Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bowdenen is tud állítani a légszűrő alatt.
Utálom a telefont.Rinis.
Sehonnan.Gyári láncszettet utólag is lehet rá venni.
Ricnivel,oda dugod a ricnivel tengelyen ahova akarod,és máris állították rajta.
A gyári kar fele ilyen hosszú és 1 lyuk van rajta nem állítható.
Azt honnan tudom, hogy gyári a láncszett? Én örülnék a legjobban, ha valós lenne a km :)
Sziasztok,
maradt egy ilyenem az FZ8-ról, előtte meg FZ1-en használtam, pont jó a hátsó ülésre, és a formája is megegyező

https://auto.jofogas.hu/pest/Givi_XS313_20_literes_hatsoules_taska_elado_68262309.htm
Egen,ricnis a tengely.
Gyári az rá van hegesztve?
Ez egy átalakított kuplungkar.
Kuplungnal asszem alul a kart kéne egy ricnivel arrébb rakni.
Mintha SLaci is ezt csinálta volna.
Ah, bocs, most látom hogy S2. Azon már tisztességes fékek vannak elöl. Akkor nem szóltam
Jah főnök itt voltal?
én mondjuk pont a fékeit és a futóművét utálom leginkább, és emiatt a két dolog miatt gondolkozok 1-2 éven belül egy motorcserén. Tuningolgatni meg nem akarom.

Ha gyári a lánc és mostanában lesz cserés akkor azonban reálisnak tűnik a 39 ezer (vagy láncélettartamnyit tekertek rajta ) mert kb használattól függően ilyen 35-45-ökről hallottam eddig.

Igen, kb én is annyit húzok rajta. Ez azért jó, mert amikor nyelezem neki akkor nem kell tökig húzni a kuplungkart egy felváltáshoz, elég csak egy picit meghúzni és már rakom is fel. Folyamatosabban és gyorsabban lehet így váltani.
Elvileg ezrest akartam, és Yamahát. Vagy FZS-t, vagy FZ1-et. FZ1 ami jó állapotú volt, az legalább 1,3 milla, vagy több. A spontán vázrepedés miatt meg a kedvem is elment tőle. A régi fazer meg ami jó állapotú volt az simán 1 milla, és mondjuk 2003-as. Kilőttem, nem akartam ennyire öreg mocit.
Az FZ6 S2 mindig is tetszett, megbékéltem vele, hogy most nem váltok nagyobbra. Ez meg egész olcsó volt a többi S2-höz képest. Ennyi.
A lánc szerintem lassan cserés lesz. Ezt a szezont még kihúznám vele, meglátjuk. Nem tartom valószínűnek, hogy gyári lenne a lánc, a horneten is csak 25000-et bírt ki. A kuplung kint fogást úgy értem, hogy elég csak fél centit húznom, már oldj. Nyilván a tekerentyűvel tudom állítani a kar lötyögését 1-1,5 centire. De amint húzom már old. Azt mondták, hogy amig nem csúszik ne foglalkozzak vele.
Ez a hirtelen rántás nem tetszik, párszor a frászt hozta rám a kanyarokban.
A moci egyébként tetszik, futóműve, fékek tök jók, kényelmes, stb. A hornet ehhez képest olyan volt mint egy kismotor.

Kellene Pécsen egy szerviz, a Red Baron-hoz ne vinném be, 50 ezer egy köszönés.
Amugy miert külföldről vettel? Annyi fz6 hirdetés van itthon ment egen a csillag....
Szia! Amiket irtál a motorról ezek nem hibák hanem tulajdonságok ezek ilyenek attól még jó kis motorok meg kell szokni. A családban van kettő plusz még az ismerősök szóval ezek a gondok megvannak még van más is, csak nem foglalkoznak vele mert igy szokták meg.
Veszel egy biztositekkal ellatott szivargyujto toltot amit durektben az akksira kotsz. Meg veszel bevasarlo kozpontos szirgyujto hisszabito kabelt. Ezt el vagod, az egyik vegere a toltot rakid s masikat meg beledugod az ajzatba.
Sziasztok!

Tudnátok ajánlani vmi olyan szivargyújtós csatlakozót amin keresztül tudnám tölteni az akksit?
Elég macerás az Fz6S-en mindig szerelgetni!
Esetleg linkel ?

Köszi.
Én tettem a motorba egy BoosterPlug nevű kütyüt azóta alacsony fordulaton nincs rángatás a gázreakció sokkal simább,nem dadog a kipufogó egyenletes fordulatnál,simább alapjárat,akár 2000-es fordulaton is betudok kanyarodni és gázadásnál sem rángat a motor valamint erősebb gyorsulás érezhető alacsonyabb fordulatról.
Én bontóban nézném.
Sziasztok!

Tudtok abban segíteni, hogy milyen oldalon nézzek alkatrészeket 2004-es FZ6N-hez?
Jelenleg 3 dolog ára érdekel igazán:
-kormányvégsúly (1 pár)
-kormány
-hátsó sárvédő

Köszi!
szia, bár nem vagyok nagy szakértő, de az én tapasztalataim szerint:
- ha pl kanyarban nagyobb fordulaton gázt adsz nekem is ránt egyet. Nem tudom hogy ez hiba-e vagy feature, de a neten olvasgatva más tulajoknál is ez van, szóval gondolom ez ilyen. Ezért szoktam inkább harmadikban venni a kanyarokat szerpentinen, ott már nem igazán érzem. Kettesben meg nagyon finoman kell ráadni a gázt, ami nem mindig megy gyorsan és simán egyszerre.
- a kuplung nekem is kint fog, de direkt van oda állítva, hogy gyorsabban lehessen pakolgatni a fokozatokat. Én valós 24 ezerrel vettem és akkor is ott fogott ahol most. Én nem értek hozzá, de laikusként meglepődnék ha 39-40 ezernél kuplungot kéne cserélni.

Illetve 40 ezernél nem csak gyertyákat kell cserélni, hanem illik alaposan átvizsgáltatni a motort hegyiről tövire, és szelephézagot ellenőriztetni. Nekem eddigre a gyári lánc is elkezdett picit rozsdálni illetve nyúlni, úgyhogy az is cserélve lett a 40 ezres nagyszervíz alkalmával, még év elején. Neked milyen állapotban van a lánc?