Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendszámtartó engem is érdekelne, de FZ6-ra. Ebayen nézegettem, de egyelőre nem találtam megfelelőt. Rendelt már valaki? Méretben passzolt? Könnyen fel lehetett szerelni?
Szia, bár nem vagyok egy nagy szakértő, de az 50-es melegoldali értékkel jobban fogja bírni a magasabb hőmérsékletet. De véleményem szerint hacsak nem versenypályán gyilkolod 40 fokban órákon keresztül kőkemény terhelésen, akkor felesleges.
A gyártói előírástól én személy szerint nem térnék el, ha hülyeséget írtak volna a japánok a manuálba akkor már rég harakirit követett volna el a komplett Yamaha gyár az első ügyfélpanasz után
Hellò a Homasita üzleteiben talàlsz rendszàm tartot 5-7000 közőtt.
köszönöm szépen. Megnézegetem őket. 10w50nek nagyobb az ellenálló képessége hővel szemben?
"A fű zöld, az ég kék, a víz nedves..." - Ez a 116 év alatt összegyűlt bölcsességedből született, Németh úr?
Esetleg elgondolkodhatsz egy 7100 10W50-en is, amilyen melegek a nyarak mostanában.
Magyar és ingyen szállít:
http://www.ebay.com/itm/LED-Fe...

USA, de nincs irányjelző felfogatás:
http://www.ebay.com/itm/FZ-1-F...

Németből:
http://www.ebay.com/itm/LED-Li...

Kína:
http://www.ebay.com/itm/Fender...

Akkor idén 7100 10w40 kerül bele :) . Kis rendszámtartó ügyben véletlenül nem tudtok segíteni? esetleg valakinek eladó? nem akarok érte 25-35ezer Ftot adni újan. a gyárit pedig szeretném lecserélni
Én 4éve 7100al hajtom, nem lesz baja! :)
Biztos hogy nem! Ősszel én is kipróbálom!
köszönöm. Nekem is 5100 volt bent eddig. csak gondolkodtam a 7100-on is. annyi hogy az full szintetikus. Ártani biztosan nem árt a blokknak ugye?
Az alap night breaker-t ismerem még a GS500ról és jó volt kíváncsi leszek az Unlimited-re milyen mert amik most vannak bent elég gyengécskék. Be is rendeltem köszönöm!
Role szerintem utcai használat mellett mind1 melyik olajat rakod bele nekem most 5100 van a gépbe(fzs 1000) és semmi probléma vele és a váltóm sem kemény . Én is csak országúton használom. De ha visszaolvasol akkor láthatod hogy a 7100-ra sincs semmi panasz!
Szerintem ne foglalkozz ilyenekkel, nekem is night breaker van benne, lassan 2éve, nagyon jól világít. Csak ajánlani tudom.
Sziasztok. Fz1 em van. jön a tavasz, jön a szerviz milyen olajat javasoltok. motul 5100 és 7100 10w40 közt gondolkodom. Csak utcán használom. Kis rendszámtartót jó áron van esetleg ötletetek hol vehetnék? köszönöm
ha nem találsz neten eladód, akkor úgy jársz a legjobban ha valakitől kölcsönkéred vagy elmész megnézni, leskiccelni...
A kép lemaradt
Sziasztok,
érdekel valakit?
Sziasztok! Vettem egy hasidomot FZ6 S2 motoromra, de tartó nem volt hozzá. Esetleg valaki tudna segíteni milyen felfogató kell hozzá.
Érdekes motor! A rendszámtábla tartó szerintem lehetne elegánsabb de ez csak az én véleményem! kíváncsi lennék a 3hengeres blokkra hogy hogy megy! Egy fejidomos verziót megnéznék!
az a lényeg neked tetsszen...

Új MT09 et láttátok nagyon brutál....
Az mt 10-esen nekem nagyon bejött a kék.Persze azon alig van szürke de fekete az viszont sok . Csak a kereket akartam lefényeztetni de mivel a két idomon meg volt repedve a csavarnál a műanyag és meghegesztették és azért akartam vtn-fóliázni de az nem jött össze és gondoltam ez így jó lesz! Nekem amúgy tetszik. Persze választhattam volna szürkét is de pont olyat nem találtam volna soha.
miért pont kék a szürke/fekete motorhoz
Az gáz hogy Osram Night Breaker Unlimited izzót veszek és nem kifejezetten motorba valót pl.: Osram X-Racer ? Amit én leszűrtem az csak annyi hogy jobban bírja a rázkódást a motorba való izzó de szerintem ezeken a magyar utakon tökmind1 . Még a Gs500-ban sima Night Breaker volt és elég pengén világított. És ha már itt vagyok akkor kicsit beszámolok hol tartok a szépítgetéssel. A vtn-fóliázást befejeztem bár nem úgy ahogy szerettem volna mert a fejidom takaró idomokat sehogy sem tudtam jól meríteni de mivel a kerekeket is fényeztetem így azokkal együtt kékek lettek vagy lesznek mert a kerekek ma mentek a fényezőhöz az elemeket meg én megoldottam és hozzávettem még a kilóméterórát mert hülyén nézne ki ha maradt volna olyan amilyen. Majd ha egyben lesz minden akkor csinálok profibb képeket is!
hozzá nem értő kezeknek, meg ettől függetlenül sem ajánlanám. Simán túlfeszítheted, aztán megnyúlik,(3.ra már tönkreteszed a láncot is) vagy lazábbra hagyod, rendszeresen kell figyelni, sok a nyűg vanvele, aki szerelő vagy maga babrálgatja mindig a motorját az lehet berakja, de egy túra alatt nem a manuális feszítőt akarom egyfolytában figyelgetni.
Itt egy átalakítás esetleg egy próbát megér

http://youtu.be/Ng2kddOH45s