"Volt egy problémám, egyik szerelő rakott bele Iridiumosat, hátha megszűnik a jelenség, egy évvel kédőbb a másik szerelő pedig kivet(et)te, mert lehet, ez okozza a problémát" Ezt nem értem , mikor még nem volt benne , volt egy problémád ! Utána bele rakta , akkor hogy okozhatta az mikor már előtte sima gyertyával is megvolt a gond! Cserélj szerelőt mert balfék ! Nem azért akarok azt bele rakni mert "többet" várok teljesítményben tőle hanem mert legalább 2X hosszabb az élettartalma , és most nem sokkal drágább a simánál a Louis ba.Gyakorlatilag utána 50000 km t benne hagynám.
Nekem is volt benne Iridiumos gyertya egy darabig. Volt egy problémám, egyik szerelő rakott bele Iridiumosat, hátha megszűnik a jelenség, egy évvel kédőbb a másik szerelő pedig kivet(et)te, mert lehet, ez okozza a problémát. Lényegében egyik alkalommal sem változott semmi. Szerintem maradj a kétfázisú gyárinál, az iridumos érzésre semmivel nem adott többet.
Helló ! A hibák azóta is megvannak ? És biztos , hogy a gyertya miatt van? Én is gyertya csere előtt állok és én is iridium gyertyában gondolkodtam , de most már nem tudom milyet tegyek bele.
Az is jó ötlet! Csak lassan itt a szezon így már lehet áttolnám télre vagy talán akkor lenne észszerű amikor cserélve van a telóolaj de ha most elhatározod és nekiugrasz akkor áprilisra kész kéne hogy legyen. Engem is itt beszéltek rá hogy inkább télen mint hogy szezonban ugorjak neki a keréknek ne akkor amikor lekopik a gumi! Nem bánom!
Én azon gondolkoztam el még tavaly, hogy az enyémen is meg ahogy látom a tiéden is a blokk is, váz is fekete, de valamiért Yamaháék fémszínűen hagyták az első telókat, és hogy ezeket kéne eloxáltatni feketére. Csak gondolom túl sok macera, emiatt túl sok pénz, eleve már kikapni a telót, szétszerelni, aztán fene tudja hogy mennyiért eloxálnak. Szóval nagyon nem is jártam utána, csak mint ötlet merült fel.
Köszönöm!! A hűtőnél és oldalt a műanyag elemeket vtn fóliával oldottam meg. Pöcsölős volt de volt időm megoldani. A vtn csomag ára 24 rugó volt de kellett vennem hozzá még festéket mert nem sikerült minden elsőre. de sokkal olcsóbban kijött mintha megcsináltattam volna.
20000 volt a fényezés; csiszolás; stb 6600 a festék. Nekem egy ismerős csinálta de szerintem egy normális fényező is megoldja 15/kerék mindennel együtt max.
Nekem a vashoz adtak egy olcsó fokozatkijelzőt(mágnes és 2jeladós) és csak unalomból elkezdtem összerakosgatni hogyan is működik de az lett belőle hogy véglegesítve lett a motoron. Az igaz hogy nem kötöttem rá az üresre mert nem akartam elbaszni semmit így amikor rakok egy ürest akkor 2est mutat de elinduláskor minden a helyére jön csak meg kell szokni de mivel van üres visszajelző ezért tévedni sem lehet és bekötöttem egy kapcsolót így bármikor ki tudom lőni vagy resetelni. Mivel ajándék volt hozzá és én megszoktam nekem nem kell 18ért más de ez csak az én véleményem és a semminél sokkal jobb! ;)
Köszi, hogy írtál de holnap ha isten is úgy akarja hozzuk haza a gépet.
Be kell kötni,nem plug and play.
http://www.ebay.com/itm/FOR-Ym...
http://prop-tech.unasshop.com/...