Szia! Tudtommal az FZS 600-on (legalábbis a kockalámpáson) nem volt gumibetétes a lánckerék. Később nem kizárt, hogy az lett. Bár én még nem hallottam különbséget gumis és nem gumis között, de az FZ6-tulajok közül valaki esküszik rá, sőt állítólag nincs is nagy különbség árban.
De ami fontosabb: kérlek, nézd meg a [#5054542] 2015. 04. 11. 21:53 számú hozzászólást és környékét (alább link). Az FZS-eken (több más típus mellett) gyárilag kicsit alulméretezett a kihajtótengely menete és anyája, ezért fennáll a menet elnyíródásának veszélye. Erősen javaslom, hogy alaposan ellenőrizd a csere során a menet épségét, és lehetőleg rendelj egy új fajta alátét+anya szettet (90891-10124 cikkszám).
Üdv https://www.sportmotor.hu/foru...
Sziasztok!
Van egy 99-es FZS 600-asom, láncszett csere állok. Eddig minden motoromra DID láncot tettem, most viszont a motoralkatrész.eu-n akciós a JT lánc. Mi a véleményetek erről? Valamint még egy kérdésem lenne, FZS-en is gumibetétes az első lánckerék gyárilag? Anno volt egy S2-es FZ6-om, arra gyári lánckereket vettem, az volt a tapasztalat hogy azzal csendesebb. Most erre JT lánckereket vennék.
üdv: Sifi
Nem. Nekem a feszítőm nem ugrál mikor jár a motor. Mozdulatlanul tartja a láncot. Nem is értem mitől megy tönkre sok embernek. Bár van egy elméletem. Lehet már picit nyúlt a lánc, de csak annyira, hogy ne fusson egyenletesen. Nincs még hangja, de ebből az egyenetlen futásból adódóan minden fordulatnàl kap egy kis ütést a feszítő. Ettől idővel el kezd lógni. De mondom, csak egy buta elmélet.
Nekem az egyik vezető volt félrekopva, azt kellett cserélni. Jó drága, de találtam gyárit valahol az Iráni vagy hasonlo ebayen.
Szia! Megnézem a képeidet, le a kalappal! Kb. a te helyeid 10%-át mi is bejártuk motorral, de van még hova menni...:-)
Úgy látom a fazer elpusztíthatatlan.
Köszönöm a választ!
Ez megnyugtató, és nem is drága.
Amúgy nincs bajom a nagy szervizeléssel (autómat is javíttatom egyből, ha valami baja van, ne lakom le), csak nem szeretném egyből azzal kezdeni motor vásárlás után. Úgy gondolom aki rendben tartja motorját, azzal nincs gond eladáskor sem.
Akkor azt a szerelőt felejtsétek el gyorsan. Én nyáron cseréltem benne, gyári vez.lánc fz1hez 12ezer valamennyi volt, durván 13. Szerelő meg kért talán 15öt, benne volt szelepellenőrzés is.
3x??? Mennyi km van a motorban, milyen idő közönkénk kell cserélni?
Hétvégén voltunk haverokkal nézni egyet (elég messze a lakhelyemtől, kár hogy nem jött össze a vétel), korához képest jó állapotban volt, csak a vezérműlánc cserét "megköszönte volna", + első fékbetét csere. A haverom felhívta egy motor szerelő haverját mennyi lenne, és ő mondta, hogy egy százas fölött van alkatrész+óradíj, mert kicsit macerás kicserélni.
De ha azt mondjátok, nem bonyolult, akkor az megnyugtató.
Üdv. Mindenkinek!
Szeretnék venni egy Fz6-n motort, de elég kevés a kínálat, persze magyar papíros.
Szóval ha van köztünk aki elszeretné adni a közel jövőben, az jelezze felém. :D
Persze azért nézegetem a hirdetéseket is.
Nem sokkal előttem, kommentben láttam pár képet egy szürke Fz6-ról. Talán eladó?
Még azt szeretném kérdezni, hogy egy vezérműlánc csere mennyibe van nagyjából?
És az igaz, hogy nem könnyű kicserélni, mert a blokkot ki kell szerelni a vázból? Ezt hallottam.
Vagy nem volt még "szerencséje" senkinek ilyen szervizeléshez?
Köszönöm szépen az infot. MIndenképp ránlzek és ha szükséges rendelek új alátét+anya szetett.