- Régebben kérdeztem tőletek meg számos más fórumon is, hogy a titániumot mivel lehet takarítani. Mindig foltos maradt, vagy le sem hozta a piszkot az adott szer, és a legpuhább rongytól is képes volt karcolódni. A választ tavaly évvégén az Akrapovic honlapján (kézenfekvő?) találtam meg: WD40! Kiválóan alkalmas a feladatra, tényleg csodaszer és a ragszalag mellett a férfi másik legjobb barátja.
- Azt is meséltem, hogy egy szegedi dekorosnál csináltattam Akrapovic matricákat, miután a gyári ragasztása elengedett. Neten akkor 2500,-Ft volt darabja egy népszerű matricásnál, nekem helyben megcsináltak 3 darabot 1.000,-Ft-ért. Volt kérdés, hogy vajon meddig bírja: most, bő másfél év után kellett cseréljem az elsőt, mert a sarka kezdett felengedni. Szóval a "speciális, egyedi hőálló matrica" helyett vannak egyéb, alternatív megoldások is, ha valaki a pénztárcjának barátja.
Szia! Valószinű,hogy a 31000-ezrest venném, ha odafigyeltek rá ennyi km alatt sok gondja nem lehet. Nekem 34000 van benne a láncon kétszer lett feszitve még sokat elmegy. Szerintem is a 40000-res szerviz bőven kijön 100000-ből. Az olaj a lényeg évente, mert 10000-nél többet úgysem mész egy szezonban.
Ha tényleg csak a futásteljesítmény a különbség, lazán a 31 ezreset venném. Használattól függően általában 35-40e között szoktak láncszettet, fékbetétet cserélni, meg 40e-nél aktuális egy nagyszerviz, de 100e-ből kijön minden. Szóval ezt sem rögtön vásárlás után kell kicsengetni, csak észben kell tartani.
Bármikor lehet a km-t állítani,állapotot nézz,akár szervízzel is.Nagyon sok az a 350e ft különbség,ha a 31e-res jó állapotú azt venném ugyanabból az évjáratból.KB 3 szezon kijön a különbözetből.
Motor vásárlás előtt állok kezdőként, a választott egy Yamaha FZ6-N 2007 körüli évjárat. Szeretném megkérdezni tőletek, hogy az adott helyzetben melyik döntés a reálisabb:
Két kiszemelt motor közül (állapotra,Gy.év: 2007/7) , az egyik 31.000 Km futott 850.000.- , a másik 11.000km 1.200.000.-. A kettő közötti futásteljesítmény reálisan tükrözi a kettő közötti árkülönbözet? Esetleg a többet futott kitornázza magát javítások/karbantartások terén hasonló árra mint a kevesebbet futott? Valamint ezeknek a motoroknak mennyi a reális élettartama?
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Jópofa vagy krisztiánfz6, de mondjuk nem nagyon értem 19 évesen, hogyan vezethetsz Fz6-ot, a tagságod éve is elvan hasalva egy kicsit. Az én adataim sajnos valósak. Üdv: moci01
Szerintem nyugodtan megrendelheted, én ebayről rendeltem Kínából. 5-6 ezer között volt a 4 darab, E jelzés is van benne. Egyébként ugyanilyeneket árulnak magyar webshopokban is csak többször ennyiért. Egy probléma van vele, hogy túl gyorsan villog az eredetihez képest, de szerintem azért nem lépi túl a szabályos 60-120 percenkénti villogást. Ilyen problémája volt már valakinek? Sikerült megoldani valahogy?
Kedves Kinga! Örülök, hogy sikerült megtalálni a megfelelő mocit. Kivánok sok balesetmentes kilómétert, szép nyarat olcsó benzint. Ha esetleg szerelő kell LAKAMOTÓ Tapolca 1990 óta ismerem még nem csalódtam benne. Imre
Sziasztok. Egy kis segitség kellene. Hátsó farokidomot keresek fz1 2006 os hoz. Hol találok jo bontot.Sajnos nekem levan törve a bal oldali kapaszkodó. Ha esetleg valakinek van olyan sérült aminek a bal oldala ép az is érdekelne. Van egy kis zörely ami a szelepdekni alol jön amikor terhelem a motort esetleg tudnátok segiteni ezekben?
Sziasztok!
FZ6-N vásárlása előtt állok. 2004-es évjáratúakat nézek. Mire érdemes odafigyelnem? Van tipikus hibája ennek a típusnak?
Válaszokat előre is köszönöm és remélem hamarosan tagja leszek az FZ rajongóknak. :)
Köszönöm, ez tényleg hasznos!
Annyi csak a gond, hogy FZS 600-at nem dob fel a 2003-as modellek között. "FZS 1000 / FZ1" kategóriát igen. Szemre ugyanolyan kék (Yamaha FZS1000 FZ1 – Deep Purplish Blue Metallic C (DPBMC) – 0564) volt mindkettő, egy próbát megér. Legfeljebb ha nagyon más az árnyalat, akkor eladom annak, akinek kell.
- Régebben kérdeztem tőletek meg számos más fórumon is, hogy a titániumot mivel lehet takarítani. Mindig foltos maradt, vagy le sem hozta a piszkot az adott szer, és a legpuhább rongytól is képes volt karcolódni. A választ tavaly évvégén az Akrapovic honlapján (kézenfekvő?) találtam meg: WD40! Kiválóan alkalmas a feladatra, tényleg csodaszer és a ragszalag mellett a férfi másik legjobb barátja.
- Azt is meséltem, hogy egy szegedi dekorosnál csináltattam Akrapovic matricákat, miután a gyári ragasztása elengedett. Neten akkor 2500,-Ft volt darabja egy népszerű matricásnál, nekem helyben megcsináltak 3 darabot 1.000,-Ft-ért. Volt kérdés, hogy vajon meddig bírja: most, bő másfél év után kellett cseréljem az elsőt, mert a sarka kezdett felengedni. Szóval a "speciális, egyedi hőálló matrica" helyett vannak egyéb, alternatív megoldások is, ha valaki a pénztárcjának barátja.
Motor vásárlás előtt állok kezdőként, a választott egy Yamaha FZ6-N 2007 körüli évjárat. Szeretném megkérdezni tőletek, hogy az adott helyzetben melyik döntés a reálisabb:
Két kiszemelt motor közül (állapotra,Gy.év: 2007/7) , az egyik 31.000 Km futott 850.000.- , a másik 11.000km 1.200.000.-. A kettő közötti futásteljesítmény reálisan tükrözi a kettő közötti árkülönbözet? Esetleg a többet futott kitornázza magát javítások/karbantartások terén hasonló árra mint a kevesebbet futott? Valamint ezeknek a motoroknak mennyi a reális élettartama?
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Szerintem nyugodtan megrendelheted, én ebayről rendeltem Kínából. 5-6 ezer között volt a 4 darab, E jelzés is van benne. Egyébként ugyanilyeneket árulnak magyar webshopokban is csak többször ennyiért. Egy probléma van vele, hogy túl gyorsan villog az eredetihez képest, de szerintem azért nem lépi túl a szabályos 60-120 percenkénti villogást. Ilyen problémája volt már valakinek? Sikerült megoldani valahogy?
Nekem kellett hozzá egy átalakító is, az ilyen: http://www.ebay.com/itm/New-Tu...
Csatlakoztam a csapathoz.
Szeretnék fokozat kijelzőt a mocira.
Van rajta csatlakozó hozzá?
Sajnos rossz hírem van.
Eladtam az összes sablont!
FZ6-N vásárlása előtt állok. 2004-es évjáratúakat nézek. Mire érdemes odafigyelnem? Van tipikus hibája ennek a típusnak?
Válaszokat előre is köszönöm és remélem hamarosan tagja leszek az FZ rajongóknak. :)
Annyi csak a gond, hogy FZS 600-at nem dob fel a 2003-as modellek között. "FZS 1000 / FZ1" kategóriát igen. Szemre ugyanolyan kék (Yamaha FZS1000 FZ1 – Deep Purplish Blue Metallic C (DPBMC) – 0564) volt mindkettő, egy próbát megér. Legfeljebb ha nagyon más az árnyalat, akkor eladom annak, akinek kell.