Szerinted a Yamaha nem szalad bele a kajli gyertyákba?
Találkoztam sajnos olyan szerelővel (autónál), hogy hordta be a szervizbe a fals cuccaikat, és építették be a az ilyen bizalmat szavazó "jóhiszemű" tulajdonosnak, mint amilyen te vagy.
És ezt ne vedd sértésnek mert ez akár velem is előfordulhatna, ha ilyen helyekre hordanám!
Értem,de had kérdezzem meg mi a célod a szervízköny"életbentartással" az ilyen korú gépeknél senki nem hiszi el,hogy valós ha eladásra kerül,s ezáltal többet sem ér. Nekem nincs vezetve a szervízkönyve de én jobban bízok a szerelőben akihez viszem. Pest környékén amúgy vannak jó szakik...
A szervízkönyvemet életben akarom tartani és pont nyár elején érem el az adott távot és tata környékén nem tudok olyat aki frankón csinál mindet olcsó és pecsétet is ad és nem 3hétig pihen ott a vas!
Én nem tartom vészesnek a yamaha ajánlatát. Persze csak ha lelkiismeretesen és rendesen dolgoznak.
Egy dologra szeretném még felhívni a figyelmed, arra, hogy a gyertyákat előszeretettel hamisítják.
Az elmúlt évben még neves boltokban is sikerült hamis ngk-kat vásárolnom.
Ezt azért mérlegeld.
Széles utat!
Én tuti, hogy nem vinném a Yamaha-hoz.
2/3-ad áron ki lehet jönni a mutatványból.
Természetesen ahhoz olyan szerelő kell akin nem hajlítod meg a vascsövet ha átb.......sz.
Szia. Mindenképp szervízben akarod elvégeztetni ezeket a munkálatokat? Szerintem azért vannak jó magán "szervizek" is. Esetleg ilyentől is kérhetnél ajánlatot...szerintem
Szerintem az lesz hogy az alkatrészeket viszem én és ők majd beszerelik. Akkor az van hogy drágábban számolják el a munkadíjjat. Egy gyertyára sokallom a 3250 ft.ot neten a 4db 8000 ja és a karbiszinkront még el is felejtettem megkérdezni. De direkt írtam hogy nagyszervíz na mind1 ha jól tudom az még karbinként 5000. Nem kell azon agyalni hogy 100 alatt legyen. :( És még a kiplungot is ellenőrizni kéne meg bekenni ezt azt. Remélem az benne van a teljes átvizsgálásban !!
Ezt tök jó hogy írtad, mert szezon előtt esedékes nálam is egy 40 ezer km-es szervíz + láncszett csere.
Ha már így elővettem a papírjait, kiváncsiságból visszanéztem az elmúlt két év számláit, szintén márkaszervízből csak gyári alkatrészek és yamalube folyadékok:
- levegőszűrő 8500 volt 2 éve, ahhoz képest a 11 ezer sok
- a hűtőfolyadék cseréje tavaly nekem 5500 volt a 2 liter
- fékfolyadékból 6 decit számláztak ki 2 éve 1300 Ft-ért, és akkor elöl is és hátul is le lett nekem cserélve. Ehhez képest a 3700-at amit neked írtak sokallom. Ráadásul jól értem, hogy ha elöl hátul cserélteted akkor ezt a 3700-at háromszor számolják?
A szelepellenőrzést nem tudom, mert az nekem majd csak most jön, de a többi ár egyezik.
De ezekszerint kezdhetem lassan feltörni a malacperselyt én is, mert szelephézagállítás, gyertyacsere és olajcsere mellé még komplett láncszettet is kell cserélnem. Elnyúlt, kicsit megrozsdásodott és meg is kopott, szeptemberben szóltak is hogy érik a csere. Fogalmam sincs hogy mennyi egy gyári láncszett, talán 40 ezer körül? Jó drága szezonnyitás lesz ez így baszki
Én hűtőfolyadékból nem tenném bele a helyedben a 2000.-/L-eset.
Ha már mindenből a frankót teszed, akkor ezen már ne spórolj!
Én Castrol-t tettem bele, bátran merem neked is ajánlani.
De ezt te döntöd el.
Most kértem árajánlatot a yamaha top-ból a nagyszervízre íme.:
Az Ön által felsorolt munkák árazása a következő:
Szelepellenőrzés 25.000Ft / állítás + 5.000Ft
Fékfolyadék csere: 3.700Ft / munkahenger /Yamalube Dot 5.1/
Hűtőfolyadék: 2.000Ft/L
Motorolaj szűrő: Gyári Yamaha: 4.200Ft Utángyártott: 2.200Ft
Levegőszűrő: Gyári Yamaha: 10.990Ft, Utángyártott: 6.630Ft
Gyújtógyertya: Gyári Yamaha NGK 3.250Ft/db
Motorolajból természetesen be tudjuk szerezni a Motult is, de szervizünk
a Yamaha gyári olaját, a Yamalubot használja. Yamalube 10W40M 3.700Ft/L
A fent felsorolt munkálatokat 3 óra munkadíj számlázásával tudjuk
elvégezni, mely tartalmaz egy teljes, részletes állapotfelmérést is.
3x7.900Ft=23.700Ft
Az árak az ÁFÁ-t már tartalmazzák
Kapufa kérem! Csavar Akku elvérzett... sajnos ők is.. nem gyártanak, gyártatnak csavarokat, sőt balmenetest nem is tudnak beszerezni... utolsó esélyem egy esztergályos úgy érzem..
Az szuper, csak laza 180 km re vannak tőlem . Telefonos elérhetőségük van-e? megbeszélném én velük, hogy mennyi az annyi, és postai úton küldeném nekik a mintát, ők meg küldjék vissza a kész csavart Persze ha meghaladja az általam gondolt álomhatárt az összköltség, akkor baszom ki a kukába az univ. tükröket, és rendelem a gyárit. Amúgy, köszönöm az infót
!!FZ1-N !!Segítséget szeretnék kérni! Szükségem lenne olyan imbusz fejes csavarra, amivel az (univerzális) tükröket lehet rögzíteni. Csavarnak mint írtam imbusz fejesnek kell lennie, valamint bal és jobb menetes kell 1-1 db, sűrű menettel. Sajnos amit kaptam a tükrökhöz, nagyon szar minőségűek, nem merem erősen meghúzni a csavarokat, mert lenyalja csavar közepét a kulcs. Én két megoldást találtam ki, vagy megveszem a gyári tükröket és ezt kibaszom a kukába, vagy beszerzek jó minőségű csavarokat valahonnan. Csavarboltokban jártam több városban is, és nem tudtak kiszolgálni... azt mondták motorbolt... motorboltban azt mondták csavarbolt...anyád..
Nem kapcsol ki, hanem nagyon kis árammal, és néha normál árammal töltögeti folyamatosan. Egy autó akkumulátornál ez még elmegy, mert ahhoz fing egy ilyen töltő, de egy ilyen pici akkut könnyen túl tölthet, hónapok alatt. Ja és gondolom nem 30-40 ezer Ft-os töltőt használsz.
Milyen akkut vettél és milyen a töltőd?
Szia!
Ha automatikusan kikapcsol, akkor is tehet kárt az akkuban?
Én azt olvastam, hogy maradhat töltőn folyamatosan.
Nem szeretném kinyírni az új akksimat.
Szia,
Én azért nem mertem volna rajta hagyni. Havonta 1-2 alkalommal, 2 napig hagyom a töltőn mind a három mocit!
Nagyon fontos, hogy csak AGM akku töltésére alkalmas töltőt használj.
leírnám én is a tapasztalataimat amit 1 év (8000 km) alatt szereztem.
Ausztriai túrán fogyasztás 5 liter alatt volt! 1 hét 2300 km , együtt mentem egy CBR 600RR-el (befecskendezős) és egy NT700V-vel , meglepő módon decire annyit fogyasztott a Fazer mint a CBR . Pedig én 3 dobozzal , tanktáskával voltam a mocim is nehezebb én is nehezebb vagyok a CBR pilótánál és rajta csak egy hátizsák volt
Kényelmes a moci mind a vezetőnek mind az utasnak...persze nem egy 1800-as Gold Wing
Lánc: 8000 km alatt még húzni sem kellett rajta (legerősebb DID + JT lánckerék kombó, lásd első kép )
Dobozolás: könnyen dobozolható ....GIVI konzolaim vannak és GIVI dobozok (ezek drágák , de minden mocihoz drága! )
Irányítás: Bükkben , Mátrában, Tátrában folyamatosan tesztelve .....JÓÓÓÓÓ
EXTRA: Bukócső, ezt egy kicsit drágállottam a többihez képest ...de jobb esetben csak egyszer kell megvenni (Fokt motor -annyiért árulja mint az E-bay-on)
Tdm után én Fz1-re ültem. Nagyon pozitív döntés volt. Próbáltam Fzs1000-et is, az is tetszett. Nem nehezebb vezetni, egy picit kényelmetlenebb a fazer és sokkal erősebb. Nálunk az utas (asszony) is szereti a "nagy" vasat.
Neked közel van és TUTI az ember.