Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Köszönöm szépen az infot. MIndenképp ránlzek és ha szükséges rendelek új alátét+anya szetett.
Sziasztok,
Hasznal valaki raptor sport dobot vagy hallott/latott mar eloben?? Erdekelne a velemenye... koszi
Szia! Tudtommal az FZS 600-on (legalábbis a kockalámpáson) nem volt gumibetétes a lánckerék. Később nem kizárt, hogy az lett. Bár én még nem hallottam különbséget gumis és nem gumis között, de az FZ6-tulajok közül valaki esküszik rá, sőt állítólag nincs is nagy különbség árban.
De ami fontosabb: kérlek, nézd meg a [#5054542] 2015. 04. 11. 21:53 számú hozzászólást és környékét (alább link). Az FZS-eken (több más típus mellett) gyárilag kicsit alulméretezett a kihajtótengely menete és anyája, ezért fennáll a menet elnyíródásának veszélye. Erősen javaslom, hogy alaposan ellenőrizd a csere során a menet épségét, és lehetőleg rendelj egy új fajta alátét+anya szettet (90891-10124 cikkszám).
Üdv
https://www.sportmotor.hu/foru...
Kicsit elnéztem, RK az a JT :)
Sziasztok!
Van egy 99-es FZS 600-asom, láncszett csere állok. Eddig minden motoromra DID láncot tettem, most viszont a motoralkatrész.eu-n akciós a JT lánc. Mi a véleményetek erről? Valamint még egy kérdésem lenne, FZS-en is gumibetétes az első lánckerék gyárilag? Anno volt egy S2-es FZ6-om, arra gyári lánckereket vettem, az volt a tapasztalat hogy azzal csendesebb. Most erre JT lánckereket vennék.
üdv: Sifi
Nem. Nekem a feszítőm nem ugrál mikor jár a motor. Mozdulatlanul tartja a láncot. Nem is értem mitől megy tönkre sok embernek. Bár van egy elméletem. Lehet már picit nyúlt a lánc, de csak annyira, hogy ne fusson egyenletesen. Nincs még hangja, de ebből az egyenetlen futásból adódóan minden fordulatnàl kap egy kis ütést a feszítő. Ettől idővel el kezd lógni. De mondom, csak egy buta elmélet.
Nekem az egyik vezető volt félrekopva, azt kellett cserélni. Jó drága, de találtam gyárit valahol az Iráni vagy hasonlo ebayen.
Szia! Megnézem a képeidet, le a kalappal! Kb. a te helyeid 10%-át mi is bejártuk motorral, de van még hova menni...:-)
Úgy látom a fazer elpusztíthatatlan.
de te nem ismered a Krisztiánt! nyélgázon megy mindig és kerózik és csak városban motorozik
50-60e km nem kevés egy kicsit?
Cbr 600 100e km-nél is bontatlan banditnál szintén 60-70e km-nél még köszöni szépen jól van a lánc.
jah, utána meg 70e km rel árulják tovább
Azért fogja kereskedő megvenni, feltéve, ha eladó lesz egyàltalán
Krisztián, feszítőt nem is cseréltél ennyi km alatt?
Ennyi kilométerrel már a bontósok se fogják megvenni!
úgy 50, 60 ezer környékén szoktam cserélni, nekem akkor már kezd ciripelni. Lassan 150 ezer van benne.
Köszönöm a választ!
Ez megnyugtató, és nem is drága.
Amúgy nincs bajom a nagy szervizeléssel (autómat is javíttatom egyből, ha valami baja van, ne lakom le), csak nem szeretném egyből azzal kezdeni motor vásárlás után. Úgy gondolom aki rendben tartja motorját, azzal nincs gond eladáskor sem.
Akkor azt a szerelőt felejtsétek el gyorsan. Én nyáron cseréltem benne, gyári vez.lánc fz1hez 12ezer valamennyi volt, durván 13. Szerelő meg kért talán 15öt, benne volt szelepellenőrzés is.
3x??? Mennyi km van a motorban, milyen idő közönkénk kell cserélni?
Hétvégén voltunk haverokkal nézni egyet (elég messze a lakhelyemtől, kár hogy nem jött össze a vétel), korához képest jó állapotban volt, csak a vezérműlánc cserét "megköszönte volna", + első fékbetét csere. A haverom felhívta egy motor szerelő haverját mennyi lenne, és ő mondta, hogy egy százas fölött van alkatrész+óradíj, mert kicsit macerás kicserélni.
De ha azt mondjátok, nem bonyolult, akkor az megnyugtató.
Egyszerű a vezermu lánc csere, nem kell leszedni a blokkot. Már cseréltem 3x. Tízen pár ezer ft a lánc.
Eladó a motor. bognar.imre56@freemail.hu
Üdv. Mindenkinek!
Szeretnék venni egy Fz6-n motort, de elég kevés a kínálat, persze magyar papíros.
Szóval ha van köztünk aki elszeretné adni a közel jövőben, az jelezze felém. :D
Persze azért nézegetem a hirdetéseket is.

Nem sokkal előttem, kommentben láttam pár képet egy szürke Fz6-ról. Talán eladó?

Még azt szeretném kérdezni, hogy egy vezérműlánc csere mennyibe van nagyjából?
És az igaz, hogy nem könnyű kicserélni, mert a blokkot ki kell szerelni a vázból? Ezt hallottam.
Vagy nem volt még "szerencséje" senkinek ilyen szervizeléshez?
Szivesen! Ha kiváncsiak, vagytok még valamire a telefonszámom megvan a Kingának! Üdv: Imre
Köszönöm! Továbbítom neki
Kingának! Sajnos nem mindegyik sikerült. A szervizkönyvet, a 3 db kulcsot, a gyári leirást nem fényképeztem le.
Halló
Èn november vègèn adtam el a motorom.Első komoly èrdeklődő el is vitte.bár èn eladni akartam nem árulni.700 bol 60 ezret elengettem :)