Szia. Hasonló véleményeket tudok én is mondani,a fogyasztás 5,5-6l. A gumik normál használat mellett 10e km.t biztosan kibírnak talán többet is....de nyílván használat függő. Lancot még nem kellett cserélnem,nem tudom. Jól dobozolható. Szerintem különösebb tipushibája nincs,a kötelező szervízek betartása mellett. Én nagyon szeretem s jó vele motorozni. Nagyjából ennyi....
Üdv! A fogyasztás az ugye a kezedben dől el! :) Én ha nem vadállat módjára megyek és álltalában nem de azért haladóssan akkor olyan 6liter. Hosszútávú túrán volt kevesebb is de akkor tempó sem volt. Gumi is felejtős mert minden gumi más és nekem még nincs annyi km benne hogy pontos választ tudjak róla adni ahogy a láncról sem de abban is sok km különbség lehet hogy ki mennyire törődik vele és mennyire nyúzza de biztos találsz a fórumban valamit csak rá kell keresned! :) Hátsó doboztartó konzolt gond nélkül fel tudod rakni a kapaszkodó helyére és arra meg a dobozt! Oldalsó dobozhoz nem tudok hozzászólni mert még nem láttam. Mágneses tanktáska csak rajtad múlik mekkorát eszel rá. Nekem a suzuki gs 500 után elég hamar megszoktam a kanyarokat és a döntést is csak kis ívű lassú kanyarokban nehézkesebb . Utas kényelmét nem tudom mert nagyon sokat nem mentem utassal . Hibának nem mondanám de a vázat nézd át alapossan hony nincs rajta sérülés vagy javítás és ha gyújtásra teszed akkor a fordulatszám mérő ne álljon meg fixen pár másodpercig bizonyos fordulatszámokon mert akkor valami probléma van vele. Különösebb típushibákról nem tudok. Remélem tudtam segíteni
Érdeklődnék . FZS 1000-es fogyasztása mennyi? Hátsó gumi normál használat mellett meddig teszi. Láncot milyen sűrűn kell cserélni? Mennyire egyszerű, vagy nehéz feldobozolni a gépet? Esetleg milyen hibákra kell odafigyelni vásárláskor? Mennyire kezes, terelgethető a gép kanyarokba? Utas kényelem milyen? Akár privátban is akinek van ilyen gépe. A válaszokat köszönöm.
Eladó a képeken szereplő Yamaha R1(1998-2003-ig) és FZ1(2001-2005ig) hajtókarcsapágy(lila) szett. Összesen 8db azaz mind a 4 hajtókarra való. Gyári eredeti Yamaha csapágyak, 2 ki lett bontva a csomagolásból ahogy a képeken is szerepel. Téves rendelés miatt eladóak. Csak egyben a 8db, bolti ár alatt jóval.
ára: 25.000Ft/db
Kobra86, teljesen felesleges, sőt, inkább káros amit csinálsz hosszú távon. A motort részterhelésen kell bemelegíteni. A legideálisabb az, amikor indítás után kb fél perccel elindulsz és egyenletesen haladva várod amíg bemelegszik. Nyilván lakott területen ez az egyenletes haladás kicsit nehezebb, de szép finoman haladva nem lesz baj. A lényeg hogy sem túl alacsony sem magas fordulaton nem szabad erőltetni.
szerinted ilyenkor kimegyek majd ha süt a nap és az utak fel vannak száradva..... és + fok van. Ilyenkor max töltöm az aksit, de most a töltőm is beszart
Akkor én pont szarúl csinálom? 2hetente indítom be addig amíg felmelegszik az olaj de menni nem megyek vele de csak azért mert szét van sózva minden és a gs 500-asom annó meg is bánta a sót! Menni amúgy sem tudnák vele mert az lehet hogy ki tudnék jönni a garázsból de vissza már cink lenne mert tiszta jég! :( Annó a gs 500-asomat volt hogy indítgattam télen és tavasszal pöc röff és amikor nem indítottam be akkor csak betolással indúlt be.
Szerintem sem ajánlatos alapjáraton járatni télen. A hidegindítás magas kopással jár, nagyon lassan melegszik fel, plusz a savas kondenzvíz ott maradhat a rendszerben. (henger, szelepezés, kipu).
Az akkumulátort viszont a gázok miatt nem szükséges kiszerelni. A gyári VLRA olyan zárt, hogy még víz alatt is tudna működni:-) Amikor már gázt ereget akkor már nyitott a biztonsági szelep. Persze, ha valakinek nem gyári akkuja van az ügyeljen a szellőzésre a töltés során.
Tavaly indítottam be, hogy az adalékot bejárassam a karbikba.
Azóta csepptöltő.
"Ha tenni akarsz a motorodért, nem mint a lusták, vidd az akkut (lehetőleg olyan helyre ahol szellőzés van, mivel az aksi nem éppen egészséges gázokat ereget) és csepptöltővel tartsd karban egész télen.
A rövid időre, egy-két perce beindított motor sokkal károsabb, mint amennyire az hasznos, hogy a kenési helyeket átjárja az olaj. Ha esetleg havonta beindítjuk, akkor járassuk üzem melegre, és üzem melegen menjen 5-6 percet legalább, esetleg enyhén emelt fordulaton. De inkább ne!"
Nem ajánlott beindítgatni csak ha motorozol utána vele 20-30 km-ert.
Aprópó melegítés...
Kb. 4 hónapja nem ültem a mocin, tavaly télen 2-3 hetente beindítottam, üzem-melegre melegítettem.
Most olvasom vhol, hogy ez nem ajánlott.
Ti beindítjátok néha?
Az gáz? :-)
ára: 25.000Ft/db
4000,.-ért teljesen megteszi.
Évek óta használom gond nélkül.
Ilyen időben ha könyörögnének sem mennék 1 métert se.
+5-10-ig sztender
Az akkumulátort viszont a gázok miatt nem szükséges kiszerelni. A gyári VLRA olyan zárt, hogy még víz alatt is tudna működni:-) Amikor már gázt ereget akkor már nyitott a biztonsági szelep. Persze, ha valakinek nem gyári akkuja van az ügyeljen a szellőzésre a töltés során.
Azóta csepptöltő.
"Ha tenni akarsz a motorodért, nem mint a lusták, vidd az akkut (lehetőleg olyan helyre ahol szellőzés van, mivel az aksi nem éppen egészséges gázokat ereget) és csepptöltővel tartsd karban egész télen.
A rövid időre, egy-két perce beindított motor sokkal károsabb, mint amennyire az hasznos, hogy a kenési helyeket átjárja az olaj. Ha esetleg havonta beindítjuk, akkor járassuk üzem melegre, és üzem melegen menjen 5-6 percet legalább, esetleg enyhén emelt fordulaton. De inkább ne!"
Nem ajánlott beindítgatni csak ha motorozol utána vele 20-30 km-ert.
Kb. 4 hónapja nem ültem a mocin, tavaly télen 2-3 hetente beindítottam, üzem-melegre melegítettem.
Most olvasom vhol, hogy ez nem ajánlott.
Ti beindítjátok néha?