" használt motort veszek, mindig kell egy kis idő míg átállok rá, megszokom, de ennél a motornál ez elég gyorsan sikerült. Teljesítményben jóval gyengébb a fzs1000 hez, igazából sík terepen majdnem azt mondanám, hogy unalmas, gyenge. Komolyabban terepezni gyorsan rájöttem, hogy nem érdemes vele. Ennyi negatívumot tudok mondani,az összes többi pozitív.... A legjobban megtervezett túramotornak tartom. Nagyon sok praktikus kialakítás, megoldás van rajta. meg hát az ínyencségek, elektromos futómű, guminyomás mérő, abs, kipörgésgátló,markolatfűtés, csillapítás változtatható,hőmérő, állítható ülés magasság stb.... nagyon jol könnyen kanyarodik, alacsonyan van a súlypontja és szinte az alpokbna bárkivel felveszi a versenyt, sík terepen panaszkodtam az erejére, de kanyargós,hegyi úton, mégis bőven elegendő, igazából itt jön ki az ereje, nyomatékossága a motornak,nagyon lehet élvezni.... Szóval én nem voltam régen nagy bmw van, most se vagyok az, köv. motorom sem bmw lesz,de ezt egy jó túramotornak tartom. Majd valamikor később lesz egy ugyan ilyen, csak az újabb vizes GS em, nah ez már erőben is ott van a szeren.... Röviden ennyi.
Nincs véletlenül valakinek eladó FZ1 RN16-hoz hátsó ülése?
Szia! Mesélj már kicsit a bmw ről hogy jött be Fazer után?
Az nem vészes.
a másik az elég kétséges hogy mi volt pontosan,de talán főtengely jeladó, meg egy aksit kellett cserélni,